自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


子爵府

積分: 14543

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1#
發表於 19-12-22 09:57 |只看該作者
本帖最後由 jacobkit 於 19-12-22 09:58 編輯

其實盡可能都唔想請工人,講真

myimage.jpg
myimage.jpg


珍珠宮

積分: 32328


81#
發表於 19-12-24 02:36 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 狐朦 於 19-12-24 02:37 編輯

題外話,我細個屋企細。房都冇可能有間。我自己成日都好想有間這樣的閣仔房。 我特殊癖好,我細個好鐘意


珍珠宮

積分: 46655

母親節2025勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


80#
發表於 19-12-24 01:31 |只看該作者
jacobkit 發表於 19-12-23 18:49
三百零呎,兩大兩小,得兩間房,兩個都係仔,我都唔知呢d家庭姐姐可以睡邊

其實香港規管屋企實呎無400呎 ...

政府好似有規定6歲以上男孩不可以同工人姐姐同一間房瞓,不過好多人都偷雞或者要姐姐瞓廰。


子爵府

積分: 14543

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


79#
發表於 19-12-23 18:49 |只看該作者
KUDOS 發表於 19-12-23 14:10
我都接受唔到有錢請工人姐姐但冇位比佢瞓! 見到有d人話工人姐姐響廳或者響廚房打地舖,要朝行晚 ...

三百零呎,兩大兩小,得兩間房,兩個都係仔,我都唔知呢d家庭姐姐可以睡邊

其實香港規管屋企實呎無400呎唔准請姐姐,就唔會有土地問題


禁止訪問

積分: 7914


78#
發表於 19-12-23 14:24 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46655

母親節2025勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


77#
發表於 19-12-23 14:10 |只看該作者
我都接受唔到有錢請工人姐姐但冇位比佢瞓! 見到有d人話工人姐姐響廳或者響廚房打地舖,要朝行晚拆真係O晒咀!


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


76#
發表於 19-12-23 13:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28087


75#
發表於 19-12-23 06:35 |只看該作者
JAlove 發表於 19-12-23 02:26
我諗要睇下咩價錢,如果超過2千元,咁請姐姐化算啲喎,起碼唔使去接送
...

朋友十年前用過育嬰院服務,要四千一個月(佢同時有姐姐既)


公爵府

積分: 28087


74#
發表於 19-12-23 06:25 |只看該作者
jacobkit 發表於 19-12-22 12:18
我知道其實現在都有,但位真好少,我小朋友在兩歲前其實我有排過。

雖然上到n返半日,唔請工人都唔得,但 ...

樓主,你知道湊兩歲前小朋友的育嬰院,每月多少錢?其實同請一個工人姐姐差唔多


琥珀宮

積分: 156794

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


73#
發表於 19-12-23 02:44 |只看該作者
pw_113 發表於 19-12-22 13:28
搭lift要拍卡有幾虛榮大把新樓有,但實用面積低到呢

本帖最後由 LedTV 於 19-12-23 02:44 編輯

新樓唔係賣實用面積?


禁止訪問

積分: 578


72#
發表於 19-12-23 02:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6939


71#
發表於 19-12-23 02:26 |只看該作者
jacobkit 發表於 19-12-22 12:18
我知道其實現在都有,但位真好少,我小朋友在兩歲前其實我有排過。

雖然上到n返半日,唔請工人都唔得,但 ...

我諗要睇下咩價錢,如果超過2千元,咁請姐姐化算啲喎,起碼唔使去接送


子爵府

積分: 13668


70#
發表於 19-12-23 01:03 |只看該作者
vvevv 發表於 19-12-22 22:58
其實有托兒服務都無用架,都要有人backup, 幼兒喺育嬰園好易病,一病就要返屋企架喇。幼兒一病可以攪成個 ...

除了病之外、還有學校假期如聖誕假、暑假、3 號風球、紅雨及近年都有不同原素既停課原因如流感呢。


大宅

積分: 2034


69#
發表於 19-12-23 00:31 |只看該作者
jacobkit 發表於 19-12-22 21:45
簡單d計,現在請工人好多都係因為有bb, 現在買樓唔易,樓價17000呎都合理供30年,我當俾間正常房姐姐住,50 ...

你個諗法好搞笑

不過無得咁計啦。生左一係唔做野一係請工人

可以返工,條數又cover返


珍珠宮

積分: 39840

王國教室勳章


68#
發表於 19-12-22 23:45 |只看該作者
Tracy221 發表於 19-12-22 23:09
係囉,d人成日講到外國咩都唔使錢咁,我親戚比成半份糧去day care 架!

咪係囉,好多地方都有呢個問題


男爵府

積分: 5859


67#
發表於 19-12-22 23:09 |只看該作者
Ashleycorina 發表於 19-12-22 15:47
香港已叫好多選擇啦!
外國重税好多好多,真正去day care/nursery 可以係$500-5000一個星期,請人日間睇就 ...

係囉,d人成日講到外國咩都唔使錢咁,我親戚比成半份糧去day care 架!


男爵府

積分: 9041


66#
發表於 19-12-22 22:58 |只看該作者
MinMinDes 發表於 19-12-22 11:57
托兒服務不足係事實
啲育嬰院係 BB 未出世就要排隊
我認為社會上係好需要呢方面既支援

其實有托兒服務都無用架,都要有人backup, 幼兒喺育嬰園好易病,一病就要返屋企架喇。幼兒一病可以攪成個星期,有幾多工可以請到咁多假。所以就算加強服務,工人都係有需要的。我識得好多放小朋友去育嬰園的都有工人。


子爵府

積分: 12727


65#
發表於 19-12-22 21:56 |只看該作者
ABCBerry 發表於 19-12-22 10:08
諗起叮噹間房又係咁...

我又係咁諗


子爵府

積分: 14543

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


64#
發表於 19-12-22 21:45 |只看該作者
簡單d計,現在請工人好多都係因為有bb, 現在買樓唔易,樓價17000呎都合理供30年,我當俾間正常房姐姐住,50呎la。我當頭15年要請姐姐,
因為不能獨留兒童

17000x50=85萬,85/30x15都成4x萬,係供咗但無享受到的居住面積





珍珠宮

積分: 39485


63#
發表於 19-12-22 21:17 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 19-12-22 21:43 編輯

是否印才肯睡呢?我唔信賓賓肯。
不過可以的話,吾好請工人,或者請工人亦要有人幫手睇住個B,上星期六睇樓,有個工人居然將識爬的B放在窗台,去開門給我們,當我啲見到個B差些跌落去,嚇死我啲。

有網床都唔放!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo