自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


侯爵府

積分: 20025


1#
發表於 19-10-21 14:01 |只看該作者
小朋友5歲,由細都愛畫畫油顔色。
可以在家油一小時以上。出街食飯飲茶坐車,比枝筆佢就好安靜。
我覺得佢亦有少少天份。
但係我老公就覺得佢畫太多,仲話畫得多自閉。是這樣嗎?
佢又真係畫畫時會唔出聲。


男爵府

積分: 8888

熱血勳章


43#
發表於 19-10-22 08:20 |只看該作者

回覆樓主:

如果照你老公咁講,咪個個畫家都有自閉症


子爵府

積分: 13446

親子王國15週年勳章


42#
發表於 19-10-22 07:35 |只看該作者
回覆 myaisha0435 的帖子

唔係囉,好多自閉都鍾意畫畫,只係畫中圖案,一係就好仔細(偏執完美主義咁),甚至同一樣野畫 N 次,N 次都一樣咁準確,一係就抽象派。


水晶宮

積分: 52129

減齡達人勳章


41#
發表於 19-10-22 07:30 |只看該作者

回覆樓主:

自閉畫畫係單一化,例如鐘意畫車,每次都係車,只畫車不畫其他。


子爵府

積分: 13446

親子王國15週年勳章


40#
發表於 19-10-22 07:29 |只看該作者
咁睇書、睇劇、打機 2-3 小時係咪都自閉?

自閉最明顯係情緒控制、社交能力比較差,同埋如果換 daily routine 會渾身唔聚財。


禁止訪問

積分: 61348


39#
發表於 19-10-22 07:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 19-10-22 07:11 |只看該作者
ivycwl 發表於 19-10-21 14:17
我覺得佢表達能力不太好,表達不到就忟。
但問學校又話冇咩,係學校多朋友,好専心,係文靜d。但我老公覺 ...

你仔表達能力弱,畫畫係佢情感抒發的一個渠道,攞走咗對佢嚟講唔係好事

自閉就自閉唔係可以後天加工搞出嚟的,你老公真的知識貧乏

如果你有擔心,可以網上搵啲自閉症既資料睇下了解多啲


已刪除用户

積分: 4556


37#
發表於 19-10-22 07:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27449

2023年兔年勳章


36#
發表於 19-10-22 06:33 |只看該作者
回覆 ivycwl 的帖子


太內向都唔係咁好,可以參加集體活動平衡番。


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


35#
發表於 19-10-22 03:38 |只看該作者
你老公對自閉既了解似乎係流於係字面直譯...


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


34#
發表於 19-10-21 23:24 |只看該作者
ivycwl 發表於 19-10-21 14:01
小朋友5歲,由細都愛畫畫油顔色。
可以在家油一小時以上。出街食飯飲茶坐車,比枝筆佢就好安靜。
我覺得佢 ...

我女細時 畫畫睇書可以幾個鐘唔出聲,點知佢係ADHD
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


伯爵府

積分: 16998


33#
發表於 19-10-21 23:18 |只看該作者
自閉係不斷不斷重覆畫同一樣野,尤其係路線和地圖。



琥珀宮

積分: 156750

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 19-10-21 23:00 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 LedTV 於 19-10-21 23:01 編輯

我朋友個女係非常文靜
唔鍾意參與活動
做功課畫畫個part 真係高幾班
畫得好靚好細緻
不過唔係自閉


別墅

積分: 627


31#
發表於 19-10-21 22:52 |只看該作者

回覆樓主:

我個仔唔鐘意畫畫,鐘意同人傾計,鐘意玩桌遊,不過都係自閉


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


30#
發表於 19-10-21 22:31 |只看該作者
竇漪房 發表於 19-10-21 15:23
畫得耐就自閉

咁多男人返到屋企妲己咁淨係識打機,香港好多男人都有自閉症喎!

說得好


男爵府

積分: 9359


29#
發表於 19-10-21 22:24 |只看該作者

回覆:小朋友鍾意畫畫就會自閉?

唔會啦,我小朋友由細到大都中意畫畫,而家高小喇,仲係好中意去邊都帶畫簿同顏色筆,佢一啲都唔自閉,畫畫老師都話佢有天份,5歲仲細,比啲時間佢啦




男爵府

積分: 9217

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


28#
發表於 19-10-21 22:17 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 手指仔 於 20-4-22 00:47 編輯



珍珠宮

積分: 37865

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


27#
發表於 19-10-21 22:03 |只看該作者
1928mickey 發表於 19-10-21 21:01
比喻唔岩

樓主老公對自閉症嘅認知全錯tim


伯爵府

積分: 16704


26#
發表於 19-10-21 21:58 |只看該作者
ivycwl 發表於 19-10-21 14:01
小朋友5歲,由細都愛畫畫油顔色。
可以在家油一小時以上。出街食飯飲茶坐車,比枝筆佢就好安靜。
我覺得佢 ...

咁平時返學,出街情況如何? 係學校社交有問題嗎?

小朋友對某樣野有興趣,當然好專注咁做,亦會主動去做。

除非興趣太單一,例如只畫畫唔睇書唔去公園玩。
又或者一唔俾畫畫時,例如時間/場地唔許可,就大發脾氣,情緒異常激動,久久不能平復,咁就留意下。

如果話畫畫多引起自閉,咁全香港既畫畫教師都係自閉症嗎? 諗深一層就知唔係啦。

再者,唔講野唔代表係自閉症,可能係言語障礙。


水晶宮

積分: 50007


25#
發表於 19-10-21 21:43 |只看該作者
我仔BB時出街都係一枝筆一張紙已經夠玩,吾駛帶玩具,係屋企亦會自己亂畫,但就唔鍾意填顏色。佢性格係內向慢熱,但除咗我(其他原因),無人懷疑過佢自閉。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo