自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2733


1#
發表於 20-1-12 10:38 |只看該作者
囡囡剛出生時鼻樑很扁,現剛3歲,鼻高了少,但鼻樑仍然扁。我同老公都算高鼻樑,佢長大後鼻樑會變高嗎?


珍珠宮

積分: 43266


15#
發表於 20-1-12 15:53 |只看該作者
bb19770101 發表於 20-1-12 12:03
咁我無都無咁擔心,希望我囡個鼻越大越高

如你兩公婆都鼻高,
放心,正常左發育時/長高時,
佢個鼻都會高


大宅

積分: 1279


14#
發表於 20-1-12 15:50 |只看該作者
wai1115 發表於 20-1-12 15:45
我細個亞爺教我揑多D個鼻,揑得多會高,咁我個鼻都幾高㗎

係呀,小朋友鼻哥嘅軟骨喺完全發育之前都仲有得救,唔使太擔心


男爵府

積分: 7760


13#
發表於 20-1-12 15:45 |只看該作者
我細個亞爺教我揑多D個鼻,揑得多會高,咁我個鼻都幾高㗎


珍珠宮

積分: 49916


12#
發表於 20-1-12 14:46 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wan_sosin 於 20-1-12 14:48 編輯

到大個,面型輪廓會變,將來個樣係點無人知,都有細個得意靚仔/女,到大個平平無奇。
也有細個唔顯眼,大個變靚。

我仔細個好明顯大細眼,而家完全對稱正常


珍珠宮

積分: 38544


11#
發表於 20-1-12 12:10 |只看該作者
麟媽媽 發表於 20-1-12 11:25
唔使擔心喎,我加拿大包租婆個仔細個時候鼻扁扁好似垃蕃茄仔咁,依家二十幾歲,個鼻不知幾高好鬼有型!
...

咁大變化?


公爵府

積分: 29280

親子王國15週年勳章


10#
發表於 20-1-12 12:07 |只看該作者
小朋友鼻樑係扁D呢


大宅

積分: 2733


9#
發表於 20-1-12 12:03 |只看該作者
麟媽媽 發表於 20-1-12 11:25
唔使擔心喎,我加拿大包租婆個仔細個時候鼻扁扁好似垃蕃茄仔咁,依家二十幾歲,個鼻不知幾高好鬼有型!
...

咁我無都無咁擔心,希望我囡個鼻越大越高


公爵府

積分: 28091


8#
發表於 20-1-12 11:30 |只看該作者
小朋友個樣會變㗎,除非父母都扁鼻,否認佢會大大下個鼻會高


子爵府

積分: 13446

親子王國15週年勳章


7#
發表於 20-1-12 11:28 |只看該作者

回覆樓主:

三歲好多野都未定,大個會變。外國好多兩三歲小朋友個鼻都唔挺。佢地爸爸媽媽肯定鼻樑高過大部份亞洲人,佢地小朋友都未長“大”,更何況係亞洲小朋友。


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


6#
發表於 20-1-12 11:25 |只看該作者
唔使擔心喎,我加拿大包租婆個仔細個時候鼻扁扁好似垃蕃茄仔咁,依家二十幾歲,個鼻不知幾高好鬼有型!


大宅

積分: 2277

2024年龍年勳章


5#
發表於 20-1-12 11:06 |只看該作者
bb19770101 發表於 20-1-12 10:38
囡囡剛出生時鼻樑很扁,現剛3歲,鼻高了少,但鼻樑仍然扁。我同老公都算高鼻樑,佢長大後鼻樑會變高嗎?
...
3歲仲好細個姐,將來仲會有好多變化,但係我覺得呢啲野擔心黎都無用


侯爵府

積分: 21584


4#
發表於 20-1-12 11:00 |只看該作者
我個b都係有時忍唔住用手meet高佢鼻梁但佢反抗


子爵府

積分: 10056


3#
發表於 20-1-12 10:58 |只看該作者
bb19770101 發表於 20-1-12 10:38
囡囡剛出生時鼻樑很扁,現剛3歲,鼻高了少,但鼻樑仍然扁。我同老公都算高鼻樑,佢長大後鼻樑會變高嗎?
...

基因會隔代遺傳,唔係祗跟父母


男爵府

積分: 8062


2#
發表於 20-1-12 10:50 |只看該作者
bb19770101 發表於 20-1-12 10:38
囡囡剛出生時鼻樑很扁,現剛3歲,鼻高了少,但鼻樑仍然扁。我同老公都算高鼻樑,佢長大後鼻樑會變高嗎?
...

基因嘅嘢好難講,不只爸媽,四大長老都有影響,像我女,我和她爸爸頭髮都是幼和軟,但她的頭髮是粗和硬

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo