自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   10


男爵府

積分: 5097


1#
發表於 19-12-21 15:54 |只看該作者
淘寶左gel甲機

買左些金線呀鑽石呀膠水呀,不過無鉗 用手痴 痴到呢咁hea


想問下有無youtube channel/ forum/ web/ ig教學?
教點痴鑽 卸鑽 畫花畫線咁


別墅

積分: 978


26#
發表於 20-2-29 20:03 |只看該作者
如果痴大粒石要用痴石gel Ge, 普普通通size或者可以用clear gel痴,另外甲邊用死皮捧推走d死皮(指緣位)上gel時盡量唔好gel到d肉同要包邊咁就會襟Ga la


大宅

積分: 2854


25#
發表於 20-1-31 11:14 |只看該作者
pbps2005 發表於 20-1-30 23:14
本帖最後由 pbps2005 於 20-1-30 23:15 編輯

好靚喎!你整幾耐先有呢啲效果?雙11 淘,搽左幾次 都係咁 ...

我整左幾個月左右就有甘嘅效果
不過遠睇還可以
近睇都睇到手勢麻麻
你不如去fb一個叫女生日常嘅專頁
成日有好多美甲相,好靚
無教步驟
但睇落做法亦唔複雜
加油


男爵府

積分: 5097


24#
發表於 20-1-30 23:14 |只看該作者
eddng 發表於 20-1-30 13:27
樓主,我本身指甲油都無搽開
但見人gel,自己呢一二年都有玩下
建議開頭都係用單色,或者加銀色甘

本帖最後由 pbps2005 於 20-1-30 23:15 編輯

好靚喎!你整幾耐先有呢啲效果?雙11 淘,搽左幾次 都係咁

myimage.jpg


大宅

積分: 2854


23#
發表於 20-1-30 13:27 |只看該作者

回覆樓主:

樓主,我本身指甲油都無搽開
但見人gel,自己呢一二年都有玩下
建議開頭都係用單色,或者加銀色甘
再買啲貼紙,閃石,閃粉貼上去一定無衰
但自家gel真係唔太襟
keep到7至10左右
我自己整過呢啲
1580362019833.JPEG
1580362020118.JPEG
1580362020384.JPEG
1580362020647.JPEG
1580362020918.JPEG

點評

wcpcelia    發表於 20-1-31 11:09


禁止訪問

積分: 1004


22#
發表於 20-1-30 13:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5097


21#
發表於 20-1-30 13:15 |只看該作者


大宅

積分: 3943


20#
發表於 20-1-17 23:31 |只看該作者
我覺得搽都唔算難,難在喺修甲,唔知點樣可以整到條邊靚啲,整齊啲,又唔知點樣可以整到個甲型工工整整


伯爵府

積分: 16573

減齡達人勳章


19#
發表於 20-1-17 23:11 |只看該作者


男爵府

積分: 5097


18#
發表於 20-1-17 23:02 |只看該作者
Up


男爵府

積分: 5097


17#
發表於 20-1-4 22:30 |只看該作者
回覆 toyotabb 的帖子

我發覺搽淨色無咁易崩!


男爵府

積分: 5097


16#
發表於 19-12-24 00:14 |只看該作者
toyotabb 發表於 19-12-21 16:06
我有跟YouTube整,但3,4日就崩,心灰意冷

你地痴既假石,幾多日先甩?
我上得一層膠水,再痴埋假石,再上一層top coat.
3日就甩


珊瑚宮

積分: 114471

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


15#
發表於 19-12-21 23:10 |只看該作者
Mablelin 發表於 19-12-21 23:09
一定冇喺出邊整咁靚㗎啦!慳錢呀嘛

是,我也想試,下次找朋友幫我試吓淘寶因為我做甲都是很簡單的不喜歡太花巧


子爵府

積分: 14377


14#
發表於 19-12-21 23:09 |只看該作者
Happyhappylive 發表於 19-12-21 22:16
好叻,右手都可以嗎

一定冇喺出邊整咁靚㗎啦!慳錢呀嘛


侯爵府

積分: 24868

醒目開學勳章


13#
發表於 19-12-21 23:03 |只看該作者

回覆樓主:

你去彩豐行網頁都好似有,再吾係 search gelfish


男爵府

積分: 5097


12#
發表於 19-12-21 23:00 |只看該作者
abbytang 發表於 19-12-21 21:23
你係 soft gel 還是水晶,你支係 LED 燈嗎?
你挫好甲,同搽普通油無分別架,先落 base,照燈,再上油,每 ...

我估係叫soft gel.
有冇專用甲水相?
同埋點樣界邊?

我成日油出界,同油油下痴左些棉花/毛/塵
myimage.jpg


珊瑚宮

積分: 114471

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


11#
發表於 19-12-21 22:16 |只看該作者
Mablelin 發表於 19-12-21 22:13

好叻,右手都可以嗎


子爵府

積分: 12592


10#
發表於 19-12-21 22:15 |只看該作者
1)輕磨甲面
2)火酒抺甲面
3)搽base照燈
4)搽顏色gel照燈
5)搽top照燈 (有分免抺或要抺)

如要痴石可搽top後貼完石先照燈咁就可以痴實不用膠水、做gel甲最緊要快手,新手手腳慢建議逐隻或2-3隻手指一齊搽先照燈,熟手者可以每次都搽曬5隻手指一齊照燈


子爵府

積分: 14377


9#
發表於 19-12-21 22:13 |只看該作者
Happyhappylive 發表於 19-12-21 22:01
我都想學每兩個禮拜出去俾人收一次甲198都幾貴
...


myimage.jpg


瑪瑙宮

積分: 144716

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 19-12-21 22:09 |只看該作者

回覆樓主:

0望下幾個youtube整幾次就上手

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo