潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 159


1#
發表於 09-5-22 18:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3772


26#
發表於 09-6-10 01:57 |只看該作者
Pls pm me. Thanks


大宅

積分: 1750


25#
發表於 09-6-8 22:47 |只看該作者
Pls pm me. Thanks a lot!


洋房

積分: 199


24#
發表於 09-6-8 12:00 |只看該作者
Pls pm me. Thanks


男爵府

積分: 5653


23#
發表於 09-6-7 17:41 |只看該作者
BarneyJ

pls PM details to me tks


大宅

積分: 2958


22#
發表於 09-6-6 22:48 |只看該作者
please PM me too!


子爵府

積分: 12952


21#
發表於 09-6-6 22:45 |只看該作者
I hv interest.
Pls PM me.
Thanks!!



原帖由 BarneyJ 於 09-5-22 22:28 發表
之前o係 H&M 同 ZARA 買開...但質地真係差,
由其"H&M", d背心勁焗身, 係好平呀但質地差囉...
ZARA就好D, 不過好多時睇岩晚價錢都貴...唉!
之後經D媽咪介紹去左綱上買, 嘩! 真係幾好果喎...
款新、HIT同質地GOOD呀...
...


別墅

積分: 853


20#
發表於 09-6-6 18:02 |只看該作者
please PM me too!

Thanks!


珍珠宮

積分: 30884

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


19#
發表於 09-6-6 10:28 |只看該作者
PM me! Thanks!



原帖由 BarneyJ 於 09-5-22 22:28 發表
之前o係 H&M 同 ZARA 買開...但質地真係差,
由其"H&M", d背心勁焗身, 係好平呀但質地差囉...
ZARA就好D, 不過好多時睇岩晚價錢都貴...唉!
之後經D媽咪介紹去左綱上買, 嘩! 真係幾好果喎...
款新、HIT同質地GOOD呀...
...


民房

積分: 92


18#
發表於 09-6-4 13:51 |只看該作者

專售日本、香港i.t.旗下品牌靚衫

(廣告內容由版主刪去, 請勿賣廣告, 多謝合作)

[ 本帖最後由 edea 於 09-6-6 17:51 編輯 ]


大宅

積分: 3857


17#
發表於 09-6-4 12:34 |只看該作者
pls pm me


大宅

積分: 1265


16#
發表於 09-6-3 23:52 |只看該作者
I want to have the website, pls pm me as well, thanks!!


複式洋房

積分: 345


15#
發表於 09-6-2 11:32 |只看該作者
原帖由 BarneyJ 於 09-5-22 22:28 發表
之前o係 H&M 同 ZARA 買開...但質地真係差,
由其"H&M", d背心勁焗身, 係好平呀但質地差囉...
ZARA就好D, 不過好多時睇岩晚價錢都貴...唉!
之後經D媽咪介紹去左綱上買, 嘩! 真係幾好果喎...
款新、HIT同質地GOOD呀...
...


Pls pm me as well, thanks!!


洋房

積分: 277


14#
發表於 09-6-2 11:21 |只看該作者
原帖由 BarneyJ 於 09-5-22 22:28 發表
之前o係 H&M 同 ZARA 買開...但質地真係差,
由其"H&M", d背心勁焗身, 係好平呀但質地差囉...
ZARA就好D, 不過好多時睇岩晚價錢都貴...唉!
之後經D媽咪介紹去左綱上買, 嘩! 真係幾好果喎...
款新、HIT同質地GOOD呀...
...



pls pm me, thx
[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_534.gif[/img]


大宅

積分: 3634


13#
發表於 09-5-28 13:58 |只看該作者
Pls pm me as well.

Tks.

原帖由 BarneyJ 於 09-5-22 22:28 發表
之前o係 H&M 同 ZARA 買開...但質地真係差,
由其"H&M", d背心勁焗身, 係好平呀但質地差囉...
ZARA就好D, 不過好多時睇岩晚價錢都貴...唉!
之後經D媽咪介紹去左綱上買, 嘩! 真係幾好果喎...
款新、HIT同質地GOOD呀...
...


複式洋房

積分: 315


12#
發表於 09-5-27 16:45 |只看該作者

回覆 2# BarneyJ 的文章

Pls pm me as well.

Tks.


子爵府

積分: 13073


11#
發表於 09-5-27 14:35 |只看該作者
原帖由 BarneyJ 於 09-5-22 22:28 發表
之前o係 H&M 同 ZARA 買開...但質地真係差,
由其"H&M", d背心勁焗身, 係好平呀但質地差囉...
ZARA就好D, 不過好多時睇岩晚價錢都貴...唉!
之後經D媽咪介紹去左綱上買, 嘩! 真係幾好果喎...
款新、HIT同質地GOOD呀...
...


pls pm me the detail, and tell me the payment method, thank you!


男爵府

積分: 7640


10#
發表於 09-5-24 22:20 |只看該作者
(版主edea刪除)

[ 本帖最後由 edea 於 09-5-26 01:29 編輯 ]
你不能讓所有人滿意,因為不是所有的人都是人。


別墅

積分: 667


9#
發表於 09-5-23 23:03 |只看該作者
please pm to me! thanks


男爵府

積分: 5583


8#
發表於 09-5-23 22:54 |只看該作者
Hi Barney,

Pls inform me !!

原帖由 BarneyJ 於 09-5-22 22:28 發表
之前o係 H&M 同 ZARA 買開...但質地真係差,
由其"H&M", d背心勁焗身, 係好平呀但質地差囉...
ZARA就好D, 不過好多時睇岩晚價錢都貴...唉!
之後經D媽咪介紹去左綱上買, 嘩! 真係幾好果喎...
款新、HIT同質地GOOD呀...
...
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo