時政擂台

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   2


男爵府

積分: 9487


1#
發表於 19-9-9 11:01 |只看該作者
你們子女的學校有無人鏈呀?

點評

Charlotte_mom  政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台  發表於 19-9-9 14:49


伯爵府

積分: 17803


150#
發表於 19-9-11 14:49 |只看該作者
KittyMelody1 發表於 19-9-10 18:24
你都識講放得討論區就係討論,咁人地講人渣鏈,你又吠乜呢?真係俾我講中你仔女走去做人渣鏈呀?

公唔公海 ...

都話公海唔可以放,放時政就無問題,你仲未明,典型藍人風格,自說自話,不理他人
自己講時政嘅嘢點解唔好好放入時政,要放入公海要等版主移呢?目的何在?
你試下時政放公海會唔會被投訴,,可能你想收警告牌
要講時政嘅嘢唔該受規入返時政廣場,還自由廣場嘅清靜,唔好再污染自由廣場
其實我都可以話你嘅仔女係「x仔x女」,點解你係要咁激動講呢個point
你真係好無聊,我絕對唔會好似你咁低級,四圍用一啲咁粗鄙嘅字眼去鬧人
係自由嘅post我已經投訴過好多次,唔係單單只e一個post
你教的「吠」,你吠完未,時政大把post俾你吠,你繼續努力吠


^^^... ^^^


子爵府

積分: 14966


149#
發表於 19-9-10 18:24 |只看該作者
lazypig 發表於 19-9-10 17:16
我唔認同點解要 skip 呢?放得出黎forum 就係討論, 我咁都叫激動,e度大把人的言論激動過我 100 陪 1000 ...
你都識講放得討論區就係討論,咁人地講人渣鏈,你又吠乜呢?真係俾我講中你仔女走去做人渣鏈呀?

公唔公海,版主會做野,唔相關既題目自會搬移,咁激動做乜?


公爵府

積分: 28352

牛年勳章


148#
發表於 19-9-10 17:45 |只看該作者
mln 發表於 19-9-9 11:37
只要和平, 我會尊重他們的

但你有冇諗過呢個係一個好好招攬新血嘅機會,亦都間接令到佢哋覺得學校同埋家長係認同佢哋嘅做法!此乃踏出做暴徒/天使嘅第一步! 佢哋會順便叫你留返個電話跟住就會成為佢哋嘅新會員 諗到做呢啲嘢嘅人,其心可誅
各位家長如果你覺得和平就冇問題嘅,我請你三思!


伯爵府

積分: 17803


147#
發表於 19-9-10 17:16 |只看該作者
KittyMelody1 發表於 19-9-9 23:47
你都幾好笑架喎,轉載作用可以用黎討論或讓大家深層次思考,由頭到尾我都無對人渣鏈呢個TERM有任何意見,你 ...

我唔認同點解要 skip 呢?放得出黎forum 就係討論, 我咁都叫激動,e度大把人的言論激動過我 100 陪 1000 陪 10000陪
你咪去其他post 時政度鬧囉,套用你果句,去果度「吠」,唔關我事
我都話左我係被移送左入黎,時政 d post 我極小參與,費事洗眼
出左公海見左光我睇到的topic, 係時政亂入公海我一定會舉報/回犯規,之前我回的會員絕唔係第一個回佢犯規
做左 BK 十幾年 member, 唔忍心見到 BK 攪成咁
^^^... ^^^


大宅

積分: 1587


146#
發表於 19-9-10 00:00 |只看該作者

回覆樓主:

我今朝見到條人渣鍊,即刻報警


子爵府

積分: 14966


145#
發表於 19-9-9 23:47 |只看該作者
lazypig 發表於 19-9-9 23:24
第一,喺論壇度純轉載,咁咪係你冇經思考就去轉載囉,我唔相信呢度全部人都認同呢個Term,只得我唔認同, ...
你都幾好笑架喎,轉載作用可以用黎討論或讓大家深層次思考,由頭到尾我都無對人渣鏈呢個TERM有任何意見,你唔認同,可以SKIP,不過見你咁激動,可能閣下有仔女參與左人渣鏈啦。。。但請記住唔係本人意見,你自己對號入座自認係人渣鏈,我都無你計架
仲有,你針對人渣鏈呢個TERM,我亦可以唔滿意黃人用狗仔狗女去形容警察既仔女 ,呢D 形容其實更無口德同粗鄙,其實一樣。。。。各人有各人既意見同睇法,都係果句,唔認同可不用理會,你唔想多睇就更好啦。


伯爵府

積分: 15357


144#
發表於 19-9-9 23:30 |只看該作者
lazypig 發表於 19-9-9 23:11
你咁無品放公海,我係一定可以投訴你
你放時政就無問題
明白未

都話了你想點與我無尤
Ok


伯爵府

積分: 17803


143#
發表於 19-9-9 23:24 |只看該作者
KittyMelody1 發表於 19-9-9 15:34
第一,我話係網上人講述"人渣鏈",唔係我本人提出或提議,無思考既必要,純轉載,人唔人渣鏈,只係大眾市民 ...

第一,喺論壇度純轉載,咁咪係你冇經思考就去轉載囉,我唔相信呢度全部人都認同呢個Term,只得我唔認同,唯獨深深藍一定認同
第二,我係針對e個 term, 請別轉移話題,我亦唔會用咁粗鄙的 terms 去鬧人,口德好重要,你用「吠」e個字已知你有幾好品
我晤想入時政鬧交,係回完前面入左黎,e度 d post 真係晤想多睇


^^^... ^^^


伯爵府

積分: 17803


142#
發表於 19-9-9 23:11 |只看該作者
siutsunboy 發表於 19-9-9 16:17
我回post你睇到鍾意咪comment
我覺得我點講係與你冇尤因為又唔係回你
reply你唔啱聽你大可飛咗去,不過你 ...

你咁無品放公海,我係一定可以投訴你
你放時政就無問題
明白未
^^^... ^^^


水晶宮

積分: 68478


141#
發表於 19-9-9 16:39 |只看該作者
cbeyond 發表於 19-9-9 14:01
唔係怕唔怕問題, 曱甴洗緊中小學生腦。
小朋友見學校都無話唔啱, 以為係正確。
他日又多班暴徒先恐怖 :hor ...

而且會更恐怖


別墅

積分: 619


140#
發表於 19-9-9 16:23 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 19-9-9 11:07
無,校長講笑話同隔離學校距離太遠(事實係四野無人)
近來都有上時政望下,好開心校長的決定


伯爵府

積分: 15357


139#
發表於 19-9-9 16:21 |只看該作者
KittyMelody1 發表於 19-9-9 15:34
第一,我話係網上人講述"人渣鏈",唔係我本人提出或提議,無思考既必要,純轉載,人唔人渣鏈,只係大眾市民 ...

我以為佢唔鍾意我鬧撐暴者,原來係講版嘅問題,隨便佢,當佢善意提醒lor


別墅

積分: 619


138#
發表於 19-9-9 16:21 |只看該作者
回覆 Charlotte_mom 的帖子

近來都有上時政望下,好開心校長有咁決定


伯爵府

積分: 15357


137#
發表於 19-9-9 16:17 |只看該作者
lazypig 發表於 19-9-9 15:06
點解「與我無尤」?
你放喺公海,我睇到就有權 comment
除非你係時政到回

我回post你睇到鍾意咪comment
我覺得我點講係與你冇尤因為又唔係回你
reply你唔啱聽你大可飛咗去,不過你一定要reply都冇所謂,反正都與我無尤


伯爵府

積分: 15250


136#
發表於 19-9-9 15:36 |只看該作者
mln 發表於 19-9-9 11:37
只要和平, 我會尊重他們的

但佢地好嘈,一早嘈醒人,好自私既行為


子爵府

積分: 14966


135#
發表於 19-9-9 15:34 |只看該作者
lazypig 發表於 19-9-9 15:22
首先,e 個 post 現已係時政,你係而家e個Moment 講係冇問題, 但係另一位係公海講就絕對有問題
呢啲咁低級 ...
第一,我話係網上人講述"人渣鏈",唔係我本人提出或提議,無思考既必要,純轉載,人唔人渣鏈,只係大眾市民既睇法,咁多人認同,只得你唔認同,只得你懂思考??


第二,公海,大把警察子女俾黃人侮辱為狗仔狗女,呢D 你唔去吠???形容人渣都起碼係人類。。唔該唔好站起道德高地扮聖人,好嘔



大宅

積分: 4059


134#
發表於 19-9-9 15:33 |只看該作者
kfc7464 發表於 19-9-9 11:10
有冇留意果至人其實唔係學生,
唔知邊度來

如有懷疑可以報警, 話學校門口有可疑人, 由警察去處理


水晶宮

積分: 55810


133#
發表於 19-9-9 15:31 |只看該作者
我仔學校有


伯爵府

積分: 17803


132#
發表於 19-9-9 15:22 |只看該作者
KittyMelody1 發表於 19-9-9 15:09
你講人渣鏈?唔係喎,網上大把人用"人渣鏈 "講述件事姐,唔用人渣鏈,你有乜更好提議?有人用癈人鏈,呢個 ...

首先,e 個 post 現已係時政,你係而家e個Moment 講係冇問題, 但係另一位係公海講就絕對有問題
呢啲咁低級嘅terms , 係你地先鍾意,網上大把人用你就用,有冇經下思考,人云亦云,真可悲
我真係冇見過,你去嗰啲應該係深籃網,非理性討論網
現在已搬到時政,你地繼續自己人慢慢改啦,唔好再出公海啦

^^^... ^^^

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo