自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


伯爵府

積分: 15914


1#
發表於 19-10-30 15:12 |只看該作者
見D朋友仔話用架靚車,去駕駛Uber,真係可以有穩定收入。 


珍珠宮

積分: 38387


24#
發表於 19-10-31 01:04 |只看該作者
mc_pigpig 發表於 19-10-30 22:12
我最近放工要趕去湊仔,call 的士台又無的士,話交更無車接order,到到截到車又問我去邊,依度唔去果度唔去 ...

同意,D的士司機時常在車食過煙我氣管敏感好辛苦
佢哋唔尊重自己職業(純呻,冇搭uber)


子爵府

積分: 13632


23#
發表於 19-10-31 00:46 |只看該作者
ken6555 發表於 19-10-30 22:27
本帖最後由 ken6555 於 19-10-30 22:28 編輯

本身Uber個Apps無犯法,只是網上提供平台配對司機與乘客, ...

本帖最後由 ironmanmama 於 19-10-31 00:47 編輯

啊!原來係咁。我見歐洲某城市禁 uber,連apps都無。香港法律好易令人有位"sip"。


公爵府

積分: 29932


22#
發表於 19-10-31 00:33 |只看該作者
大力大力 發表於 19-10-30 21:59
唔好傻啦~

放工走兩轉我當你20日、即每日淨袋有400~500蚊、每個客都係長程呀~ ...
不是計 長短路程

計積分


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 19-10-30 23:15 |只看該作者
yk8ky 發表於 19-10-30 21:49
一單賺幾多 ?

睇地區, 多數$55+


男爵府

積分: 5570


20#
發表於 19-10-30 22:27 |只看該作者
ironmanmama 發表於 19-10-30 19:02
唔明白,唔合法但又比係香港運行?? 請問有無人可以解釋下?

本帖最後由 ken6555 於 19-10-30 22:28 編輯

本身Uber個Apps無犯法,只是網上提供平台配對司機與乘客,
但載客用一般私家車,車輛無客運營業證、無商業用載客第三者保險已經犯法,不可載客取酬。

點評

wcpcelia    發表於 19-10-31 15:51


公爵府

積分: 26392

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 夏天玩到顛


19#
發表於 19-10-30 22:12 |只看該作者
我最近放工要趕去湊仔,call 的士台又無的士,話交更無車接order,到到截到車又問我去邊,依度唔去果度唔去,我真係覺得對香港的士好心淡。到到湊完仔搭的士回程,架的士超臭煙味,去到新城市對出條highway 轉左行車時速限速到50km/h,唔係塞車,只係啲車慢住駛,都要聽司機大佬「接接聲」同講粗口,我都唔想uber 架


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


18#
發表於 19-10-30 22:00 |只看該作者
wcman 發表於 19-10-30 17:52
用自己既消耗品黎幫人搵錢,有冇咁蠢呀?

佢哋唔會計埋自己架車消耗、折舊~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


17#
發表於 19-10-30 21:59 |只看該作者
kikocow 發表於 19-10-30 17:52
其實真係有
聽朋友講
只係放工踩一兩轉

唔好傻啦~

放工走兩轉我當你20日、即每日淨袋有400~500蚊、每個客都係長程呀~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


公爵府

積分: 29932


16#
發表於 19-10-30 21:49 |只看該作者
TMC3012 發表於 19-10-30 20:52
如果有電單車, 去送外賣好過啦, 一更兩個幾鐘起碼400蚊(當然有機會再多/少啦)
C6朋友做7個鐘左右有過千 ...
一單賺幾多 ?


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 19-10-30 20:52 |只看該作者
如果有電單車, 去送外賣好過啦, 一更兩個幾鐘起碼400蚊(當然有機會再多/少啦)
C6朋友做7個鐘左右有過千, 原來收入都唔錯, 唔怪怪得咁多阿差去做


禁止訪問

積分: 102


14#
發表於 19-10-30 20:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13632


13#
發表於 19-10-30 19:02 |只看該作者

回覆樓主:

唔明白,唔合法但又比係香港運行?? 請問有無人可以解釋下?


水晶宮

積分: 57283


12#
發表於 19-10-30 18:27 |只看該作者

回覆樓主:

uber犯法,但唔明點解咁多人搭


大宅

積分: 2339


11#
發表於 19-10-30 17:52 |只看該作者
用自己既消耗品黎幫人搵錢,有冇咁蠢呀?


禁止訪問

積分: 547


10#
發表於 19-10-30 17:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


9#
發表於 19-10-30 17:49 |只看該作者
收入OK嘅,你肯開工,一般唔會太差,自己控制,夠數就收工

但係,到架車有乜事要入廠時,嗰個月就麻煩d
所以,都要架車生性
我有朋友就係整車貴,唔再做


男爵府

積分: 6100

好媽媽勳章


8#
發表於 19-10-30 17:39 |只看該作者

回覆樓主:

冇事冇幹就好,但吾好彩出事,條數要上身。


伯爵府

積分: 16363

好媽媽勳章


7#
發表於 19-10-30 16:58 |只看該作者
我上星期架車比架Uber hit and run,之後捉到佢,係咪無保险賠?咁點算




公爵府

積分: 29932


6#
發表於 19-10-30 16:34 |只看該作者

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo