BB平時由育嬰園照顧, 放工+假日都係我地2公婆湊.由佢4個月多 (宜家5個月多啲)留意到佢放學時會對老師眼定定,但我地一接BB, BB會擰轉頭唔望我地, 周圍望, 我地逗佢佢都唔理.
老公講笑話覺得BB嬲我地送佢返學唔理佢.返到屋企係咁回避我眼神.叫佢又唔理我. 到星期六日我地會照顧佢全日, 感覺到佢好開心,會同我地互動, 肯望我地. 但一到星期一送左佢返學,接佢時又開始唔望我. 我抱起佢會望高望低就係唔望我. 但我經過佢既時候佢會莊我,我一望佢又會避開我眼神. 每日最期待就係同佢互動T__T ,但佢唔理我.
想問我可以點做? THANKS.