自由講場

跳至

首頁

尾頁
   10


男爵府

積分: 8360


1#
發表於 19-11-20 15:41 |只看該作者
我濕疹好多年 最近越黎越嚴重 搽類固醇藥膏都無用 因爲眼腫到睇唔到野。醫生就開左15日類固醇藥我食我好擔心會返彈😭


大宅

積分: 1430

虎到金來勳章


91#
發表於 20-3-4 12:04 |只看該作者
JulieMay 發表於 19-11-20 15:41
我濕疹好多年 最近越黎越嚴重 搽類固醇藥膏都無用 因爲眼腫到睇唔到野。醫生就開左15日類固醇藥我食我好擔 ...

咁嚴重
想問下係咪有咩生物製劑可以幫到嚴重濕疹患者?


子爵府

積分: 11379


90#
發表於 20-3-4 06:28 |只看該作者
adelaine 發表於 19-11-20 21:37
我同事個仔又係好嚴重,差時會損哂流血,而且已經驗埋血知道致敏源戒口,又睇中醫,不過效果都麻麻。
但近 ...

請問邊到買到? 幾多錢1樽?


複式洋房

積分: 413


89#
發表於 20-3-4 01:55 |只看該作者
薯圈 發表於 19-11-21 08:23
我仔都有濕疹,未去到你咁嚴重,但都手脚爛晒,持續幾年,中/西藥都試過,最後食左益生菌+維他命C+生果酵 ...

你好我有興趣想知生果酵素資料,可pm我嗎,thx


禁止訪問

積分: 225


88#
發表於 19-12-27 19:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7112


87#
發表於 19-12-19 19:44 |只看該作者

回覆樓主:

咁多樣野都試左,試下係咪家宅祖先,冤親債主方面。


禁止訪問

積分: 554


86#
發表於 19-12-19 17:48 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 317


85#
發表於 19-12-19 14:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 652


84#
發表於 19-12-12 23:58 |只看該作者

回覆樓主:

屋企有無用清潔用品?市售的多數都含有化學野,你甘易敏感,都系一個影響你ga因素喔。


大宅

積分: 3605


83#
發表於 19-12-12 23:32 |只看該作者
過來人. 戒類固醇同調理脾胃同補肺。戒類固醇時會有類固醇反彈,過程好辛苦同漫長, 但會根治. 你可以google 一下.調理脾胃, 唔吃甜, 凍, 生冷海鮮. 煲湯加淮山芡實黨參北其, 長期飲。有時間去做針灸加艾灸, 補身體中氣, 可以抗致敏源.
一定要戒類固醇, 搽同吃都好傷身. 我戒了五年依家好了


男爵府

積分: 6133


82#
發表於 19-12-12 22:52 |只看該作者
回覆 思澄爸爸 的帖子

凍嘢甜嘢對濕疹唔好,凍會傷脾胃,甜會令皮膚痕。奶係普遍致敏源,如果驗過無過敏就無影響。仲有加工食品都唔好。


伯爵府

積分: 18432


81#
發表於 19-12-12 21:39 |只看該作者
思澄爸爸 發表於 19-12-12 08:09
食雪糕有冇影響濕疹?

雪糕有奶成份,唔係幾好


子爵府

積分: 12525


80#
發表於 19-12-12 08:09 |只看該作者
szesze_lam 發表於 19-11-20 22:01
樓主 ,首先俾個擁抱你,濕疹係長期作戰,你一定好辛苦,不過你好叻!好堅強呀: ...

食雪糕有冇影響濕疹?


珍珠宮

積分: 48778

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


79#
發表於 19-12-12 01:12 |只看該作者
miffyumiffy 發表於 19-12-12 00:10
我有分享過我自己濕疹斷尾

https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=21751504

謝分享!


已刪除用户

積分: 55335


78#
發表於 19-12-12 00:10 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6879


77#
發表於 19-12-12 00:04 |只看該作者
ABCBerry 發表於 19-11-20 20:44
15日唔算耐啦....

我曾經食咗10年類固醇....

你好請問豬油膏係乜


男爵府

積分: 9053

睛靈勳章


76#
發表於 19-12-11 22:17 |只看該作者
JulieMay 發表於 19-11-20 18:10
私家 鄔x源醫生

参考下丹羽冶療
火龍果


大宅

積分: 4879


75#
發表於 19-12-11 21:47 |只看該作者
hk1804 發表於 19-12-11 20:18
請問東廣場即系邊度?系咪東港城

sorry打錯左,係東廣城


男爵府

積分: 7847


74#
發表於 19-12-11 21:33 |只看該作者
我咁多年濕疹,最嚴重都係類固醇抗生素咁一齊食,又出水又出龍,最緊要同一個醫生睇,知你幾時食過,唔好食咁密就得


公爵府

積分: 26605


73#
發表於 19-12-11 20:52 |只看該作者
JulieMay 發表於 19-11-21 09:30
請問生果酵素邊隻好?小朋友容易醫治 大人好難

我之前身體20%有牛皮癣
睇中E話皮膚問題係脾胃問題
我食益生菌食左五年
再加食vitamin d
現在冬天先有DD 發
戒凍飲食粗糧,多食健脾食品,生果酵素,但幫助消化食品
食vitamin d 都會有改善
但一定要堅持
任何天然療法
頭三個月發得更勁,ED叫好轉反應
之後先慢慢好



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo