懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24086


1#
發表於 09-5-24 18:25 |只看該作者
BB三個月大開始, 唔知仍係唔係自己決定減肥, 食奶比應該食的份量少了(例如應吃200ML, 卻幾餐都只吃80 ~ 160ML), 家陣四個多月大, 體重是最輕的10%

試過用粥水開奶, 但一日總有一次嘔奶, 吃的分量也沒回升; 亦見過醫生, 吃過兩日開胃藥, 之後只有一兩星期吃得比較好; 因為BB有G6PD, 我不敢給他用開奶茶; 除食藥外, 有沒有其他方法呢?
如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


大宅

積分: 1392


17#
發表於 09-5-30 18:08 |只看該作者
我個bb都是100日人仔,佢只食到3-4oz/time. 5~6 time per day, 跟mimi005的bb差不多.


原帖由 mimi005 於 09-5-25 17:57 發表


my bb 100 day now
only 90ml / time
5~6 time per day
more less than you
but no need worry


侯爵府

積分: 24086


16#
發表於 09-5-26 11:33 |只看該作者
所以我餵佢食下蘋果蓉, 佢又好肯食wo;mouth: 畢竟我阿b已經4個月, 可以學食solid; 對於佢四個月都要食一樣o既野, 我都深表同情, 唔鐘意係可以理解o既 ... 唯有o係咁唸...
如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


彩鑽殿

積分: 609749

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


15#
發表於 09-5-26 10:34 |只看該作者
原帖由 pyjess 於 09-5-25 23:26 發表
其實我都知唔洗擔心, 因為有個親人BB時從未食超過4安奶, 而家一樣長大, 係瘦D囉...有得改善下會更安心
不過BB要學食SOLID...到岸O架喇, 加油...你地都係呀, 加油! ...


但係BB咁樣唔係辦法喎, 今日叫我媽咪拎左張兒科專科預約紙去預約睇專科呀, 唔知幾時可以排到期睇.

BB唔係細食既人, 佢出世第5日佢都可以飲到100ML, 仲飲得好好添, 雖然間中會嘔下奶, 不過佢嘔完之後都要食返, 未試過好似依家咁, 成日都唔肚餓, 又咬住個奶咀唔肯啜, 俾佢食仲發晒老脾~

咁樣落去, 擔心BB會冇營養咋.


彩鑽殿

積分: 609749

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


14#
發表於 09-5-26 10:29 |只看該作者
原帖由 yuimom 於 09-5-26 09:33 發表


我阿 B 現在兩個半月完全一模一樣,佢會食幾啖就當奶咀咬扮飲緊奶。

我就只好當她初生嬰咁,每兩小時餵 2oz / 3 oz (睇迫到佢食幾多),一日餵十次,咁樣好過佢唔飲啦。 ...


我阿B依家都係2個半月多小小, 佢出世到2個月都食得好好既, 未夠一個月都可以食160ML人奶, 奶粉就可以食到4安, 呢排都唔知做乜唔肯食囉.

我個B同我個B一樣啜幾啖就係度咬個咀, 扮食緊, 一係就扮晒野訓覺, 一放佢落床即喊, 依家開稀一半D奶粉俾佢食.

咁落去唔係辦法, 決定左同佢排期預約睇兒科專科, 希望可以快D排到期去睇!!!


別墅

積分: 938

醒目開學勳章


13#
發表於 09-5-26 09:33 |只看該作者
原帖由 pyjess 於 09-5-25 13:31 發表
我阿b寧願食手都唔食奶 , 會食食下奶借d倚放隻手入口, 真係想打鑊佢

又會扮嘔, 用舌頭或者手推開奶樽, 個口唔郁, 或者伸腰, 同埋喊


我阿 B 現在兩個半月完全一模一樣,佢會食幾啖就當奶咀咬扮飲緊奶。

我就只好當她初生嬰咁,每兩小時餵 2oz / 3 oz (睇迫到佢食幾多),一日餵十次,咁樣好過佢唔飲啦。


侯爵府

積分: 24086


12#
發表於 09-5-25 23:26 |只看該作者
其實我都知唔洗擔心, 因為有個親人BB時從未食超過4安奶, 而家一樣長大, 係瘦D囉...有得改善下會更安心
不過BB要學食SOLID...到岸O架喇, 加油...你地都係呀, 加油!

[ 本帖最後由 pyjess 於 09-5-25 23:35 編輯 ]
如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


水晶宮

積分: 68478


11#
發表於 09-5-25 17:57 |只看該作者
原帖由 pomanlife 於 09-5-25 12:49 發表


我個BB雖然只有2個半月, 同你個BB一樣呀, 唔肯食奶, 以前食到140~160ML, 依家食得80~120ML, 去睇過3個醫生, 又去過急症室, 個個醫生都話正常, 搵唔到原因, 佢寧願飲水都唔肯食奶.

以為奶粉有問題啦, 試過俾第二D ...


my bb 100 day now
only 90ml / time
5~6 time per day
more less than you
but no need worry


彩鑽殿

積分: 609749

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


10#
發表於 09-5-25 16:32 |只看該作者
原帖由 pyjess 於 09-5-25 15:15 發表
佢食日本雪x, 已經按罐上寫住既份量黎開奶, 我地無開稀到wo
我都係用玻璃樽, 俾佢撥過落地, 好采無事, 之後死揸實個樽
佢食左藥會開胃d, 不過就好眼瞓law

...


我去睇左咁多個醫生, 佢地都唔肯開藥呀, 話食藥對bb有一定既副作用.

我個bb都係食日本奶粉, ICREO母乳配方, 味道同人奶相似, 係日本本國買左3箱寄返黎既, 唔會係水貨個d, 不過佢都唔肯食, 人地建議我地轉奶粉, 點知轉左雀巢之後仲衰, 佢啜左幾下就唔啜喇. 我個b成隻蠻牛咁, 捉都捉唔住, 保住個奶樽, 又驚佢反住條腰跌左落地, 為左安全, 只好用膠樽囉, 其實我唔係咁鐘意用膠樽架.

跟住我媽咪去相熟既藥房問過, 有冇好既奶粉介紹, 個藥劑師話佢連日本奶粉都唔肯食既話, 叫我媽咪唔好晒錢買黎試過, 叫我媽咪開稀d奶, 唔好按奶粉罐上既份量黎開喎, 咁試過佢又肯食, 唯有少食多餐~


侯爵府

積分: 24086


9#
發表於 09-5-25 15:15 |只看該作者
佢食日本雪x, 已經按罐上寫住既份量黎開奶, 我地無開稀到wo
我都係用玻璃樽, 俾佢撥過落地, 好采無事, 之後死揸實個樽
佢食左藥會開胃d, 不過就好眼瞓law

原帖由 pomanlife 於 09-5-25 14:43 發表


你個b唔食奶既特徵同我個b一樣呀!!!! 你食咩奶粉呀??? 係咪按奶粉罐上寫住既份量黎開奶???

佢又係寧願食手都唔食奶, 餵餵下奶佢又塞隻手指入口, 有時用手整走你個奶樽, 我用玻璃樽, 有次差d俾佢打爛埋, 即刻去買 ...
如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


彩鑽殿

積分: 609749

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


8#
發表於 09-5-25 14:43 |只看該作者
原帖由 pyjess 於 09-5-25 13:31 發表
我阿b寧願食手都唔食奶 , 會食食下奶借d倚放隻手入口, 真係想打鑊佢

又會扮嘔, 用舌頭或者手推開奶樽, 個口唔郁, 或者伸腰, 同埋喊, 要佢食奶仲慘過叫佢去死咁....我地試過用餵藥針筒餵佢食奶...結果... ...


你個b唔食奶既特徵同我個b一樣呀!!!! 你食咩奶粉呀??? 係咪按奶粉罐上寫住既份量黎開奶???

佢又係寧願食手都唔食奶, 餵餵下奶佢又塞隻手指入口, 有時用手整走你個奶樽, 我用玻璃樽, 有次差d俾佢打爛埋, 即刻去買左套膠樽. 有時佢唔肯食又係伸直條腰跟住喊, 有時咬住個奶咀扮訓覺~

去睇過3個醫生喇, 3個醫生都話冇事, 有個醫生話最多係肚仔入風, 俾左d藥水, 食左藥水依然係咁, 冇繼續再食囉.

依家我試下開稀d奶, 又俾d好稀, 好稀既米糊佢食咋.


大宅

積分: 2905

好媽媽勳章


7#
發表於 09-5-25 13:38 |只看該作者
我姪女三四個月果時都係咁, 好厭奶, 後尾過一排就無事, 自己食埋足. 如果見過醫生無特別病因, 你可以試下比佢少食多餐.

原帖由 pyjess 於 09-5-25 13:31 發表
我阿b寧願食手都唔食奶 , 會食食下借d倚放隻手入口, 真係想打鑊佢


侯爵府

積分: 24086


6#
發表於 09-5-25 13:31 |只看該作者
我阿b寧願食手都唔食奶 , 會食食下奶借d倚放隻手入口, 真係想打鑊佢

又會扮嘔, 用舌頭或者手推開奶樽, 個口唔郁, 或者伸腰, 同埋喊, 要佢食奶仲慘過叫佢去死咁....我地試過用餵藥針筒餵佢食奶...結果... 喊到七彩...

不過有時都會食晒支奶, 見到個任務完成, 我自己都想喊...

原帖由 pomanlife 於 09-5-25 12:49 發表


我個BB雖然只有2個半月, 同你個BB一樣呀, 唔肯食奶, 以前食到140~160ML, 依家食得80~120ML, 去睇過3個醫生, 又去過急症室, 個個醫生都話正常, 搵唔到原因, 佢寧願飲水都唔肯食奶.

以為奶粉有問題啦, 試過俾第二D ...

[ 本帖最後由 pyjess 於 09-5-25 13:39 編輯 ]
如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


別墅

積分: 943


5#
發表於 09-5-25 13:01 |只看該作者
您試下比奶米糊佢食,我仔仔4個幾月時都試過咁既情況,唔肯飲奶,無哂辦法之下試下奶米糊,點知佢又好鐘意食. ^^


彩鑽殿

積分: 609749

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


4#
發表於 09-5-25 12:49 |只看該作者
原帖由 pyjess 於 09-5-24 18:25 發表
BB三個月大開始, 唔知仍係唔係自己決定減肥, 食奶比應該食的份量少了(例如應吃200ML, 卻幾餐都只吃80 ~ 160ML), 家陣四個多月大, 體重是最輕的10%

試過用粥水開奶, 但一日總有一次嘔奶, 吃的分量也沒回升; 亦見過 ...


我個BB雖然只有2個半月, 同你個BB一樣呀, 唔肯食奶, 以前食到140~160ML, 依家食得80~120ML, 去睇過3個醫生, 又去過急症室, 個個醫生都話正常, 搵唔到原因, 佢寧願飲水都唔肯食奶.

以為奶粉有問題啦, 試過俾第二D奶粉佢食, 佢食得仲少, 只係啜左幾啖20ML左右, 就唔肯食喇, 仲扮訓覺, 放佢食床度又喊~

見佢唔肯食野, 冇辦法之下煮稀左D米糊俾佢食, 點知出乎意外咁肯啜左4~5安, 我知道咁細個唔食得米糊, 唔知有冇媽媽有其他辦法呢?

仲有我試過用解奶茶, 不過我個B係好識食嗰種, 食到用解奶茶開奶更加唔肯食, 點算好???


侯爵府

積分: 24086


3#
發表於 09-5-25 12:40 |只看該作者
試過餵一兩匙, 不過佢未慣, 吐番出黎; 而家食蘋果蓉就可以食到十匙... 不過我都會再試下粥仔

唔係飲得急, 因為佢食完隔左一輪先嘔
如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


大宅

積分: 1392


2#
發表於 09-5-24 22:03 |只看該作者
4個月應該可以食粥仔,食粥仔會肥D,你有沒有試過?
嘔奶會不會是BB飲得太急?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo