時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 133


1#
發表於 19-12-21 07:21 |只看該作者
我嘅價值觀係咪出左問題

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


公爵府

積分: 27258


65#
發表於 19-12-26 08:27 |只看該作者
回覆 blueberry613 的帖子

你哋咪仲狹窄囉,以為攪死香港,中央就會低頭,你諗都唔使諗呀


男爵府

積分: 5228


64#
發表於 19-12-26 02:52 |只看該作者
blueberry613 發表於 19-12-26 01:49
唔同意政府做法就等於反?
你對個反字都幾思想狹窄
政府縱使施政不當,曱甴就可以放火,打砸公共設施,私了持不同聲音的人士?出現暴行,警察出手維持治安有何問題!?

曱甴所謂爭取民主已脫離初心,莫高舉旗號說光復香港,時代革命,曱甴不配!曱甴只是為反而反來搗亂,訴求?政府一個都不能答允,犯法就是犯法,訴什麼?求什麼?

而你思想有幾廣闊?廣闊到連豬肉,水源都是大陸供應都不知?廣闊到使用納稅人的稅金, 享用你口中所謂的高級公務員宿舍,還恬不自恥而引以為傲?廣闊到部份BK JM都對政府失望而出怨言都視若無睹?廣闊到滿口歪理,還在自鳴得意?

一個圓形,正常是360度,曱甴只會向上直望,目空一切,盡情破壞,禍港殃民!曱甴看到的圓形是零度!你如此思想廣闊,請問你睇到幾多度?待答!







大宅

積分: 2570


63#
發表於 19-12-26 01:49 |只看該作者
Miulo 發表於 19-12-23 12:42
回覆 blueberry613 的帖子

咁你都好卑鄙囉,抖政府人工,享受政府福利,卻係反政府,黃得你咁cheap ...

唔同意政府做法就等於反?
你對個反字都幾思想狹窄


水晶宮

積分: 57325


62#
發表於 19-12-26 01:45 |只看該作者
bobo88hk 發表於 19-12-21 08:24
拉去青山啦

青山都唔收佢,曱甴屋啦


大宅

積分: 2570


61#
發表於 19-12-26 01:39 |只看該作者
Miulo 發表於 19-12-23 12:42
回覆 blueberry613 的帖子

咁你都好卑鄙囉,抖政府人工,享受政府福利,卻係反政府,黃得你咁cheap ...

你個反字已經證明你思想狹窄


大宅

積分: 2570


60#
發表於 19-12-26 01:32 |只看該作者
596580861 發表於 19-12-23 11:04
唔洗再復我啦,反正你哩代同下一代一直活在仇恨之中
真係「好幸福」
...

其實多多祝福你
啲福多到你不能承受


伯爵府

積分: 15565


59#
發表於 19-12-23 13:08 |只看該作者
blueberry613 發表於 19-12-22 00:55
小心冧樓

我係住公屋啊不過係政府宿舍...高級嗰隻


公務員請嘅工人姐姐都係住政府宿舍,唔知你係菲傭定印佣!﹖


伯爵府

積分: 15565


58#
發表於 19-12-23 13:00 |只看該作者
596580861 發表於 19-12-21 07:21
我嘅價值觀係咪出左問題


香港太多精神病人,我哋正常人理解唔到佢哋嘅思維!


公爵府

積分: 27258


57#
發表於 19-12-23 12:42 |只看該作者
回覆 blueberry613 的帖子

咁你都好卑鄙囉,抖政府人工,享受政府福利,卻係反政府,黃得你咁cheap


男爵府

積分: 5228


56#
發表於 19-12-23 12:14 |只看該作者
blueberry613 發表於 19-12-23 09:41
我相信你有好多野都未見識過嘅
咁就真係要知道你見識有幾廣,你住公屋?仲係政府宿舍,高級果隻?

意指你係納稅人出糧比你既高級公務員?又或者你係吹水唔抹咀嘅精神病患者,在此自吹自擂

即係咁,我信你架,但又忍唔住要曬你冷,睇下納稅人出嘅錢,係咪比你呢d曱甴高級公務員來搗亂香港。

你唔好龜縮,報上真實姓名,身份證號碼,地址,電話,所屬部門,你大將之名就當之無愧了,否則幫你改名做tortoise 167169

點評

Miulo    發表於 19-12-23 12:40


子爵府

積分: 10197


55#
發表於 19-12-23 12:04 |只看該作者
Miulo 發表於 19-12-21 18:58
黃人黃上腦,眼盲心盲,耳聾腦殘。仇警仇到傻。


莫為閒人動氣.

垃圾可以循環再用, 廢物只會污染環境


伯爵府

積分: 16925


54#
發表於 19-12-23 11:52 |只看該作者
真係唔知點解而家d人是非不分.....可能想死又唔夠膽自殺

香港而家同慢性自殺無分別......班後生無得安居又唔想樂業.....最後決定攬炒


複式洋房

積分: 133


53#
發表於 19-12-23 11:04 |只看該作者
blueberry613 發表於 19-12-23 09:37
咁咪幾好囉
記住喺大陸食多啲豬肉啊

唔洗再復我啦,反正你哩代同下一代一直活在仇恨之中
真係「好幸福」


大宅

積分: 2570


52#
發表於 19-12-23 09:41 |只看該作者
鴨鴨比 發表於 19-12-22 20:14
影張相睇吓
未見識過,齋吹冇用
順便影埋張咭片

我相信你有好多野都未見識過嘅


大宅

積分: 2570


51#
發表於 19-12-23 09:37 |只看該作者
596580861 發表於 19-12-22 20:11
你唔洗妒忌嘅 希望你日日食催淚彈

我就好食好住 屋企鬼咁現代

咁咪幾好囉
記住喺大陸食多啲豬肉啊


伯爵府

積分: 18671


50#
發表於 19-12-22 20:23 |只看該作者
20162016 發表於 19-12-21 17:51
越放縱自己,就越墮落,破壞有幾難啫!建立先係最難!如果覺得香港唔夠好,係做d有建設性嘅事,唔係不停咁 ...
agree


已刪除用户

積分: 43102


49#
發表於 19-12-22 20:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 133


48#
發表於 19-12-22 20:11 |只看該作者
blueberry613 發表於 19-12-22 00:55
小心冧樓

我係住公屋啊不過係政府宿舍...高級嗰隻

你唔洗妒忌嘅 希望你日日食催淚彈

我就好食好住 屋企鬼咁現代


大宅

積分: 2570


47#
發表於 19-12-22 00:55 |只看該作者
596580861 發表於 19-12-21 15:22
住緊wow
深圳成1400呎 唔好嬲 住細公屋啦你安穩又幸福

小心冧樓

我係住公屋啊不過係政府宿舍...高級嗰隻

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo