想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 970


1#
發表於 09-5-11 10:26 |只看該作者
我今次係第一個cycle 食,19/04 係day 1, day 15 - 03/05 排咗卵,尋晚同今朝 (day 22 & 23) 去厠所時都有啡色分泌物。

有冇 sis 知咩事呀?好驚呀 ~~~


別墅

積分: 970


6#
發表於 09-5-11 12:49 |只看該作者
我啱啱攞完葯啦... 姑娘話係荷爾蒙葯,比咗棒棒我,叫我 20號先 check 有冇bingo。

又要等多成個星期呀 ~~~


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 09-5-11 10:47 |只看該作者
原帖由 Shirley89 於 09-5-11 10:40 發表
Miffy, 我好擔心呀... 因為今個星期尾要出 trip 呀... 15 號去到 23 號先返,有咩事點算呀?

頭先蕭醫生話驚我黃x (我嚇到唔記得咗佢講咩啦) 不足,比啲葯我,叫我下午去攞。你估唔估到咩事呀? ...



我唸佢都係當你係有孕, 所以叫你拎定黃體素藥. 係咪塞定食? 記得依時服/使用.

唔駛擔心咁多, 只係流啡. 暫時問題唔大. 記得回家後多臥床.

或者你問下dr. 駛唔駛驗血住, 如果可以confirm到係咪bingo , 試下同老細講可唔可以搵人代你出trip.


別墅

積分: 970


4#
發表於 09-5-11 10:40 |只看該作者
Miffy, 我好擔心呀... 因為今個星期尾要出 trip 呀... 15 號去到 23 號先返,有咩事點算呀?

頭先蕭醫生話驚我黃x (我嚇到唔記得咗佢講咩啦) 不足,比啲葯我,叫我下午去攞。你估唔估到咩事呀?


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 09-5-11 10:38 |只看該作者
呢幾日晚上早D 上床休息啦, 平時無乜野都唔好周圍走住, 唔好拎重野. 而家係關鍵時刻


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 09-5-11 10:37 |只看該作者
原帖由 Shirley89 於 09-5-11 10:26 發表
我今次係第一個cycle 食,19/04 係day 1, day 15 - 03/05 排咗卵,尋晚同今朝 (day 22 & 23) 去厠所時都有啡色分泌物。

有冇 sis 知咩事呀?好驚呀 ~~~



會唔會係著床血 因岩岩係排卵後第7/8日

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo