時事熱話

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 298


1#
發表於 20-1-23 11:35 |只看該作者
本帖最後由 hkcard 於 20-1-23 11:51 編輯

D香港黑記,香港暴徒不停在wechat ,微博貼假消息,咩封城大屠杀,逃离武汉夜,咩新沙士,輸出国際,唯恐天下不亂,先滅黑記,中国先有出路。

要停起醫院,把資金投入要起多幾間監獄,扔哂黑記,暴徒入去!


水晶宮

積分: 54805


35#
發表於 20-3-2 19:30 |只看該作者
普京大帝 發表於 20-3-2 01:09
愛國=唔帶口罩?

人一黄,腦死亡。
香港曱甴,時代垃圾


別墅

積分: 557


34#
發表於 20-3-2 08:54 |只看該作者
回覆 普京大帝 的帖子

經濟起飛 外交進步各種係無錯但今次疫情反映既問題你係咪當睇唔到?班官員甚至想一直隱瞞 就算偷偷地問美國求助都唔公佈比人聼 直到情況真係好嚴重先無奈公佈 管治上呢個政黨確實有好多問題


大宅

積分: 3117


33#
發表於 20-3-2 01:19 |只看該作者
Chanchankung 發表於 20-1-28 23:17
其實真心覺得bk好多新移民,無知婦孺,讀得書少,睇野又唔夠全面,有啲人係連由大陸官方講出來嘅野都話係 ...

我係60年代香港大學畢業生,當年100個中學生只有1.5個能入讀港大,算唔算讀得書少呢?
近40年大陸進步神速你完全唔知道?
可能你才是被西方傳媒洗腦到没有獨立思考能力了。


大宅

積分: 3117


32#
發表於 20-3-2 01:09 |只看該作者
amidreamer 發表於 20-1-23 12:35
Well said 樓主咁愛國記住唔好戴口罩

愛國=唔帶口罩?

人一黄,腦死亡。


子爵府

積分: 13785


31#
發表於 20-2-23 01:35 |只看該作者


別墅

積分: 586


30#
發表於 20-1-30 18:12 |只看該作者
yuenwaimami 發表於 20-1-23 13:02
回覆 amidreamer 的帖子

最憎班暴徒支持者,沒腦!時時反反反,攪到香港不安全,不自由。

同意


男爵府

積分: 7335


29#
發表於 20-1-29 19:16 |只看該作者
Chanchankung 發表於 20-1-28 23:17
其實真心覺得bk好多新移民,無知婦孺,讀得書少,睇野又唔夠全面,有啲人係連由大陸官方講出來嘅野都話係 ...

所以話呢班維穩大叔大媽始終唔肯面對現實囉 睇佢地係BK 歪埋言論,真係好無知,不過當笑話點綴算


別墅

積分: 595


28#
發表於 20-1-28 23:17 |只看該作者
CKBB 發表於 20-1-25 10:32
唉!再一証明,藍屍思維真 ,居然反對建醫院起監獄,歪理百出。睇嚟今年71遊行都唔少人
...

其實真心覺得bk好多新移民,無知婦孺,讀得書少,睇野又唔夠全面,有啲人係連由大陸官方講出來嘅野都話係假架有哂片播個官員講嘅說話都話係黃絲做嘅假新聞,佢地成日都深信呢個祖國有幾偉大幾為人民著想,愛國冇錯,自己都係中國人呢個事實係冇得唔認,但呢個國家由一個咁嘅黨來统治,入面嘅貪污腐敗有幾咁嚴重又知唔知?就連大陸啲官同埋啲有啲知識財力嘅人都將自己啲仔女送哂去外國讀書,又將自己啲資產擺哂係外國,就係佢地自己都驚自己唔知幾時出事,可憐班無知又無腦嘅低下階層就成功被洗腦,一味覺得呢個政府好,可悲。


侯爵府

積分: 21066

BK Milk勳章


27#
發表於 20-1-27 22:20 |只看該作者
blueberry613 發表於 20-1-27 06:20
你去武漢做直播囉

你去武漢貼文宣吧


別墅

積分: 869


26#
發表於 20-1-27 12:43 |只看該作者
D暴徒成日鼓吹攬炒 今次有機會啦


子爵府

積分: 12407


25#
發表於 20-1-27 11:40 |只看該作者
黄人把口衰過人!


大宅

積分: 2570


24#
發表於 20-1-27 06:29 |只看該作者
你快啲去武漢賑災啦
你國家需要你呀


大宅

積分: 2570


23#
發表於 20-1-27 06:20 |只看該作者
你去武漢做直播囉


男爵府

積分: 7405


22#
發表於 20-1-27 00:45 |只看該作者
回覆 hkcard 的帖子

維穩五毛大媽噤愛國咪走去武漢做義工囉!武漢嘅疫情好輕微,唔係啲傳媒講到咁嚴重, 話說兩頭,有病就去睇醫生啦,唔好成日喺親子亂咁吠!
封城之後你落唔到嚟香港㗎喇!


大宅

積分: 3117


21#
發表於 20-1-25 22:43 |只看該作者
bellac.bk 發表於 20-1-25 22:22
要感謝黑記黑護嗎?要感謝佢地系過去七個月為香港帶來的傷害嗎?黑記會大肆報道同黑護走出黎,系因為這是一 ...

黄(emoji)中毒太深,唔好嘥氣

點評

柚子    發表於 20-1-26 07:12


別墅

積分: 686


20#
發表於 20-1-25 22:22 |只看該作者
kkchow97 發表於 20-1-24 23:44
呢單野如果唔係你地所謂的黑記同黑護爆出來,我想現在全中國已經有三份二人已經感染了
...
要感謝黑記黑護嗎?要感謝佢地系過去七個月為香港帶來的傷害嗎?黑記會大肆報道同黑護走出黎,系因為這是一個可以打擊中國同香港政府的好方法。又唔見過去七個月黑記報道真相同黑護譴責私了的人?!肺炎已早有報道,但香港很少報道,打擊政府同警察的報道就日日不停有,系黑記令香港人得不到市民應有的消息,現反罵政府不是。世衛都認為疫情不嚴重,難道世衛不可信嗎?


別墅

積分: 686


19#
發表於 20-1-25 22:06 |只看該作者
CKBB 發表於 20-1-25 18:33
本帖最後由 CKB外國人權組織同專家都睇實哂都仲睜大 於 20-1-25 18:37 編輯

呢樣點及你地藍人吖?
論盲信假新聞,假戲子,黃人系前無古人,後無來者。到今時今日重認為自己系“和理非”,遊行集會系和平的,有暴力事件都系由警方引起,太子有死人,有被捕人士被強姦,有人被滅口~系囉,點解有咁多記者圍住警察影,又搵唔到黃人口中的證據?!生果日報咁厲害,連大賊季x雄都有獨家消息,就點解無確實證據去支持黃人呢?每單黃人的“真相”都被擊破,但黃人繼續盲信…外國人權組織同專家的背景可信嗎?黃人不會理會,只要能打擊政府警方就得~


男爵府

積分: 7335


18#
發表於 20-1-25 18:33 |只看該作者
bellac.bk 發表於 20-1-25 17:08
明白,黃人自己覺得系就系,過去七個月的“真相”,其他人所不知道的“真相”…
...

本帖最後由 CKBB 於 20-1-25 18:37 編輯

呢樣點及你地藍人吖?
話完全睇唔到警暴!天大笑話啦。幾多外國人權組織同專家都睇實哂都仲睜大眼講大話,班膠官真無恥!


別墅

積分: 686


17#
發表於 20-1-25 17:08 |只看該作者
CKBB 發表於 20-1-25 16:46
自己睇番啦!
吃不到的葡萄!
明白,黃人自己覺得系就系,過去七個月的“真相”,其他人所不知道的“真相”…

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo