自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33598


1#
發表於 19-11-12 13:25 |只看該作者
佢朋友間公司請人,人工/假期好過而家。
如果轉,我自己會心理上好有負擔⋯
而自己份工做左差不多十年⋯


珍珠宮

積分: 36391


30#
發表於 19-11-12 16:03 |只看該作者
rex13 發表於 19-11-12 14:49
暫時知系5.5vs5

轉! 差好遠,還要人工高d!


琥珀宮

積分: 152982


29#
發表於 19-11-12 15:43 |只看該作者

回覆樓主:

no la


珍珠宮

積分: 44372


28#
發表於 19-11-12 15:35 |只看該作者
唔會幫熟人、朋友做嘢,免影響友誼
舊同學一直希望我回香港幫佢做好檔生意嘅電腦化,但我情願唔收錢幫佢design好個system,寫好套requirements,acceptance criteria,教佢自己搵人做。做熟人公司,做得好應份,萬一出錯漏就好大罪。冇必要!


翡翠宮

積分: 85997

好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 19-11-12 15:28 |只看該作者

回覆樓主:

做熟人好麻煩,又唔係冇得做,

當然唔轉


象牙宮

積分: 235721


26#
發表於 19-11-12 14:57 |只看該作者
rex13 發表於 19-11-12 14:22
我而家都成10年,都叫老屁股⋯不過公司就冇咩生意,都驚驚地⋯
如果公司生意唔好,炒左我,有人介紹,自己 ...

咁睇下有無經濟壓力喇!我會再等下!我公司生意都差左


大宅

積分: 1721


25#
發表於 19-11-12 14:54 |只看該作者
睇下人工吸唔吸引囉 我又唔覺得係咩大負擔wo


珍珠宮

積分: 33598


24#
發表於 19-11-12 14:49 |只看該作者
lingw. 發表於 19-11-12 13:53
回覆 rex13 的帖子

假期, 睇下差別有幾大

暫時知系5.5vs5


珍珠宮

積分: 33598


23#
發表於 19-11-12 14:48 |只看該作者
kakiloww 發表於 19-11-12 14:45
因為做得耐所以唔想轉?
人工同假期都多左wor

系呀


珍珠宮

積分: 33598


22#
發表於 19-11-12 14:47 |只看該作者
廷廷媽 發表於 19-11-12 14:27
做工唔好搵朋友, 好易FRIEND都冇得做

我同佢朋友唔多熟,不過佢知我同佢做同行,佢做管理層。
不過我都冇諗,c6又想說服我,不過佢不是強硬


大宅

積分: 1157


21#
發表於 19-11-12 14:45 |只看該作者
本帖最後由 kakiloww 於 19-11-12 14:45 編輯

因為做得耐所以唔想轉?
人工同假期都多左wor


翡翠宮

積分: 97287


20#
發表於 19-11-12 14:44 |只看該作者

回覆樓主:

其實淨係嗰句"心理上好有負擔"
我就已經唔會轉
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 24324


19#
發表於 19-11-12 14:44 |只看該作者
唔會轉


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 19-11-12 14:42 |只看該作者
自己決定可以了


水晶宮

積分: 72298

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


17#
發表於 19-11-12 14:27 |只看該作者
做工唔好搵朋友, 好易FRIEND都冇得做


珍珠宮

積分: 33598


16#
發表於 19-11-12 14:23 |只看該作者
魚兒小寶貝 發表於 19-11-12 13:46
緊係唔好,入到去唔夾係一件好麻煩既事

我怕自己表現唔好⋯比人唱


珍珠宮

積分: 33598


15#
發表於 19-11-12 14:22 |只看該作者
無話可說 發表於 19-11-12 14:16
原公司唔差已經唔使走啦!曾經都有人叫我去第2間做,人工好d添,但我唔制,因為呢度我話事,寧願人工低,請 ...

我而家都成10年,都叫老屁股⋯不過公司就冇咩生意,都驚驚地⋯
如果公司生意唔好,炒左我,有人介紹,自己都會諗諗⋯
我年紀又開始大,又要重新嚟過,就唔想⋯⋯


珍珠宮

積分: 33598


14#
發表於 19-11-12 14:19 |只看該作者
sinohk33 發表於 19-11-12 14:08
其實熟人介紹的工,做唔過。

佢會將你在公司的事情,講比你老公知。

系lol,我覺得好有負擔,會做得唔自然⋯⋯

因為自己試過介紹朋友嚟公司做,之後同朋友隔咗大半年先再聯絡返⋯


象牙宮

積分: 235721


13#
發表於 19-11-12 14:16 |只看該作者

回覆樓主:

原公司唔差已經唔使走啦!曾經都有人叫我去第2間做,人工好d添,但我唔制,因為呢度我話事,寧願人工低,請假易


子爵府

積分: 11925


12#
發表於 19-11-12 14:08 |只看該作者

回覆樓主:

其實熟人介紹的工,做唔過。

佢會將你在公司的事情,講比你老公知。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo