時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 34660

馬年勳章 2024年龍年勳章


1#
發表於 19-9-2 14:43 |只看該作者
班黃學生今日攪擺課,明日又話派傳單,黑口罩,想延續落去。仲有不停在社交平台同學生洗腦,張貼 poster ,招攬新血,搵人幫手做文宣,設計poster,真係好賤呀!

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


49#
發表於 19-9-2 21:39 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 19-9-2 14:54
我學校今日,罷課嘅學生係一齊觀看「洗腦片」, 一齊嗌口號
...



大宅

積分: 1770


48#
發表於 19-9-2 21:32 |只看該作者
唔好同d先烈相提並論,佢地連人地一條腳毛都不如


伯爵府

積分: 18950


47#
發表於 19-9-2 21:13 |只看該作者
BBHHO 發表於 19-9-2 21:06
咦,似乎呢條都啱我地依加用喎。雖然我果個年代有讀中史,仲讀到中七,但真係還返曬俾阿sir. jm你好記性 : ...

唔係呀,因為讀書年代我鍾意讀歷史,相反啲數理科知識我已經俾返晒老師


子爵府

積分: 14198


46#
發表於 19-9-2 21:11 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 19-9-2 21:04
多謝關心 好彩我夠硬淨, 我無欲無求 ,佢哋都唔敢點蝦我
...

咁就好了,加油


子爵府

積分: 14198


45#
發表於 19-9-2 21:06 |只看該作者
Conybrownbb 發表於 19-9-2 16:35
"外爭國權,內除國賊" 佢地識條鐵牙?

咦,似乎呢條都啱我地依加用喎。雖然我果個年代有讀中史,仲讀到中七,但真係還返曬俾阿sir. jm你好記性


公爵府

積分: 28358

牛年勳章


44#
發表於 19-9-2 21:04 |只看該作者
BBHHO 發表於 19-9-2 20:59
你冇被打壓吖嘛?

多謝關心 好彩我夠硬淨, 我無欲無求 ,佢哋都唔敢點蝦我


珍珠宮

積分: 34660

馬年勳章 2024年龍年勳章


43#
發表於 19-9-2 21:01 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 19-9-2 20:46
同我間學校一模一樣 ! 學校完全唔使出面!

我覺得其實好似傳銷咁,有一個大台發放一啲消息俾下線(每間中學罷課發起人),再由下線俾班同學,大台一早己經擺哂針落每間學校。而家再收靚,就容易好多。
Minniemouse:-P


子爵府

積分: 14198


42#
發表於 19-9-2 20:59 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 19-9-2 15:02
我係老師, 邊間學校就唔方便講啦

你冇被打壓吖嘛?


公爵府

積分: 28358

牛年勳章


41#
發表於 19-9-2 20:46 |只看該作者
minniemouse 發表於 19-9-2 20:38
其實網上平台都有好多學校自己嘅罷課群組,而家越攪越大,一開始就問同學意見同發放消息,而家開始招兵買 ...

同我間學校一模一樣 ! 學校完全唔使出面!


珍珠宮

積分: 34660

馬年勳章 2024年龍年勳章


40#
發表於 19-9-2 20:38 |只看該作者
bbc2018 發表於 19-9-2 20:29
好多家長以為今天中學生可以返學,學校門口雖然有黑衣人派單張,没有自己間學校同學,可以鬆口氣。

佢地 ...

其實網上平台都有好多學校自己嘅罷課群組,而家越攪越大,一開始就問同學意見同發放消息,而家開始招兵買馬,明日再罷,有啲會請師兄師姐番學生講 talk ,佢地搵嘅都知係乜料啦!
Minniemouse:-P


子爵府

積分: 13169

2018復活節勳章


39#
發表於 19-9-2 20:37 |只看該作者
LongTimeAgo 發表於 19-9-2 15:16
佢地唔識中國歷史好正常
佢地都無讀過中史
讀左十幾年通識,critical thinking 淨係學左critical...

對,冇曬thinking


珍珠宮

積分: 39497


38#
發表於 19-9-2 20:29 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 19-9-2 15:21
校長同校監都係深黄, 口講唔支持,但話會尊重佢哋嘅選擇

好多家長以為今天中學生可以返學,學校門口雖然有黑衣人派單張,没有自己間學校同學,可以鬆口氣。

佢地回家,家長一問原來學校(校長/老師)默許幾個高年班同學在校內帶黑口罩,叫低年班(自願)寫字條,叫口號,綁絲巾。没有安排舊生。

雖然没有罷課,但都令人擔心,已知唔少中學尤其宗教學校是如此。原來學校洗腦可以好多方法。

家長們要好好了解學校,問下小朋友返學情况,自己要好好教導小朋友。

今天BK 見到的幾間只是冰川一角,亦不是每間幾個中學生站出來咁簡單。






大宅

積分: 1962


37#
發表於 19-9-2 20:05 |只看該作者
imlcc 發表於 19-9-2 15:24
以前係因為民不聊生所以搞革命,依家係D人得閒冇事做搞革命導致民不聊生。
...


盲化大革命!


大宅

積分: 1513


36#
發表於 19-9-2 20:00 |只看該作者
難道過左咁多年,抗爭手段都要一成不變嗎?你們不懂進步嗎?學生們,現在是2019年啊你們文明嗎?


別墅

積分: 923


35#
發表於 19-9-2 19:47 |只看該作者
好會抬高自己


大宅

積分: 1671


34#
發表於 19-9-2 17:32 |只看該作者
回覆 Rita 的帖子

好好笑,哈哈哈,曱甴之亂。宣揚出去先得


複式洋房

積分: 374


33#
發表於 19-9-2 16:36 |只看該作者
當年係國家民族生死存亡嘅時刻,呢班廢柴居然同自己嘅行為混為一談,好心去讀下D歷史先出黎獻醜啦,真係人唔笑狗都吠,試問,宜家國家係強大淨係生死存亡先?如果唔係生死存亡,你鬧乜嘢革命唧?好好地讀書識字,以後出黎工作,講大D就叫做建設社會為國家做貢獻,講細D就即係養家糊口為生活而奮鬥。


伯爵府

積分: 18950


32#
發表於 19-9-2 16:35 |只看該作者

回覆樓主:

"外爭國權,內除國賊" 佢地識條鐵牙?


伯爵府

積分: 15556


31#
發表於 19-9-2 16:25 |只看該作者
bdrom 發表於 19-9-2 15:13
無錯,港獨份子的歷史和政治觀係有台獨勢力做後盾,有相當深度同迷惑性,並不是好多人以為可以好簡單三言兩語 ...
之前睇過台灣時評節目,講者提及國家觀和宗教都是根深蒂固的,好難改變。

呢點就係台灣和香港新一代嘅國家觀 …… 我們不是中國。 仲要係自己比中國提前發展數十年,優越左咁耐,而家要認阿二,真係好難改變。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo