自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


象牙宮

積分: 227975

2024年龍年勳章


1#
發表於 19-11-28 20:37 |只看該作者
少咗垃圾桶,多咗透明大膠袋俾路人放垃圾。

你哋果區係咪一樣?
1574944627366.JPEG


男爵府

積分: 8312


63#
發表於 19-11-29 12:48 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 19-11-28 20:37
少咗垃圾桶,多咗透明大膠袋俾路人放垃圾。

你哋果區係咪一樣?

一樣,Sad


已刪除用户

積分: 33407


62#
發表於 19-11-29 12:40 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4743


61#
發表於 19-11-29 12:30 |只看該作者
hohinmama 發表於 19-11-29 11:02
最無眼睇係啲地面
又磚又石屎……補喇衫咁,希望只係短暫權宜之計…………好破爛feel :igiveup ...

食環由選舉前叫有做吓嘢,但己太遲因D人貼到「錯誤常規合理化」覺得自己貼嘢係啱嘅,清洗係錯嘅 !轉頭第二日又貼過沒完没了


水晶宮

積分: 54910


60#
發表於 19-11-29 11:30 |只看該作者
係!周圍都冇垃圾桶,只有垃圾袋
    


珍珠宮

積分: 39493


59#
發表於 19-11-29 11:16 |只看該作者
cathyor 發表於 19-11-28 23:29
今日見到有工程人員整緊我個區的交通燈,先知整反D交通燈好大工程,班乞兒人除左扑爛所有交通燈,仲剪埋D ...

破壞得太恐怖,整番會難好多。

真是好危險,好多交通燈都壞咗。



水晶宮

積分: 67430


58#
發表於 19-11-29 11:12 |只看該作者

回覆樓主:

無計,費事比人攞黎做路障


公爵府

積分: 27532

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 我的育兒心得勳章


57#
發表於 19-11-29 11:02 |只看該作者
Happy8861 發表於 19-11-28 23:13
今日由太子行到油麻地,好多交通燈都未整番! 仲有好多地下補咗石屎,地磚、石屎一忽忽crossover。見到個 ...

最無眼睇係啲地面
又磚又石屎……補喇衫咁,希望只係短暫權宜之計…………好破爛feel

牆身應該都要清理,而家班人叫做冷靜落嚟喇,食環要做嘢喇


公爵府

積分: 27532

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 我的育兒心得勳章


56#
發表於 19-11-29 10:51 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 19-11-28 20:37
少咗垃圾桶,多咗透明大膠袋俾路人放垃圾。

你哋果區係咪一樣?

唔係好覺
但交通燈就仲未整,應該係配件唔够,人手唔够(18區都要搞)
……但嗰度都係主幹道,好危險


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


55#
發表於 19-11-29 10:42 |只看該作者
商場都係


珍珠宮

積分: 30535

BK Milk勳章


54#
發表於 19-11-29 10:36 |只看該作者
sasa0208 發表於 19-11-28 21:19
又好似無乜垃圾桶係街喎

本帖最後由 in.carry 於 19-11-29 10:36 編輯

係,試過想掉垃圾,真係街少左,最後通常掉番落自己環保袋或者入商場先有


大宅

積分: 3791


53#
發表於 19-11-29 10:31 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 19-11-28 20:37
少咗垃圾桶,多咗透明大膠袋俾路人放垃圾。

你哋果區係咪一樣?

因為好多被燒爛曬


珍珠宮

積分: 45079


52#
發表於 19-11-29 10:30 |只看該作者
SKLH 發表於 19-11-28 20:38
係,好多比人私了



象牙宮

積分: 227975

2024年龍年勳章


51#
發表於 19-11-29 09:46 |只看該作者
baby7 發表於 19-11-29 08:27
理大呢件事真係嬲到爆
搞到爛溶溶亂葬崗不特止,仲要整大量危機品氣油彈⋯⋯但班暴徒竟然拍 ...

睇咗投票結果,要調整心態,香港已不是以前的香港,破壞會成常態。


珍珠宮

積分: 33455


50#
發表於 19-11-29 09:19 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 19-11-28 20:37
少咗垃圾桶,多咗透明大膠袋俾路人放垃圾。

你哋果區係咪一樣?

真係無晒,但又唔見有膠袋


伯爵府

積分: 18553


49#
發表於 19-11-29 08:27 |只看該作者
minniemouse 發表於 19-11-28 22:28
大家適應下啦!而家先係剛剛開始,最少仲有4年,香港民意嚟架,而家潮流興破壞,興用不合法手段去爭取,興 ...

理大呢件事真係嬲到爆
搞到爛溶溶亂葬崗不特止,仲要整大量危機品氣油彈⋯⋯但班暴徒竟然拍下蘿柚走人!班賤人仲話自己冇做錯事,蒙哂面包哂身一寸皮膚都看不到嘅佢仲要話自己光明正大!仲好意思譴責任警方轉頭!
一向文明嘅香港竟然弄到如此田地


男爵府

積分: 7946


48#
發表於 19-11-29 08:24 |只看該作者
本帖最後由 papajelly 於 19-11-29 08:25 編輯

我嗰度,投票站附近,選舉前三日見到三個食環署工人攞住大黑色膠袋包起然後搬走啲垃圾桶,跟住垃圾桶個位就掛咗樓主影嗰啲垃圾袋,不過選舉完之後兩日,啲垃圾桶就出現返


子爵府

積分: 12225

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


47#
發表於 19-11-29 08:09 |只看該作者
SKLH 發表於 19-11-28 20:38
係,好多比人私了

1分


侯爵府

積分: 24890


46#
發表於 19-11-29 08:05 |只看該作者
michelle071180 發表於 19-11-29 07:17
琴日返屋企途中都有個膠袋掛左係欄杆度,樓主咁講我先醒起真係少左垃圾筒 ...

我都係突然醒起
上星期喺太古城食完雪糕搵極都冇垃圾桶,我仲心諗一層最少一個啦,結果攞到落最低嗰層先有


子爵府

積分: 13370


45#
發表於 19-11-29 07:32 |只看該作者
SKLH 發表於 19-11-28 20:38
係,好多比人私了

:
5大素球緊要D,香港新景觀嘛!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo