時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16821


1#
發表於 19-10-8 19:05 |只看該作者
政府應該好安慰。雖然比黑衣人破壞設施,但人民默默忍受井井有條,個個大沒汗淋漓但進退有據沒有恐慌,而且很少很少人很少人帶口罩,當中一半是大肚或咳嗽。淨返嗰D只有木無表情。最感動係雖然港鐵打開大閘,但市民爭相去手持百達通卡機拍咭,職員不斷說謝謝,顯示人性光輝。

點評

榮盛    發表於 19-10-8 22:38
2naughtyboysma    發表於 19-10-8 22:12
mate30    發表於 19-10-8 22:11


水晶宮

積分: 57051


68#
發表於 19-10-9 07:52 |只看該作者
耕田妺 發表於 19-10-8 23:51
我今日都係見條長龍,又冇人鬧喎,大家都知乜事啦,嘈咩啫嘈,要鬧咪去鬧班乞衣暴徒曱甴囉,我反而見d人拍 ...

香港真系奇怪既地方,一批人無法無天,另一批人就文明守法,排一二個鍾都無混亂,又無摸水摸魚,點都要反工,希望班暴徒快d消失,黃屍清醒,吾好破壞尼個高質文明香港


子爵府

積分: 13785


67#
發表於 19-10-9 00:24 |只看該作者


男爵府

積分: 8312


66#
發表於 19-10-9 00:23 |只看該作者
baby_chu 發表於 19-10-8 19:51
FB 好多怨言喎!

其實仲有沈默的大多數不會在facebook講野


男爵府

積分: 8617


65#
發表於 19-10-9 00:17 |只看該作者

回覆樓主:



已刪除用户

積分: 46481


64#
發表於 19-10-9 00:11 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3412


63#
發表於 19-10-9 00:11 |只看該作者


男爵府

積分: 5916

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


62#
發表於 19-10-8 23:59 |只看該作者
我都見到一個口罩人.....即刻啤住佢,俾朋友拉住我,叫我唔好理,還好嘅係條街都極少有人戴口罩,好間唔中先有一個半個
從未適應這份工


珍珠宮

積分: 44774


61#
發表於 19-10-8 23:56 |只看該作者

回覆樓主:

我今朝早起身,睇電視見到我屋企個站同公司個站都開番,不知幾開心,唔使排長龍逼巴士。


珍珠宮

積分: 44774


60#
發表於 19-10-8 23:51 |只看該作者

回覆樓主:

我今日都係見條長龍,又冇人鬧喎,大家都知乜事啦,嘈咩啫嘈,要鬧咪去鬧班乞衣暴徒曱甴囉,我反而見d人拍完卡重唔該d職員。


子爵府

積分: 14198


59#
發表於 19-10-8 23:26 |只看該作者
newnew168 發表於 19-10-8 19:13
比曱甴睇下咩叫真正民意



男爵府

積分: 8135


58#
發表於 19-10-8 23:07 |只看該作者
MMVV 發表於 19-10-8 19:05
政府應該好安慰。雖然比黑衣人破壞設施,但人民默默忍受井井有條,個個大沒汗淋漓但進退有據沒有恐慌,而且 ...

暴徒雖然令香港殘破不勘,但可以令部分清醒嘅市民更珍惜香港,更愛國家,亦展現到警察克制、堅守、勇敢的一面,有時有失亦會有得!祝香港儘快回復平靜安定!


伯爵府

積分: 18792

HiPP勳章(2)


57#
發表於 19-10-8 23:00 |只看該作者
MMVV 發表於 19-10-8 19:05
政府應該好安慰。雖然比黑衣人破壞設施,但人民默默忍受井井有條,個個大沒汗淋漓但進退有據沒有恐慌,而且 ...

sorry.我係ftm與世隔絕咁,請問真係開咗兩個閘俾乘客出閘嗎?
聽到真係眼濕濕 ,真心覺得難為咗MTR,要維修但仲要被閙


珍珠宮

積分: 36471


56#
發表於 19-10-8 22:59 |只看該作者
angiehouse 發表於 19-10-8 19:19
今日個個默默排隊,無聽過怨言,心中吾多吾小都多謝港鐵

係,真係難為港鐵職員。


男爵府

積分: 6622


55#
發表於 19-10-8 22:58 |只看該作者

回覆樓主:

證明蒙面法是非常有效!當日屠城夜犧牲了好多商舖同無辜市民被打!!有份反蒙面的人看清楚未 !!看清楚乜野人、邊D人仲要停司法覆核、想香港繼續沈倫、破壞下去!!清醒未、班垃圾已員!做親D野都係想香港死!!


公爵府

積分: 29289

親子王國15週年勳章


54#
發表於 19-10-8 22:53 |只看該作者
LLM@ 發表於 19-10-8 20:45
撐港铁,買下港铁股票先!
呢隻我一定長揸!


珍珠宮

積分: 39471


53#
發表於 19-10-8 22:53 |只看該作者
我反而見到有一個戴黑口罩嘅幽靈飄過,個衰樣(剩係得對眼)懶係自豪咁
人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


子爵府

積分: 11093


52#
發表於 19-10-8 22:50 |只看該作者
榮盛 發表於 19-10-8 22:43
一定係中學多d,,青春熱血又反叛期又要型,,

小學多數俾父母迫,我見有個妹妹一放學即除,仲同接佢既老人家話阿媽要佢戴 ,佢覺得好焗,想除。


公爵府

積分: 29289

親子王國15週年勳章


51#
發表於 19-10-8 22:50 |只看該作者
MMVV 發表於 19-10-8 19:05
政府應該好安慰。雖然比黑衣人破壞設施,但人民默默忍受井井有條,個個大沒汗淋漓但進退有據沒有恐慌,而且 ...
我見到被破壞了的港鉄仍投入运作,令大家可返工,我有劫後重生的感動! 大家努力,香港無死,我地以往的香港精神会更強勁!


侯爵府

積分: 24173


50#
發表於 19-10-8 22:47 |只看該作者
姬絲汀汀 發表於 19-10-8 22:19
你係正常人,你感受完全正確。但其實默默排隊當中有勁多人心中暗暗支持暴動贊同佢地一切所作所為,好心寒 ...

正常,實有,如果唔係點會搞成咁,不過,起碼有「法紀」概念,,,使鬼理陌生人心度點,大家行為表現出來係正常人守規守法就可以,,,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo