自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


複式洋房

積分: 456


1#
發表於 19-9-26 14:54 |只看該作者
我部Note2用咗好多年,最近feel到再用多排應該頂唔住
我下部手機唔想再用android,想換Iphone
但係依家啲iphone又好鬼貴,啲功能我又用唔著
各位jm,我應該換邊部好


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


61#
發表於 19-9-28 12:08 |只看該作者
家姐情況同你一樣,八月時換咗華為P30,好似4200左右,佢係中移動續約仲減多300,影相靚到
I 大蚊豬   


公爵府

積分: 27449

2023年兔年勳章


60#
發表於 19-9-28 12:05 |只看該作者
vanvan1999 發表於 19-9-28 11:45
港版即係要係香港買?

係。香港買。

啲人買大陸版,係因為要返大陸用。同埋功能多啲,平啲。


翡翠宮

積分: 97345

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


59#
發表於 19-9-28 12:03 |只看該作者
https://m.eprice.com.hk/mobile/talk/4523/214167/1/

(風宅有行貨劈償)
Note 9 $4200
A9(2018) $2xxx

但A9影相麻麻,操作就好相近,視乎budget啦


伯爵府

積分: 15536


58#
發表於 19-9-28 11:50 |只看該作者
iphone 唔會好快無更新,6s 4年前出,我估過多2年先無得更新,iphone 8 有touch id, 所以換得過


珍珠宮

積分: 46551


57#
發表於 19-9-28 11:47 |只看該作者

回覆樓主:

最近換左紅米note8pro比阿囡返學用


大宅

積分: 3390


56#
發表於 19-9-28 11:45 |只看該作者
Amy1974 發表於 19-9-27 07:54
如果唔熟點裝 google service,可以買內置左嘅大陸手機。有個back door,開番個開關就可以,下載番個 goog ...

港版即係要係香港買?


大宅

積分: 3390


55#
發表於 19-9-28 11:45 |只看該作者
Amy1974 發表於 19-9-27 07:54
如果唔熟點裝 google service,可以買內置左嘅大陸手機。有個back door,開番個開關就可以,下載番個 goog ...

港版即係要係香港買?


男爵府

積分: 5837


54#
發表於 19-9-28 11:39 |只看該作者
其實依家手機已經無乜新功能係必需,
以家新嘅都係出多幾個鏡頭, 其實無乜特別,
如果唔打機, 唔裝好多apps, 買返以前啲款用,
其實好夠用


男爵府

積分: 7689

認識瑞士牛牛第二回


53#
發表於 19-9-28 11:16 |只看該作者
竇漪房 發表於 19-9-28 11:00
P30PRO港行本身已有google,我用緊
多謝資料, 想問內地P30PRO


男爵府

積分: 7689

認識瑞士牛牛第二回


52#
發表於 19-9-28 11:11 |只看該作者
Amy1974 發表於 19-9-28 11:03
唔係用家,唔太清楚。

不過,最新嘅 Mate 30 手機已經有人用緊 google play。
明白, tkx


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


51#
發表於 19-9-28 11:09 |只看該作者
bobomia 發表於 19-9-27 09:26
不如樓主講下你嘅預算係幾多?
平時用部電話做啲咩多?即係主要嘅電話功能係想要啲咩?
例如煲劇(熒幕大、 ...

我最近諗緊買三星A70,貪佢舊電夠勁,煲劇啱哂


公爵府

積分: 27449

2023年兔年勳章


50#
發表於 19-9-28 11:03 |只看該作者
本帖最後由 Amy1974 於 19-9-28 11:07 編輯
coffeelam1 發表於 19-9-28 10:51
咁請問P30 pro 有冇个BACK DOOR ?

唔係用家,唔太清楚。

不過,最新嘅 Mate 30 手機已經有人用緊 google play。





珍珠宮

積分: 37871

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


49#
發表於 19-9-28 11:00 |只看該作者
coffeelam1 發表於 19-9-28 10:51
咁請問P30 pro 有冇个BACK DOOR ?

P30PRO港行本身已有google,我用緊


侯爵府

積分: 23625

笑得好勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛


48#
發表於 19-9-28 10:59 |只看該作者
youhello507 發表於 19-9-26 16:52
我部4年舊機 6s, 一路仲用得好哋哋,又唔慢

我都用緊,但有冇出現電量去得好快?已去年專門店換左新電,但用WiFi 上陣Fb, whatsapp 已去了3-40%電


侯爵府

積分: 23625

笑得好勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛


47#
發表於 19-9-28 10:56 |只看該作者
大力大力 發表於 19-9-26 15:55
我換了華為P30 Pro,大力嫂換了華為P30~

非常好用~

請問幾錢?同埋係冇得用google play?


男爵府

積分: 7689

認識瑞士牛牛第二回


46#
發表於 19-9-28 10:51 |只看該作者
Amy1974 發表於 19-9-27 07:54
如果唔熟點裝 google service,可以買內置左嘅大陸手機。有個back door,開番個開關就可以,下載番個 goog ...
咁請問P30 pro 有冇个BACK DOOR ?


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


45#
發表於 19-9-27 09:26 |只看該作者

回覆樓主:

不如樓主講下你嘅預算係幾多?
平時用部電話做啲咩多?即係主要嘅電話功能係想要啲咩?
例如煲劇(熒幕大、電量大)、影相(鏡頭靚)、是否需要雙卡雙待等


象牙宮

積分: 216490


44#
發表於 19-9-27 07:58 |只看該作者
bobohappywong23 發表於 19-9-26 14:54
我部Note2用咗好多年,最近feel到再用多排應該頂唔住
我下部手機唔想再用android,想換Iphone
但係依家啲ip ...

本帖最後由 961123 於 19-9-27 07:59 編輯

我之前都係用note 1用咗好多年、 淨係舊電壞 叉電叉好耐但係好快又冇電! 跟住兩年幾前 一跳跳到note8。' 因為我都好慳家! 我自己比較鍾意用samsung嘅note系列


公爵府

積分: 27449

2023年兔年勳章


43#
發表於 19-9-27 07:54 |只看該作者
EllenHui 發表於 19-9-26 17:08
點樣自己裝返google?

如果唔熟點裝 google service,可以買內置左嘅大陸手機。有個back door,開番個開關就可以,下載番個 google play,就變番正常使用。

通常買大陸版,係因為需要全網通全頻段,中港兩用。同埋預裝大陸 App,返大陸用方便啲。


唔返大陸嘅,買港版唔使咁煩。

點評

EllenHui    發表於 19-9-30 14:47

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo