烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   5


民房

積分: 24


1#
發表於 20-3-20 18:04 |只看該作者
早兩日去左廣東道同奶路臣街果邊個露天街市
見到有好多檔口又好多嘢買
淨係買海鮮都十幾檔!
買菜又幾廿檔!
真係花多眼亂
有無去開果度既朋友可以介紹下邊檔係正嘢
等我買餸時可以幫襯下!


侯爵府

積分: 24103

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


24#
發表於 20-4-16 16:51 |只看該作者
恒昌凍肉D肥牛, 澳洲芝士碎, 急凍烏冬, 豬仔骨, 什丸等好抵買.
恒昌附近有海鮮檔.


複式洋房

積分: 266


23#
發表於 20-4-16 15:44 |只看該作者


男爵府

積分: 5290

醒目開學勳章


22#
發表於 20-4-16 12:32 |只看該作者
chanti 發表於 20-4-15 22:40
雞擋叫咩名?我見有檔賣嘉美雞

Sorry, 我無留意呀!


子爵府

積分: 13672


21#
發表於 20-4-15 22:40 |只看該作者
wingchu 發表於 20-4-8 11:26
又係話手打鯪魚肉果間同前行幾間的豆府豆漿店,唔錯架。
手打鯪魚肉對面賣菜(十幾元/2斤)果檔菜平。
佢對面 ...

雞擋叫咩名?我見有檔賣嘉美雞


男爵府

積分: 9961


20#
發表於 20-4-10 19:13 |只看該作者
cpchen 發表於 20-4-9 13:49
請問有沒有名稱?右邊是否面向塘尾道方向或是上海街方向?

請看19樓


男爵府

積分: 9961


19#
發表於 20-4-10 19:12 |只看該作者
cpchen 發表於 20-4-9 16:06
謝謝你

請看海魚
1586517105340.JPEG
1586517106543.JPEG
1586517107579.JPEG
1586517108594.JPEG
1586517109503.JPEG
1586517110540.JPEG
1586517111521.JPEG
1586517112388.JPEG
1586517113217.JPEG


子爵府

積分: 11720


18#
發表於 20-4-9 16:06 |只看該作者
2007WNIP 發表於 20-4-9 14:07
下次影比妳看,我從不看街道/店名,不好意思~
謝謝你


男爵府

積分: 9961


17#
發表於 20-4-9 14:07 |只看該作者
cpchen 發表於 20-4-9 13:49
請問有沒有名稱?右邊是否面向塘尾道方向或是上海街方向?

下次影比妳看,我從不看街道/店名,不好意思~


子爵府

積分: 11720


16#
發表於 20-4-9 13:49 |只看該作者
2007WNIP 發表於 20-4-8 23:32
不是游水,今日我買了海黃腳立$20@1細,$50@2中,$65@1大,老闆話講無養魚,一定是海魚。
...
請問有沒有名稱?右邊是否面向塘尾道方向或是上海街方向?


男爵府

積分: 9961


15#
發表於 20-4-8 23:32 |只看該作者
cpchen 發表於 20-4-8 22:40
是冰鮮還是新鮮的?

不是游水,今日我買了海黃腳立$20@1細,$50@2中,$65@1大,老闆話講無養魚,一定是海魚。


子爵府

積分: 11720


14#
發表於 20-4-8 22:40 |只看該作者
2007WNIP 發表於 20-4-8 21:51
有,近尾右边有海黃腳立等海魚~
是冰鮮還是新鮮的?


男爵府

積分: 9961


13#
發表於 20-4-8 21:51 |只看該作者
cpchen 發表於 20-4-8 20:39
那些絕對不是海魚,只係養魚,大家小心!我也不知道哪裡有海魚賣!

有,近尾右边有海黃腳立等海魚~


子爵府

積分: 11720


12#
發表於 20-4-8 20:39 |只看該作者
2007WNIP 發表於 20-3-25 12:41
華潤正門對面,TVX成日影果鋪D海鮮,最平最新鮮~
那些絕對不是海魚,只係養魚,大家小心!我也不知道哪裡有海魚賣!


男爵府

積分: 5290

醒目開學勳章


11#
發表於 20-4-8 11:26 |只看該作者

回覆樓主:

又係話手打鯪魚肉果間同前行幾間的豆府豆漿店,唔錯架。
手打鯪魚肉對面賣菜(十幾元/2斤)果檔菜平。
佢對面是公厠,同向前行有檔賣雞,雞幾靚架,經常上電視。


大宅

積分: 1880


10#
發表於 20-3-30 22:22 |只看該作者
abbie_abbie 發表於 20-3-30 14:05
我見依兩檔賣大樹菠蘿同椰汁都好吸引
有無人幫襯過??

廿蚊一盒 好好味
又新鮮 但要排隊囉


民房

積分: 24


9#
發表於 20-3-30 16:03 |只看該作者
回覆 ilikepopo 的帖子

哇 買返去放氣炸鍋一流!!


民房

積分: 24


8#
發表於 20-3-30 16:02 |只看該作者
回覆 ilikepopo 的帖子

大樹菠蘿果間好正
淨係賣大樹菠蘿都咁好生意!


別墅

積分: 543


7#
發表於 20-3-30 15:55 |只看該作者
abbie_abbie 發表於 20-3-20 18:04
早兩日去左廣東道同奶路臣街果邊個露天街市
見到有好多檔口又好多嘢買
淨係買海鮮都十幾檔!

有間成日用咪話自己手打鯪魚肉果邊,直行有間凍肉鋪的冷行,有間買未熟的煎釀三寶,又平又抵食,$15盒


別墅

積分: 543


6#
發表於 20-3-30 15:52 |只看該作者
abbie_abbie 發表於 20-3-30 14:05
我見依兩檔賣大樹菠蘿同椰汁都好吸引
有無人幫襯過??

呢兩間好耐咖啦,椰汁果間上過電視

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo