美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12090

畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 09-5-21 10:18 |只看該作者
我昨日去做Facial 時,我問有關做laser 去斑的資料, 因為我面上d斑又多又深色,如要做laser 去斑,佢地話唔會佢地美容院到做,要去雅蘭中心醫生到做,$3,000/一次,佢地話通常做1-2次d斑就會好明顯淡咗好多,因為做laser 係深層去斑,佢地又無好sale我,只係我問,佢地答.

如果$3,000/一次貴唔貴?有無人可以比d議見?

[ 本帖最後由 baby1011 於 09-5-21 19:05 編輯 ]


民房

積分: 1


95#
發表於 09-6-12 15:54 |只看該作者
Hi HappyHelena
請PM給我(北角個位醫生)
我都想去
great thanks!!!!!


禁止發言

積分: 1799


94#
發表於 09-6-8 10:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 10


93#
發表於 09-6-7 16:56 |只看該作者

回覆 15# HappyHelena 的文章

HappyHelena,

Would u pls pm me, thanks.


子爵府

積分: 12090

畀面勳章 環保接龍勳章


92#
發表於 09-6-6 20:41 |只看該作者
原帖由 HappyHelena 於 09-5-22 14:53 發表
之前係某個家庭醫生道做, 6000/3次, 不過無咩效果囉, 而家岩岩係另外一個醫生 (北角) 道做, 果個醫生好多人睇,一book都要book成個月至有位, 佢一幫我睇就話我係荷爾蒙斑, 吾係雀斑, 所以打到之前咁結焦係去吾到架喎, ...


happyHelena,
Please pm to me. Thanks


複式洋房

積分: 469


91#
發表於 09-6-6 19:18 |只看該作者
HappyHelena
Please send me the detail, thanks!


洋房

積分: 32


90#
發表於 09-6-6 11:53 |只看該作者
原帖由 HappyHelena 於 09-5-22 14:53 發表
之前係某個家庭醫生道做, 6000/3次, 不過無咩效果囉, 而家岩岩係另外一個醫生 (北角) 道做, 果個醫生好多人睇,一book都要book成個月至有位, 佢一幫我睇就話我係荷爾蒙斑, 吾係雀斑, 所以打到之前咁結焦係去吾到架喎, ...


HappyHelena 請問可不可PM d資料比我, THANK

我小學已經出班, 我諗係遺傳因為我細路同我姑姐D班都好勁, D班跟左我廿年, 見到人地D女仔皮光肉滑就好羨慕, 依家做左幾年野, 有份收入, 如果分期5百蚊咁整走D班我覺得都可以一試


子爵府

積分: 12090

畀面勳章 環保接龍勳章


89#
發表於 09-6-6 11:43 |只看該作者
請再pm資料給我,因我錯手delete晒.Thanks


複式洋房

積分: 421


88#
發表於 09-6-3 21:04 |只看該作者
有冇人知雀斑大約要做多少次?想有個預算& 是否会变黑, then 4-5 天脫落变紅? if 好黑点見人? thanks


翡翠宮

積分: 75399


87#
發表於 09-6-2 13:25 |只看該作者
原帖由 HappyHelena 於 09-6-2 11:56 發表
sorry, 呢幾日d細路&我都病病, 所以無上網...

而家應該pm晒啦..

而家我d斑淡左少少啦, 不過遲2個weeks會再去, 希望愈打愈淡啦!!


Oh.. hope your family get well very soon!!
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


翡翠宮

積分: 75399


86#
發表於 09-6-2 13:20 |只看該作者
原帖由 HappyHelena 於 09-5-26 09:52 發表
Would u pls pm me you doctor pls...?

thanks in advance ar...

佢話我果d係荷爾蒙斑, 因為雀斑係一粒粒實色d同埋有邊既, 而我果d就係淺色d但係個邊係吾清晰既...(不過我真係吾識睇)

激完之後塊面紅左, 同埋有少損損地, 而家無晒紅&損, d斑淺左少少咁, 3星期後會再做 ...
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


禁止發言

積分: 1799


85#
發表於 09-6-2 11:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 73395


84#
發表於 09-6-2 10:25 |只看該作者
AROSA :
我果片係荷爾蒙斑~有成個1毫子大,大概出左4年到底
去浸會由E生檢查, 佢話做1次激光已經OK架, 開始時好似比針針下敢lor,做完之後結蕉(好紅),
約5日甩掉, 皮膚個斑位甩完會變粉紅色架, 與皮膚不同~好怪,我成6個月至變回原色, 大約過左2年都幾好,
可惜今年年頭見斑位開始浮番出黎, 我唸遲d又要再做ga la
原帖由 Arosa 於 09-6-1 11:37 發表
would you mind to share.
你可以分享下你當時點打斑?
laser定彩光?
你的是晒斑,還是賀爾蒙斑,
多嗎?

我剛開始做彩光+射頻, 做左一次,
已經去到所有晒斑, 下次再去做賀爾蒙斑
我都好怕好快會再出返,

我而家用緊 ...


別墅

積分: 608


83#
發表於 09-6-2 08:15 |只看該作者
有無人可以幫手pm HappyHelena個間北角醫生既資料俾我呀~~thx!!!


別墅

積分: 804


82#
發表於 09-6-1 11:37 |只看該作者

回覆 1# 0120 的文章

would you mind to share.
你可以分享下你當時點打斑?
laser定彩光?
你的是晒斑,還是賀爾蒙斑,
多嗎?

我剛開始做彩光+射頻, 做左一次,
已經去到所有晒斑, 下次再去做賀爾蒙斑
我都好怕好快會再出返,

我而家用緊醫生處買的SPF130防晒
同去斑膏


水晶宮

積分: 73395


81#
發表於 09-6-1 10:11 |只看該作者
我已經日日都有搽, 中午補多1次ga la, 而家開始浮出黎la
原帖由 二少奶 於 09-5-31 12:01 發表
一定要搽防曬.


男爵府

積分: 5839


80#
發表於 09-6-1 00:18 |只看該作者
原帖由 chocco416 於 09-5-25 11:08 發表


我在金鐘/中環區做架﹐$3800 /5次﹐ 全面做﹐醫生做定點打斑﹐包埋第一set藥﹐follow up得好好﹐亦唔hard sell。間唔中我仲會撞到D明星仔去做treatment添... ...


Pls send the details to me.

Thxs


禁止訪問

積分: 8485


79#
發表於 09-5-31 23:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 608


78#
發表於 09-5-31 12:52 |只看該作者
Hi HappyHelena

pls pm to me, tks!


禁止訪問

積分: 10979


77#
發表於 09-5-31 12:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo