時事熱話

跳至

首頁
1

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


1#
發表於 20-1-1 16:23 |只看該作者
本帖最後由 Jasmine-4711 於 20-1-1 18:58 編輯

救人者都罷工,有冇搞錯?
求醫者同病人健康及安危都唔洗理
政治凌架於人命之上?

太冇責任感了!
要反對請在私人時間和平示威

醫管局反對新工會在醫院擺街站招募會員以便將來號召三罷亦好合理

開宗明義搞三罷的新工會
要在工作地方招募員工入會罷工
老世唔支持係好正路

話係政治打壓
不如要求俾員工在醫院開街站派埋各泛民黨派政鋼
為立會選舉做宣傳及拉票呀笨!

相中圈住的係俾國泰炒左
推波助瀾又係黄C新成立的
職工盟主席吳大姐

她推動各界別的手足成立新工會搞三罷
原本很多界別已有工會
又要開多個新的工會
去收集黄人手足聯絡資料

港鐵亦開左新工會話曱甴刑毀港鐵都唔割




附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


瑪瑙宮

積分: 149922

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 20-1-2 21:43 |只看該作者
快D罷, 即時炒埋, 清理門戶


公爵府

積分: 25844

2024年龍年勳章


7#
發表於 20-1-2 17:48 |只看該作者
死心啦,要罷工既,半年前已經罷左~新工會又如何,來來去去同一班人


子爵府

積分: 10854


6#
發表於 20-1-2 12:08 |只看該作者
如果籃絲成立新工會, 請大家也參加.


伯爵府

積分: 16282


5#
發表於 20-1-1 18:29 |只看該作者
kkmimi 發表於 20-1-1 17:39
政府咪跪低呀,罷工,攞人命來消費,賤!

可能陳x始第一個簽添吖


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


4#
發表於 20-1-1 17:50 |只看該作者

回覆樓主:

拭目以待,睇下有幾多人敢罷工,黃人只想炒人不炒自己,我部門個黃c 想升職,知大老細個深藍,咩都唔敢講,三罷好早返工


大宅

積分: 4192

牛年勳章 2018復活節勳章


3#
發表於 20-1-1 17:39 |只看該作者
政府咪跪低呀,罷工,攞人命來消費,賤!


複式洋房

積分: 220


2#
發表於 20-1-1 16:50 |只看該作者
如果以政治原因都可以罷工,咁日日都可以有原因唔使返工有錢收

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo