自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1506


1#
發表於 19-10-30 00:08 |只看該作者
本帖最後由 tshoyi 於 19-10-30 09:15 編輯

有無荃灣友在楊屋道後面個街市中過招?
講明要45蚊豉油雞
最後9秒9俾左盒雞我75蚊鬍鬚雞
話斬錯左 話好食啲 算數
最後總差過超市燒味
openrice原來已經有負評。。。
1572398148063_sign.JPEG
1572398148074_sign.JPEG
1572398148081.JPEG


大宅

積分: 3286


52#
發表於 19-10-31 01:25 |只看該作者

回覆樓主:

我食開的鬍鬚雞係好似鹽焗雞顏色的,細細隻的


翡翠宮

積分: 75714

wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 畀面勳章


51#
發表於 19-10-30 18:47 |只看該作者
有得斬錯既咩⋯⋯都唔係要個樣野。咁佢又唔係收返你本身想要個個價,
以後唔幫襯佢


子爵府

積分: 14738


50#
發表於 19-10-30 18:41 |只看該作者
華妹妹 發表於 19-10-30 16:16
攞番去比佢

X2


伯爵府

積分: 16306


49#
發表於 19-10-30 18:36 |只看該作者

回覆樓主:

相差成 30蚊,我唔會要。
好多時買話梅鹹濕嘢,如18蚊 1 kg,咁我話要 1kg,十次十次都話多少少 $20,$22蚊1kg,就話 多少少$25,頭一兩次都算,之後我係會拒絕。


別墅

積分: 830


48#
發表於 19-10-30 16:57 |只看該作者
tshoyi 發表於 19-10-30 00:08
有無荃灣友在楊屋道後面個街市中過招?
講明要45蚊豉油雞
最後9秒9俾左盒雞我75蚊鬍鬚雞

斬錯我就唔要,人地本身唔係想要呢個


禁止訪問

積分: 547


47#
發表於 19-10-30 16:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 119921


46#
發表於 19-10-30 16:50 |只看該作者
tshoyi 發表於 19-10-30 16:47
係囉 你係都要撐佢
你話鬍鬚雞係白色
收我75 變左豉油雞 擺明昆我錢啫

本帖最後由 12312 於 19-10-30 16:51 編輯

我話我買開既鬍鬚雞-細隻、皮薄、肉滑。

你果隻就 吾知xx豉油雞了


大宅

積分: 1506


45#
發表於 19-10-30 16:47 |只看該作者
12312 發表於 19-10-30 16:39
我食既鬍鬚雞-切雞-比普通燒味雞細隻,皮薄、小肥油、雞肉滑身。

係囉 你係都要撐佢
你話鬍鬚雞係白色
收我75 變左豉油雞 擺明昆我錢啫
總有咩好講?
豉油雞整到雞細隻,皮硬,肉乾
扮鬍鬚雞呀?


大宅

積分: 1198


44#
發表於 19-10-30 16:40 |只看該作者
咁係咪好食D?


珊瑚宮

積分: 119921


43#
發表於 19-10-30 16:39 |只看該作者
cy101 發表於 19-10-30 11:03
究竟係白色定啡色?有冇其他人之前買過?如果用豉油雞昆人仲賤格!
...

我食既鬍鬚雞-切雞-比普通燒味雞細隻,皮薄、小肥油、雞肉滑身。


已刪除用户

積分: 21542


42#
發表於 19-10-30 16:16 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9122


41#
發表於 19-10-30 16:08 |只看該作者
蘋果姐姐^_^ 發表於 19-10-30 09:33
有時覺得人地都認錯了,唔太介意都會照要。特別系街坊鋪頭,當幫下手囉。
...

係街坊生意就更加要老實。本身45一隻,焗加30元,買多半隻都仲得


大宅

積分: 1506


40#
發表於 19-10-30 12:05 |只看該作者
keithkk222 發表於 19-10-30 10:42
係咪都係收45蚊先?

75蚊


大宅

積分: 1506


39#
發表於 19-10-30 12:03 |只看該作者
babe2010 發表於 19-10-30 11:45
我見果度好多間林記,得唔得?

原本諗住幫襯林記 第一間話買曬豉油雞 咁啱就見到呢間垃圾就幫襯左


伯爵府

積分: 17735


38#
發表於 19-10-30 11:57 |只看該作者
咁賤格呢間野


公爵府

積分: 28393

2025勳章蛇年勳章


37#
發表於 19-10-30 11:53 |只看該作者
未買過,燒味都係去太興或者超市買


男爵府

積分: 8398

BK Milk勳章


36#
發表於 19-10-30 11:45 |只看該作者

回覆樓主:

我見果度好多間林記,得唔得?


珍珠宮

積分: 34092


35#
發表於 19-10-30 11:45 |只看該作者
cecelc 發表於 19-10-30 10:39
認錯就應該比d誠意換返正確果盒啦

可能就系蝦人囉,撞到個無所謂既就過到骨
其實如果存心咁對人,生意只會越做越差。
除非真系好好食既姐


珍珠宮

積分: 34092


34#
發表於 19-10-30 11:43 |只看該作者
D..D 發表於 19-10-30 09:52
30蚊差價
條街有同行都係咁做
我要豉油雞,佢比盒切好既白切雞我

咁又系相差幾多,我唸系我既話都會拒絕話屋企人想食豉油雞,唔鐘意食白切雞

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo