想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3321


1#
發表於 20-2-7 22:12 |只看該作者
本帖最後由 Chanstmama 於 20-2-7 22:13 編輯

我唔記得左上次幾時黎m
淨係記得大約聖誕節個陣黎
我驚太早驗驗唔到
完全冇黎m前既徵兆
又冇懷孕徵兆
各位點算好?


伯爵府

積分: 15465


5#
發表於 20-2-8 11:07 |只看該作者
Chanstmama 發表於 20-2-8 10:52
平時大約30日
冇驗過幾時排呀
已超過14日

超過14日就驗得,驗前3個鐘唔好飲咁多水和去小便,要忍一忍。


大宅

積分: 3321


4#
發表於 20-2-8 10:52 |只看該作者
ipcs 發表於 20-2-8 08:22
平時週期幾耐來一次?
有無驗過幾時排卵?
最後一次行埋超過14日?

平時大約30日
冇驗過幾時排呀
已超過14日
我同老公都係諗住順期自然
所以咩都冇計過


伯爵府

積分: 15465


3#
發表於 20-2-8 08:22 |只看該作者
Chanstmama 發表於 20-2-7 22:12
我唔記得左上次幾時黎m
淨係記得大約聖誕節個陣黎
我驚太早驗驗唔到

平時週期幾耐來一次?
有無驗過幾時排卵?
最後一次行埋超過14日?


大宅

積分: 3617


2#
發表於 20-2-8 00:57 |只看該作者
咁咪驗下

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo