想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6262


1#
發表於 09-5-11 16:28 |只看該作者
你地老公驗丁丁時係自己搞掂,定係要你幫佢手? (體外)

我老公話自己搞掂感覺唔好,有壓力,品質應該同真係dodo既會好大分別喎~

最後都係佢自己黎啦,不過佢真係裝得好少畀我咋! 同埋好似同平時唔同咁既?! 水水地?!

咁係唔係正常架?!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 09-5-11 18:12 |只看該作者
原帖由 choipooo 於 09-5-11 16:28 發表
你地老公驗丁丁時係自己搞掂,定係要你幫佢手? (體外)

我老公話自己搞掂感覺唔好,有壓力,品質應該同真係dodo既會好大分別喎~

最後都係佢自己黎啦,不過佢真係裝得好少畀我咋! 同埋好似同平時唔同咁既?! 水水地?!

咁係 ...



要自己黎, 唔可以dodo. 但太少又唔得.


男爵府

積分: 9100


6#
發表於 09-5-11 17:27 |只看該作者
祝旺丁!!!
原帖由 choipooo 於 11-5-2009 17:25 發表
thx! 咁我就放心d個結果喇~


男爵府

積分: 6262


5#
發表於 09-5-11 17:25 |只看該作者
thx! 咁我就放心d個結果喇~


男爵府

積分: 9100


4#
發表於 09-5-11 17:13 |只看該作者
唔會, 係計%架,
原帖由 choipooo 於 11-5-2009 17:05 發表


精液數量關唔關裝得多定少畀佢事?


男爵府

積分: 6262


3#
發表於 09-5-11 17:05 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-5-11 16:53 發表
只要交精前3天沒有射精, 應該無分別


精液數量關唔關裝得多定少畀佢事?


男爵府

積分: 9100


2#
發表於 09-5-11 16:53 |只看該作者
只要交精前3天沒有射精, 應該無分別
原帖由 choipooo 於 11-5-2009 16:28 發表
你地老公驗丁丁時係自己搞掂,定係要你幫佢手? (體外)

我老公話自己搞掂感覺唔好,有壓力,品質應該同真係dodo既會好大分別喎~

最後都係佢自己黎啦,不過佢真係裝得好少畀我咋! 同埋好似同平時唔同咁既?! 水水地?!

咁係 ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo