原帖由 pyjess 於 09-5-25 15:15 發表
佢食日本雪x, 已經按罐上寫住既份量黎開奶, 我地無開稀到wo
我都係用玻璃樽, 俾佢撥過落地, 好采無事, 之後死揸實個樽
佢食左藥會開胃d, 不過就好眼瞓law
...
原帖由 pyjess 於 09-5-25 13:31 發表
我阿b寧願食手都唔食奶, 會食食下奶借d倚放隻手入口, 真係想打鑊佢
又會扮嘔, 用舌頭或者手推開奶樽, 個口唔郁, 或者伸腰, 同埋喊, 要佢食奶仲慘過叫佢去死咁....我地試過用餵藥針筒餵佢食奶...結果... ...
, 會食食下奶借d倚放隻手入口, 真係想打鑊佢原帖由 pomanlife 於 09-5-25 12:49 發表
我個BB雖然只有2個半月, 同你個BB一樣呀, 唔肯食奶, 以前食到140~160ML, 依家食得80~120ML, 去睇過3個醫生, 又去過急症室, 個個醫生都話正常, 搵唔到原因, 佢寧願飲水都唔肯食奶.
以為奶粉有問題啦, 試過俾第二D ...
原帖由 pyjess 於 09-5-24 18:25 發表
BB三個月大開始, 唔知仍係唔係自己決定減肥, 食奶比應該食的份量少了(例如應吃200ML, 卻幾餐都只吃80 ~ 160ML), 家陣四個多月大, 體重是最輕的10%
試過用粥水開奶, 但一日總有一次嘔奶, 吃的分量也沒回升; 亦見過 ...