想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   2


別墅

積分: 542


1#
發表於 19-11-25 00:30 |只看該作者
我上年7月有左,9月胎停,
好傷心,做左吸宮手術,坐左小月。
10尾中黎第一次正常月經,
11月我已經再嘗試懷孕(雖然老公好擔心我身體,所以反對)
11月dd-4我用cb驗孕棒,驗到有淺線,開心到痴左線,覺得bb返黎了
第二日dd-3晨v驗(淺線)中午驗(淺線)
第三日dd-2晨v驗(淺線)中午驗(淺線)
一直希望會加深


別墅

積分: 542


9#
發表於 19-11-25 15:08 |只看該作者
rachelyip 發表於 19-11-25 12:22
恭喜恭喜, 接你好孕

多謝你
祝你快快做媽媽


別墅

積分: 823


8#
發表於 19-11-25 12:22 |只看該作者
恭喜恭喜, 接你好孕


別墅

積分: 542


7#
發表於 19-11-25 11:34 |只看該作者
麵包太太 發表於 19-11-25 06:12
恭喜你

多謝你啊


別墅

積分: 542


6#
發表於 19-11-25 11:34 |只看該作者
雲太 發表於 19-11-25 05:16
恭喜你,你好堅強,我4月做完宮外孕手術,11月先敢試,仲未有好消息,接你好消息
...

多謝你啊
你都加油啊,bb真係會好快黎搵你架 ,
祝福你快快做媽媽


大宅

積分: 4984


5#
發表於 19-11-25 06:12 |只看該作者
草草兒 發表於 19-11-25 00:31
我即刻去睇中醫,一路食中藥一路試
因為小產或者化學懷孕後6個係黃金期,所以唔想錯過。
應該12月尾黎m,今 ...

恭喜你


別墅

積分: 981


4#
發表於 19-11-25 05:16 |只看該作者
草草兒 發表於 19-11-25 00:31
我即刻去睇中醫,一路食中藥一路試
因為小產或者化學懷孕後6個係黃金期,所以唔想錯過。
應該12月尾黎m,今 ...

恭喜你,你好堅強,我4月做完宮外孕手術,11月先敢試,仲未有好消息,接你好消息


別墅

積分: 542


3#
發表於 19-11-25 00:31 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 草草兒 於 19-11-25 08:19 編輯

我即刻去睇中醫,一路食中藥一路試
因為小產或者化學懷孕後6個月係黃金期,所以唔想錯過。
應該12月尾黎m,今次我冇再驗孕,反而放鬆左。覺得上個月既緊張咁癲係冇用!
Dd果日奇怪未黎m,都仲覺得唔係掛.....
都唔諗住驗,覺得就快黎m
dd+1都未黎
用cb晨v驗 2條深線,唔敢太開心
頭3個月嘔到9彩,有幾日冇作嘔又以為bb有事喊到7彩。(仲同老公攬住喊,話想去台灣做ivf)
好彩無驚無險,今年9月bb出左世,而家2個月人仔啦
雖然咁講好癈,但原來放鬆係最緊要
各位jm 加油啊


別墅

積分: 542


2#
發表於 19-11-25 00:30 |只看該作者
結果dd-1 晨v驗(淺線)中午驗(淺線)
無加深過,精神好崩潰好折磨..決定dd日唔驗。
結果dd+1一早起身晨v驗:白板
中午就黎m了...
化學懷孕..好失落..覺得又一次失去,情願佢唔好比假希望我!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo