自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


男爵府

積分: 8531


1#
發表於 20-3-6 21:35 |只看該作者
本帖最後由 cyhin 於 20-3-6 21:36 編輯

四月尾如復唔到課,其實教育局會否考慮今個學年提早結業呢,就算網上教學,小孩子根本未必明白!今過下學期可留九月授課!或暑假回校補課!


侯爵府

積分: 24660


108#
發表於 20-3-7 22:37 |只看該作者
鴨鴨比 發表於 20-3-7 01:52
今個學年,home study
好崩潰,功課又多到嘔
個仔又冇耐性睇咁耐e learning

認同


男爵府

積分: 6202


107#
發表於 20-3-7 22:20 |只看該作者
tester5 發表於 20-3-7 17:40
可能老師都比唔到範圍,現在復課還是太多未知之數。

呈三未取消前,我同我女既策略係「全溫」。
對,我都督促我女系全溫,老師網上教的,下學期課本,全部都在目前溫習範圍,只能自己加油比心機好好溫習。

多謝提醒,去做D坊間測驗卷自己測下水溫!大家加油啦!


珍珠宮

積分: 31258


106#
發表於 20-3-7 18:02 |只看該作者
本帖最後由 littlehoneymum 於 20-3-7 18:06 編輯

學校老師唔cut暑假, 我相信佢哋復課後,會趕放暑假教得好快 !

我唯有而家自己教小朋友,再加埋私補輔助 ! 坦白講,冇咗幾個月上課日,就真係冇咗幾個月 !
自己作父母,梗係緊張自己仔女, 老師講明暑假唔補課 ,我見我嘅家長群組,個個都照常補習,因為怕開學後追唔上 !



禁止訪問

積分: 61348


105#
發表於 20-3-7 17:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17968


104#
發表於 20-3-7 17:58 |只看該作者

回覆樓主:

而家都多番人去補習啦,之前又話零收入要資助,而家屋企樓下果間己經由早開到晚


別墅

積分: 916


103#
發表於 20-3-7 17:51 |只看該作者
IloveJJ 發表於 20-3-7 16:11
陳郁如不用大膽,我仔都好細膽。
英文佢而家剛中一,才開始睇Harry Potter 。突然醒起,英文可以買Roald D ...

多謝推介


珊瑚宮

積分: 102955

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


102#
發表於 20-3-7 17:48 |只看該作者
sandra28 發表於 20-3-7 01:15
下學期點留九月授課?!
我本來預遲放暑假!但我小朋友學校已經hut hur聲咁又網上、視像教學!不停比功課 ...

直情話之班學生死,吸唔吸收都好…總之唔可以冇暑假


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


101#
發表於 20-3-7 17:43 |只看該作者
米腸 發表於 20-3-7 16:18
本帖最後由 米腸 於 20-3-7 16:19 編輯

我女間都係,我女小四,只係延遲一星期考

我女小三,如期大考。考試範圍話復活節先出,我寧願早d出,既然都係我自己教

大仔小六,暫時未講畢業試安排,班主任每星期打嚟問進度


大宅

積分: 2093


100#
發表於 20-3-7 17:41 |只看該作者
eggcarol 發表於 20-3-7 00:21
香港班老師點會肯冇暑假?

咪就係,唔比佢地放,一陣又話出嚟遊行,搞個教師罷工,剩機又搞事


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


99#
發表於 20-3-7 17:40 |只看該作者
auroresy 發表於 20-3-7 16:59
上星期班主任打電話來,問過說未有安排,如果照校曆就6月頭,範圍未知,但估計應該不會有什麼測驗了,真係 ...

可能老師都比唔到範圍,現在復課還是太多未知之數。

呈三未取消前,我同我女既策略係「全溫」。

總之,所有網上教學的課程有溫多、冇溫小。當所有敎學範圍都是考試範圍,準備充足,到開學信心就大好多。

另,冇補習都可做小小坊間測驗卷,試試自己溫得夠唔夠。
大家都要加油。


侯爵府

積分: 22884


98#
發表於 20-3-7 17:26 |只看該作者
auroresy 發表於 20-3-7 16:41
我女小五,一年考四次,上學期考左兩次,下學期取消左三月測驗,未知呈分安排,一黎就大考呈分,真係好擔心 ...

起碼都考過2次,有張小五成績表睇下,我地係成個小五得呈分一個試。不過點都好,我都反對重讀,受影響的唔單止自己小朋友,還有跟住一級級年紀的,影響實在太大。依家唯有盡力做下虎媽鞭佢,希望佢呈分生生性性,順利上到理想中學。


子爵府

積分: 12864


97#
發表於 20-3-7 17:02 |只看該作者
eggcarol 發表於 20-3-7 00:21
香港班老師點會肯冇暑假?



男爵府

積分: 6202


96#
發表於 20-3-7 16:59 |只看該作者
tester5 發表於 20-3-7 16:51
直接呈一嗎?冇測驗?咁有冇公布考試範圍?
一返學就呈一,好大壓力喎。
上星期班主任打電話來,問過說未有安排,如果照校曆就6月頭,範圍未知,但估計應該不會有什麼測驗了,真係好大壓力!


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


95#
發表於 20-3-7 16:56 |只看該作者
黑白豬 發表於 20-3-7 13:56
me 2,我真係開始諗吓考慮重讀。因為咁樣呈分一定衰

重讀可能好大影響,唸清楚才決定吧。
和老師、校長商量下,請佢地比d專業意見你。
關乎「升中程序」,可能有好多因素未必可以重讀。問下先決定吧。


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


94#
發表於 20-3-7 16:51 |只看該作者
auroresy 發表於 20-3-7 16:41
我女小五,一年考四次,上學期考左兩次,下學期取消左三月測驗,未知呈分安排,一黎就大考呈分,真係好擔心 ...

直接呈一嗎?冇測驗?咁有冇公布考試範圍?
一返學就呈一,好大壓力喎。


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


93#
發表於 20-3-7 16:46 |只看該作者
米腸 發表於 20-3-7 16:21
我反而想cut短暑假,否則學生追得好辛苦,能力慢個啲就更加

我自己都係呀,難得老師都願意係暑假幫學生補課,我做家長,當然好樂意配合。

而且正如你所講,幫下能力不及的學生,也是好的。我都希望自己仔女,打好個底才升上去,更有信心。對小五中五學生尤其重要,佢地要準備升中及公開試呢!

希望疫情盡快過吧,好多小朋友都想快d開開心心上學去。原來返學,都唔係一件理所當然既事。大家都要加油。


男爵府

積分: 6202


92#
發表於 20-3-7 16:41 |只看該作者
Myluckybaby 發表於 20-3-7 09:50
本帖最後由 Myluckybaby 於 20-3-7 09:52 編輯

我仔小五生,學校一年考三個試,第一個試考咗d閒科就因 ...
我女小五,一年考四次,上學期考左兩次,下學期取消左三月測驗,未知呈分安排,一黎就大考呈分,真係好擔心!今個學年真係多事之秋!今年小五影響最大。


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


91#
發表於 20-3-7 16:38 |只看該作者
chingnc 發表於 20-3-7 15:49
你真係好正面,我個同級群有幾個家長麻麻煩煩,網上教學又話遲左一個星期先做,又話唔夠詳細,又而樣個樣 ...

其實係我都係受我校家長們感染,我地家長群組,無論咩立場,都好團結,冇人會把「投訴」掛咀邊。

現在非常時期,學校已即時安排老師錄影、錄音,安排功課。我地好多家長,都好感恩,大家都見到老師們從無鬆懈。學校每星期一出「學習指引」,我地家長group就whatapps互相提醒。

無論校長、老師、家長,大家都好體諒對方,又互相支持,我相信家校合作,得益的就是學生了。


麻麻煩煩的家長,唔好理算了,無謂上心。



侯爵府

積分: 24173


90#
發表於 20-3-7 16:22 |只看該作者
IloveJJ 發表於 20-3-7 11:28
小學的課程,其實大部分與中學無關連,中英文係講根基,那些根基將會學到中三,不會因為少兩個月就沒了。
...
講得好,特別係呢句
與其擔心小學課程,倒不如襯停課閱讀大量中英文書,做grammar和數學練習。

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo