自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


珍珠宮

積分: 48612


1#
發表於 19-12-18 11:25 |只看該作者
本帖最後由 sabun 於 19-12-18 11:30 編輯

因我見隔離
post講保險,我身邊有親戚,因家庭收入很少,未能負擔保險,他們只能有事就等政府,入政府,話生死有命,要病要死都冇法,喺要死的話,醫完治療完都喺要死,顺從天意吧!
我又覺得這想法都未嘗沒道理。


水晶宮

積分: 73592

BK Milk勳章


64#
發表於 19-12-18 20:45 |只看該作者
GraceLui 發表於 19-12-18 12:05
沒錢無辦法



子爵府

積分: 12592


63#
發表於 19-12-18 19:29 |只看該作者
我無買, 我都覺得生死有命, 有病如果只係洗十萬八萬咪醫囉, 如果大病要洗幾十萬我就唔醫了, 可能我無仔女, 死咪死無乜好驚, 唔想洗一大舊錢吊住條命咁辛苦, 留返D錢享受人生好過


侯爵府

積分: 21646


62#
發表於 19-12-18 19:08 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 honglong 於 19-12-18 19:09 編輯

我妹最近有病,收到保險賠償金,
佢話:早知道會病,就買多D啦



伯爵府

積分: 15278


61#
發表於 19-12-18 18:57 |只看該作者

回覆樓主:

不過我有時諗,買左,叫做多一個選擇,就好似啲人講讀書無用,阿邊個邊個名人都無讀書一樣搵到錢,但我會覺得讀左可以多一個選擇


子爵府

積分: 12578


60#
發表於 19-12-18 18:48 |只看該作者
sabun 發表於 19-12-18 11:25
因我見隔離
post講保險,我身邊有親戚,因家庭收入很少,未能負擔保險,他們只能有事就等政府,入政府,話 ...

我都冇買保險 我之前有買保險但係試過有事 保險 因為不同理由話冇得賠錢最後入私家醫院嘅手續費係要我自己畀錢自此之後我就冇再買過


別墅

積分: 535


59#
發表於 19-12-18 17:00 |只看該作者
sabun 發表於 19-12-18 11:25
因我見隔離
post講保險,我身邊有親戚,因家庭收入很少,未能負擔保險,他們只能有事就等政府,入政府,話 ...

依d先最長命


大宅

積分: 4077


58#
發表於 19-12-18 16:49 |只看該作者
sabun 發表於 19-12-18 11:25
因我見隔離
post講保險,我身邊有親戚,因家庭收入很少,未能負擔保險,他們只能有事就等政府,入政府,話 ...

唔買啦!有事好難claim, claim得到又加保費, 算了, 生死都有政府, 交稅唔用政府野就傻仔啦


大宅

積分: 2089


57#
發表於 19-12-18 16:48 |只看該作者
あやや 發表於 19-12-18 12:20
我,生死有命,食幾多用幾多整定
上年我大病一場,身後事都想準備,點知又好返
...

我都信,恭喜你還在,現可和你傾談


子爵府

積分: 13804


56#
發表於 19-12-18 16:41 |只看該作者

回覆樓主:

我係
公司嗰份,已經不錯,如要睇私家又唔夠cover就自己補差額。條數暫時少過交保費。
如果真係大病,會公私兩邊睇。
我相信我計唔贏保險公司,所以唔會同佢賭


珍珠宮

積分: 34603

馬年勳章


55#
發表於 19-12-18 16:36 |只看該作者

回覆樓主:

我老豆從不買/不信保險,佢有事自己俾錢入私院做手術。


子爵府

積分: 12434


54#
發表於 19-12-18 16:32 |只看該作者
pbpk03845784 發表於 19-12-18 13:12
講嚟講去係未能負擔啫⋯⋯只有無奈

簡單D講照腸胃鏡、政府同私家真係兩回事、咁你無醫療保險support.... ...

咁如果腸胃鏡呢d都係有限錢,自己去私家都ok啦。有好多保險唔包腸胃鏡,最後咪又係自己比


珍珠宮

積分: 49916


53#
發表於 19-12-18 16:06 |只看該作者

回覆樓主:

政府都唔係乜都包晒,例如通波仔個金屬支架要自己比錢,要成十萬。當然如果好窮,都仍然有得申請支助,但要肯定自己真係窮得好緊要先得。


禁止訪問

積分: 28314


52#
發表於 19-12-18 15:50 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 191504

馬年勳章


51#
發表於 19-12-18 15:43 |只看該作者
sabun 發表於 19-12-18 11:25
因我見隔離
post講保險,我身邊有親戚,因家庭收入很少,未能負擔保險,他們只能有事就等政府,入政府,話 ...

冇買保險,連門診都係睇政府


侯爵府

積分: 24674


50#
發表於 19-12-18 15:34 |只看該作者
wingwing915 發表於 19-12-18 14:38
政府醫院都唔係咁差排到死都未排到隊睇醫生既,好似我老豆前排個心拿住拿住唔舒服,原本要排期半年後先可以 ...
如果一D普通不嚴重的病,真係好可能排到天方地老,但好多時,比較嚴重/緊急的case,係唔會排得太耐(身邊有朋友試過)買唔買保險的問題,都係睇番自己的經濟情況。


但我會認為,如果係家庭支柱, 人壽 / 意外保險呢D就最好買,而保費都唔係好貴,當買個保障。


大宅

積分: 3459


49#
發表於 19-12-18 14:38 |只看該作者
政府醫院都唔係咁差排到死都未排到隊睇醫生既,好似我老豆前排個心拿住拿住唔舒服,原本要排期半年後先可以照下個心,有一日佢唔舒服入左急症,醫院都即刻安排佢入院做檢查,之後話心血管原來塞左8成,半個月後幫佢安排左去威爾斯做搭橋手術,前後用左兩個月就排到隊做手術!


珍珠宮

積分: 37295


48#
發表於 19-12-18 14:20 |只看該作者
我親戚全家都唔買,佢係有錢的,佢覺得買左就會用到好邪,佢都應該慳好多錢。直至佢仔25歲有點小意外入院後,佢仔自己買了,有保險有事去私家冇咁慘。


大宅

積分: 2405


47#
發表於 19-12-18 14:19 |只看該作者
sabun 發表於 19-12-18 13:16
我見有啲jm話買啲高端幾千萬醫療plan,條命真喺好

大家諗法都唔同, 你覺得生死有命, 其他人覺得只要有任何可能性都想盡力去醫,
比得起錢供, 供款又唔會影響到日常生活既, 買幾多錢都可以


侯爵府

積分: 20785

Xmas吸收勳章


46#
發表於 19-12-18 14:15 |只看該作者
sabun 發表於 19-12-18 13:10
話保險呃人又唔好咁偏激嘅

一個抗拒買保險嘅人,佢咁講好正常

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo