時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   3


子爵府

積分: 11815

好媽媽勳章


1#
發表於 19-9-2 17:54 |只看該作者
點解咁。








附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

點評

特派員  政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台  發表於 19-9-2 18:12


男爵府

積分: 6481


38#
發表於 19-9-2 22:11 |只看該作者
小天使 發表於 19-9-2 17:54
點解咁。

yes...極度自私!口講仁義為市民爭取民主;實際是毁滅hk呢個家;令全港市民活在惶恐之中!

hk暴徒行為同恐怖分子無分別!


珍珠宮

積分: 43846

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 19-9-2 21:39 |只看該作者

回覆樓主:

睇下班賤種幾時壽終正寢


大宅

積分: 2545


36#
發表於 19-9-2 21:20 |只看該作者
曱甴有破壞無建設


侯爵府

積分: 22989


35#
發表於 19-9-2 21:04 |只看該作者
完美示範丫义+鋼珠既威力

https://www.facebook.com/1294350453913612/posts/2903435483005093?s=772953697&v=e&sfns=mo
尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。但是,有準備不一定能找緊機會,因為....命運就是這樣的敲門。要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。黑暗是可怕的,極難耐的.....但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!


侯爵府

積分: 22989


34#
發表於 19-9-2 21:02 |只看該作者



尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。但是,有準備不一定能找緊機會,因為....命運就是這樣的敲門。要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。黑暗是可怕的,極難耐的.....但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!


公爵府

積分: 25617


33#
發表於 19-9-2 20:47 |只看該作者
green_flower 發表於 19-9-2 19:54
尋晚係電視見到果個藍色衫被懷疑影左暴徒相既阿叔,佢係地鐵閘口,被暴徒一下又一下敲打佢手臂,骨來架, ...

更悲哀嘅係, 冇媒體會報道呢啲真市民被嘔打!佢哋想殺人滅口呀? 跟住黃絲更大聲擘大眼講大話指責警察!
我而家連收音機嘅新聞,我都聽唔落去, 片面之詞, 選擇性報道。


子爵府

積分: 13418

2025勳章蛇年勳章


32#
發表於 19-9-2 20:30 |只看該作者
JoeyJoey 發表於 19-9-2 18:03
成日話警察濫用暴力

其實{你地}又何常唔係呢...??!?!?!?!

今日係街聽到有個冇親同個女經過流月膿腸同個女講香港加油,又話警察打人,跟著叫個女係學校講,個細路女話老師唔比年講,個冇親居話叫佢小息講


侯爵府

積分: 22944


31#
發表於 19-9-2 20:05 |只看該作者
emilylam 發表於 19-9-2 17:57
呢班人唔死都無用

絕對係! 一班垃圾廢青。


珍珠宮

積分: 30174


30#
發表於 19-9-2 20:04 |只看該作者
green_flower 發表於 19-9-2 19:54
尋晚係電視見到果個藍色衫被懷疑影左暴徒相既阿叔,佢係地鐵閘口,被暴徒一下又一下敲打佢手臂,骨來架, ...
31/8 果晚係太子站,5位市民都好慘
果班曱甴D行為人神共憤


男爵府

積分: 8114


29#
發表於 19-9-2 19:54 |只看該作者
pigtwo 發表於 19-9-2 19:49
最難受係圍毆市民

尋晚係電視見到果個藍色衫被懷疑影左暴徒相既阿叔,佢係地鐵閘口,被暴徒一下又一下敲打佢手臂,骨來架,想到果種痛,好驚好驚。


侯爵府

積分: 22989


28#
發表於 19-9-2 19:52 |只看該作者



尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。但是,有準備不一定能找緊機會,因為....命運就是這樣的敲門。要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。黑暗是可怕的,極難耐的.....但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!


子爵府

積分: 12869


27#
發表於 19-9-2 19:52 |只看該作者


男爵府

積分: 8114


26#
發表於 19-9-2 19:51 |只看該作者
呢個題目好適合我今日既心情,真係好悲傷。今朝去到地鐵站,所有售票機塗黑曬,入閘機有部分壞埋,成個地鐵站塞滿人,個個既樣都愁眉苦臉,果刻真係覺得好悲傷。
我支持和平爭取、遊行,但真係唔洗做到咁,成件事已偏離左。


大宅

積分: 1513


25#
發表於 19-9-2 19:49 |只看該作者
啲旅客好慘,換轉係我,不會再到訪此地


珍珠宮

積分: 30174


24#
發表於 19-9-2 19:49 |只看該作者
最難受係圍毆市民


子爵府

積分: 14417


23#
發表於 19-9-2 19:48 |只看該作者
每一日都要訓練EQ


男爵府

積分: 8135


22#
發表於 19-9-2 19:39 |只看該作者
小天使 發表於 19-9-2 17:55
打市民

唔只呢日悲傷,只6月起好多大悲日,暴徒破壞、傷人,無時無刻都會發生


公爵府

積分: 27121


21#
發表於 19-9-2 19:15 |只看該作者
小天使 發表於 19-9-2 17:55
打市民

有片嗎?放去國外平台


男爵府

積分: 7943


20#
發表於 19-9-2 19:11 |只看該作者
wai4919 發表於 19-9-2 18:06
不可以這樣講暴徒

暴徒為我們爭取才這樣做,那些和理非的人看了你這相,佢地怎回應。

什麼都做唔到 ,我有想過 ,大家一齊受, 只可接受 ,但我唔甘心

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo