時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7679


1#
發表於 19-10-7 13:35 |只看該作者
咁憎港鐵,做乜吾打爛埋佢,日日返學篤眼篤鼻

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

點評

召藥師  政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台  發表於 19-10-7 13:45


禁止發言

積分: 7021


57#
發表於 19-10-8 10:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20715


56#
發表於 19-10-8 08:59 |只看該作者
c9c9c9 發表於 19-10-7 13:35
咁憎港鐵,做乜吾打爛埋佢,日日返學篤眼篤鼻

原來佢地自己需要搭車


大宅

積分: 2538


55#
發表於 19-10-8 08:55 |只看該作者
兆康好似關咗


大宅

積分: 1269


54#
發表於 19-10-8 08:18 |只看該作者
InkCartridge 發表於 19-10-7 17:35
最好全部下一站羅湖。

福田都得


伯爵府

積分: 18559


53#
發表於 19-10-8 08:14 |只看該作者
CYWS 發表於 19-10-7 13:48
羅湖他們又不走去破壞,無胆匪類

淨係上次解放軍軍營就知成班淆底獸啦
一舉旗即刻敗走!


男爵府

積分: 7074


52#
發表於 19-10-8 07:58 |只看該作者
c9c9c9 發表於 19-10-7 13:35
咁憎港鐵,做乜吾打爛埋佢,日日返學篤眼篤鼻

海怡都好似冇


珍珠宮

積分: 34349

2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 19-10-8 07:44 |只看該作者
怪獸青BB 發表於 19-10-8 07:34
兆康尋日被打了,可能發現有人發現佢地唔搞有大學嘅站,所以就忍痛......
...
有可能


子爵府

積分: 10517

2024年龍年勳章


50#
發表於 19-10-8 07:38 |只看該作者
c9c9c9 發表於 19-10-7 13:35
咁憎港鐵,做乜吾打爛埋佢,日日返學篤眼篤鼻

嶺大為咗證明唔關佢地事,曾晚即刻打爛兆康,今日關咗站了~


珍珠宮

積分: 34734


49#
發表於 19-10-8 07:34 |只看該作者

回覆樓主:

兆康尋日被打了,可能發現有人發現佢地唔搞有大學嘅站,所以就忍痛......


珍珠宮

積分: 48082

2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


48#
發表於 19-10-8 07:30 |只看該作者
c9c9c9 發表於 19-10-7 13:35
咁憎港鐵,做乜吾打爛埋佢,日日返學篤眼篤鼻

海洋公園站、迪士尼站、欣澳站,都好似未被破壞!
南港島線好似未報道過!


珍珠宮

積分: 37236


47#
發表於 19-10-8 07:22 |只看該作者
sandra28 發表於 19-10-7 13:50
唔爛有乜用?其他站都爛曬!要停都全部停嫁啦!

都係


男爵府

積分: 5821

牛年勳章


46#
發表於 19-10-8 07:17 |只看該作者
ching070707 發表於 19-10-8 00:33
羅湖車程貴 !班死窮鬼有鬼錢搭車咩!

佢哋使用錢搭車?!佢哋跳閘㗎嘛


伯爵府

積分: 15556


45#
發表於 19-10-8 07:05 |只看該作者
兆康不保啦


水晶宮

積分: 57051


44#
發表於 19-10-8 07:01 |只看該作者
czl115 發表於 19-10-7 14:32
即係話暴徒係大學生嘅可能性好高

根本大部份暴徒系尼幾間既學生會,一有佢地自己人被捕必定出來,手法同中大,浸大對校長,office 既一樣,其實應該用對黑社會既方法去瓦解大學黑社會集團


別墅

積分: 972


43#
發表於 19-10-8 01:35 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


別墅

積分: 972


42#
發表於 19-10-8 01:30 |只看該作者
loved 發表於 19-10-8 00:55
仲有一個
https://www.youtube.com/watch?v=ZoBXEjDk0VU

香港人要自救!支持提供多D揭示暴徒真相嘅視頻!請大家一人一分力,為香港做的一點一滴都可以救香港!唔客容許依家班黃絲暴徒「專制」統治香港、將真正愛香港既實際大多數人滅聲!


男爵府

積分: 9031


41#
發表於 19-10-8 01:13 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 19-10-7 13:39
他們站冇爛但撘去邊?下一站地獄?太自私!



大宅

積分: 1642


40#
發表於 19-10-8 01:04 |只看該作者
回覆 維仔媽媽 的帖子

所以佢地咪唔用腦㗎囉~可能即刻點到點,香港大學去香港大學
[size=large]庭謙仔仔看世界* 記住睇完我個板板,留個言俾我庭謙仔仔wor!:lalala:


複式洋房

積分: 303


39#
發表於 19-10-8 00:59 |只看該作者
都ON9既, 就算唔破壞, 都唔會為左你一個完整無缺既站而開列車俾你啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo