自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


大宅

積分: 1516


1#
發表於 19-10-14 18:05 |只看該作者
本帖最後由 美魔女 於 19-10-14 18:05 編輯

我細佬同佢女友拍左拖8年..已經諗住出年2月結婚..仲要搵左酒席, 落左起碼一半訂....上星期我細佬同我講..佢地佢女友出現左問題, 而家決定吾結婚. 救命..我媽仲已經通知晒海外既親戚, 佢地仲已經訂晒機票返香港飲呢餐..呢單野煩到我媽死死下..唉...


翡翠宮

積分: 93637


115#
發表於 19-10-15 13:11 |只看該作者
bmuimami 發表於 19-10-14 18:11
好過勉強結⋯

x2


侯爵府

積分: 20025


114#
發表於 19-10-15 12:56 |只看該作者
你細佬自己衰先,冇得怨啦 快d通知親戚朋友。


大宅

積分: 1516


113#
發表於 19-10-15 12:29 |只看該作者
回覆 busyCatChu 的帖子

係...寧願早D分開好過...


大宅

積分: 1516


112#
發表於 19-10-15 12:28 |只看該作者
回覆 mankibbb 的帖子

我都明呀..所以都有比時間佢冷靜返....同埋睇下點樣幫佢..


大宅

積分: 1721


111#
發表於 19-10-15 11:35 |只看該作者
回覆 美魔女 的帖子

其實好少事者...錢無左咪儲過囉...


大宅

積分: 1721


110#
發表於 19-10-15 11:30 |只看該作者
有咩咁煩呢...唔結咪唔結囉...好過結完離婚啦...
唔好俾壓力細佬啦


大宅

積分: 3341

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章


109#
發表於 19-10-15 11:29 |只看該作者
回覆 美魔女 的帖子

2個都唔識尊重伴侣的人不適宜結緍


珍珠宮

積分: 33455


108#
發表於 19-10-15 11:21 |只看該作者
美魔女 發表於 19-10-14 18:05
我細佬同佢女友拍左拖8年..已經諗住出年2月結婚..仲要搵左酒席, 落左起碼一半訂....上星期我細佬同我講..佢 ...

咁難去決定都決定唔結,一定好大問題


水晶宮

積分: 74808


107#
發表於 19-10-15 11:21 |只看該作者

回覆樓主:

一次不忠已好夠,好在未結婚,婚後根本雙磨地獄的互相猜測中生活,唔幸福的


禁止訪問

積分: 647


106#
發表於 19-10-15 10:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5503


105#
發表於 19-10-15 08:55 |只看該作者

回覆樓主:

都冇計架啦, 咪快d通知人,唔通好似拍戲咁搵個老臨扮新娘咩


禁止訪問

積分: 30876


104#
發表於 19-10-15 08:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1516


103#
發表於 19-10-15 08:18 |只看該作者
snow.white 發表於 19-10-15 08:16
他幾歲?

兩個都below30


伯爵府

積分: 17818


102#
發表於 19-10-15 08:16 |只看該作者
美魔女 發表於 19-10-14 23:40
我細佬佢地都係8月先影完結婚相

他幾歲?


伯爵府

積分: 17818


101#
發表於 19-10-15 08:15 |只看該作者
美魔女 發表於 19-10-14 18:56
無錢嘛。。佢地吾係搵得多。。仲要搬出去同居。。邊儲到錢。

同居都識到另一個,勁!


大宅

積分: 1516


100#
發表於 19-10-15 07:38 |只看該作者
Sebastian@ 發表於 19-10-15 07:31
可能當初都想俾機會大家,點知又口遇上了激情,咁另一邊係激情,無咩保障, 如果第日分咗手,都有個水抱吖 ...

你都講得岩。。而家結婚真係吾係佢地兩個人既事。。因為已經通知晒親友。。所以想快d settle..


大宅

積分: 1516


99#
發表於 19-10-15 07:37 |只看該作者
大力大力 發表於 19-10-15 07:19
可唔可以在網上蝕一些,轉賣出去呀?

要睇左張合約點寫先。希望得啦


男爵府

積分: 8154


98#
發表於 19-10-15 07:31 |只看該作者
美魔女 發表於 19-10-15 07:04
所以吾明點解仲要應承求婚。。

可能當初都想俾機會大家,點知又口遇上了激情,咁另一邊係激情,無咩保障, 如果第日分咗手,都有個水抱吖~咪拖住你細佬先

雖說你細佬有錯在先,女仔飛你細佬無可厚非,但拖住人要人等真無謂

兩個不成熟的人走在一起,分開是遲早的事


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


97#
發表於 19-10-15 07:19 |只看該作者
美魔女 發表於 19-10-14 18:52
佢擺lunch buffet.. 要分期比

可唔可以在網上蝕一些,轉賣出去呀?
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo