烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 357


1#
發表於 19-11-18 23:11 |只看該作者
買左一份份嘅梳羅魚
請問大家會清走內臟先煲嗎?街市阿姐話咁細條魚 話吾洗「湯」開魚肚 煎一煎就可以

我煎完魚入魚袋 煲時都有落薑
但飲落都有苦澀味

求煲魚湯心得 (emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


大宅

積分: 3855


10#
發表於 20-1-22 19:37 |只看該作者
soeamichael 發表於 19-11-27 21:54
再加南瓜及或蕃茄,更甜
咁落,正


大宅

積分: 2732


9#
發表於 19-12-1 16:15 |只看該作者

回覆樓主:

唯有下次悟好買梳罹哩D細魚,平平地買條白側㷛湯,加白羅白同粟米,都好清甜


珍珠宮

積分: 45660


8#
發表於 19-11-27 21:54 |只看該作者
再加南瓜及或蕃茄,更甜


男爵府

積分: 7406


7#
發表於 19-11-21 11:06 |只看該作者
JoanneTse 發表於 19-11-19 22:55
多謝大家 我再試下先
錯信左街市阿姐
浪費左成煲湯

梳羅係多數無人開肚架喎, 以前都問過呢個問題,咪dirty 囉

賣魚啊姐一般唔會點個客既,係咪你特別敏感食得出or 堆魚唔新鮮?!


複式洋房

積分: 357


6#
發表於 19-11-19 22:55 |只看該作者
333s 發表於 19-11-19 22:20
最近買左一份份嘅魚 煲湯。好甜。

多謝大家 我再試下先
錯信左街市阿姐
浪費左成煲湯


象牙宮

積分: 239528


5#
發表於 19-11-19 22:20 |只看該作者
JoanneTse 發表於 19-11-18 23:11
買左一份份嘅梳羅魚
請問大家會清走內臟先煲嗎?街市阿姐話咁細條魚 話吾洗「湯」開魚肚 煎一煎就可以




最近買左一份份嘅魚 煲湯。好甜。


清走內臟, 刮去魚血.... 停干水, 下鹽, 半煎炸前上生炒。煎......


再滾水煲。 奶白色。




苦澀味 可能和沒去掉魚內脏有关。
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


4#
發表於 19-11-19 11:52 |只看該作者
用手指搣曬啲內臟出來就得, 或者較剪連頭剪走。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


男爵府

積分: 8700


3#
發表於 19-11-19 11:47 |只看該作者
Rilakkuma12 發表於 19-11-19 09:50
要劏,我細個時見魚販係用鉸剪去頭斜剪去内臟,宜家冇人會幫劏
其中一條魚穿咗魚胆,怎洗都會苦味架!


子爵府

積分: 11144


2#
發表於 19-11-19 09:50 |只看該作者
要劏,我細個時見魚販係用鉸剪去頭斜剪去内臟,宜家冇人會幫劏

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo