時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25019


1#
發表於 20-3-28 10:19 |只看該作者
本帖最後由 露比EE 於 20-3-28 10:20 編輯

1 護士比個口罩佢囉!
2 護士比口罩個病人,病人堅持唔帶咪報警囉!

醫護遇到任何人都係得依2個方法既啫,咁如果個病人堅持唔帶口罩,咁醫護點解唔即時報警呢?

如果因為佢係女警而唔提供口罩,咁護士用對人不對事既態度咁係唔啱; 但如果護士提供左口罩比女警,但女警堅持唔帶口罩,就係女警唔啱!

就係咁簡單,咁究竟依加係咩情況呢?

點評

rose-mag  政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台  發表於 20-3-28 12:04


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


70#
發表於 20-3-28 19:13 |只看該作者
算死草 發表於 20-3-28 19:06
唔得要留低睇你班死藍屍點比天滅

班死黃屍等天收!一定有報應!踎監係第一樣報應!
若要人不知 唔好咁低B !  : P


子爵府

積分: 12575


69#
發表於 20-3-28 19:06 |只看該作者
sandra28 發表於 20-3-28 18:01
醫管局應該一早炒曬班黑醫護!
仲有警方應該唔好手軟!拉曬班曱甴暴徒!等佢哋踎監!唔洗累人累物!班死曱 ...

唔得要留低睇你班死藍屍點比天滅


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


68#
發表於 20-3-28 18:01 |只看該作者
算死草 發表於 20-3-28 15:43
咁陰功唔好做啦!自己攞黎賤

醫管局應該一早炒曬班黑醫護!
仲有警方應該唔好手軟!拉曬班曱甴暴徒!等佢哋踎監!唔洗累人累物!班死曱甴唔死都冇用!真陰公!

若要人不知 唔好咁低B !  : P


子爵府

積分: 12575


67#
發表於 20-3-28 15:43 |只看該作者
sandra28 發表於 20-3-28 15:40
黑護唔會比公眾知事實!
黃媒夾埋一齊抹黑!

咁陰功唔好做啦!自己攞黎賤


子爵府

積分: 12575


66#
發表於 20-3-28 15:42 |只看該作者
littlesister 發表於 20-3-28 14:34
我唔可以有疑問?你點知佢無出聲?可能有但無人俾口罩佢呢?!如果佢真有口罩都唔戴就當然抵鬧啦,但我見 ...

你隊友幫佢post左個故仔解釋,內容話佢無出聲


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


65#
發表於 20-3-28 15:40 |只看該作者
黑護唔會比公眾知事實!
黃媒夾埋一齊抹黑!

現在警員好慘!比暴徒整傷都得唔到好嘅醫治!(emoji)私院、返大陸醫!警方為了唔想加深藍黃仇恨就唯有忍!尤其係現在抗疾時期!
若要人不知 唔好咁低B !  : P


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


64#
發表於 20-3-28 14:34 |只看該作者
算死草 發表於 20-3-28 13:34
正常叫你戴口罩,你無會唔會唔出聲,做警察做到咁怕醜?如果醫護唔肯比林鄭就唔會話行為無常識,警察就唔 ...

我唔可以有疑問?你點知佢無出聲?可能有但無人俾口罩佢呢?!如果佢真有口罩都唔戴就當然抵鬧啦,但我見話部份時間無戴口罩,覺得好大疑問


子爵府

積分: 12575


63#
發表於 20-3-28 13:34 |只看該作者
littlesister 發表於 20-3-28 13:20
有講過俾左口罩佢?

正常叫你戴口罩,你無會唔會唔出聲,做警察做到咁怕醜?如果醫護唔肯比林鄭就唔會話行為無常識,警察就唔洗因佢而低威道歉,好心你地就指責下呢d警員,咪連累隊友


琥珀宮

積分: 169645


62#
發表於 20-3-28 13:29 |只看該作者
PacoMum 發表於 20-3-28 13:08
攪清楚先,警方無怪佢哋喎!係我地市民覺得有疑點想攪清楚。對一啲唔太嚴重既野,警方食死貓為左息事寧人 ...

是旦你啦


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


61#
發表於 20-3-28 13:20 |只看該作者
算死草 發表於 20-3-28 10:48
係去到病房,佢話去廁所時掉左就無戴了,醫護比口罩叫佢戴,但轉頭返黎見佢仍無戴。叫下就戴返又點會有新 ...

有講過俾左口罩佢?


伯爵府

積分: 15250


60#
發表於 20-3-28 13:08 |只看該作者
木土土 發表於 20-3-28 11:56
本帖最後由 木土土 於 20-3-28 12:02 編輯

而家比人鬧既係警員,若有疑點,你認為警方唔會攪清楚就出來 ...

攪清楚先,警方無怪佢哋喎!係我地市民覺得有疑點想攪清楚。對一啲唔太嚴重既野,警方食死貓為左息事寧人有咩出奇,唔通會為左一個小女警感受繼續爭拗咩!好似啲黑記明明每次都係企哂係暴徒中間阻住警察做野,又鬧警察,但又投訴警察推衝佢哋,警方都好客氣無同佢哋爭拗啦


子爵府

積分: 14709


59#
發表於 20-3-28 12:39 |只看該作者
一單半單唔會做得起,反而唔理咁多乜都盲撐,就真係會比到位人入,令警隊處境更危險,香港更亂,
面對亂局,壓力再大,都需要保持冷靜,警方必需小心處理


珍珠宮

積分: 45815


58#
發表於 20-3-28 12:38 |只看該作者
seaman1982 發表於 20-3-28 12:07
作咩証呢?有人說要追究了嗎?警隊都作出官方道歉,就完事了。兩邊當事人都冇出聲,就一班不關事的網民在 ...

警隊道歉是警隊的事,因為警員確實某些時段曾經沒有戴口罩(無論任何原因),她本身有錯。換了她是其他大企業的員工,企業也會發佈這樣的聲明。

如果醫院沒有做好面對病人的管理工作,需要的時後沒有出動保安保障醫院裡面的秩序和安全,那就是醫院失職。任何人是在醫院接受醫學檢查,當時的身份就是一位病人,而不是執行職務,難道醫院就沒有任何責任?


珍珠宮

積分: 35338

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


57#
發表於 20-3-28 12:22 |只看該作者
木土土 發表於 20-3-28 11:01
本帖最後由 木土土 於 20-3-28 11:14 編輯

係囉!警方都出咗道歉聲明,仲會做假?


珍珠宮

積分: 30983


56#
發表於 20-3-28 12:14 |只看該作者
mandy952 發表於 20-3-28 12:12
yc未只識指住人冇戴口罩狂鬧囉,其他一概不理
都係嗰句,個腦係要黎諗野,唔係人講咩就信咩
...

另外一個貼見到, 話女警跌咗口罩喺廁所地下


琥珀宮

積分: 191400

馬年勳章


55#
發表於 20-3-28 12:12 |只看該作者
ocarebear 發表於 20-3-28 12:03
我都係咁諗

唔通個女警戴住口罩入醫院, 入到去特登除咗佢, 點解要除咗佢呢?

yc未只識指住人冇戴口罩狂鬧囉,其他一概不理
都係嗰句,個腦係要黎諗野,唔係人講咩就信咩


珍珠宮

積分: 30983


54#
發表於 20-3-28 12:08 |只看該作者
木土土 發表於 20-3-28 12:04
請問過去有邊隻死貓,警方係唔出聲反駁就吞咗?

嘩! 多囉, 出極聲都继續屈

咩強姦、雞姦、卧底、打死人……


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


53#
發表於 20-3-28 12:07 |只看該作者
平平常常 發表於 20-3-28 12:02
有叫過保安就叫保安作證。
無叫過保安就係醫院失職。

作咩証呢?有人說要追究了嗎?警隊都作出官方道歉,就完事了。兩邊當事人都冇出聲,就一班不關事的網民在吵。還要什麼cctv什麼保安作証,搞不搞笑。


男爵府

積分: 6618

2024年龍年勳章


52#
發表於 20-3-28 12:06 |只看該作者
希望以後警察驅趕暴徒時更盡力, 因為都出晒警告啦, 暴徒唔聽人講咪抵拉lor, 暴徒反抗咪抵打lor, 警察有邊一次唔係費盡心機驅趕人? 次次都俾晒機會想放過佢地, 過去 9個月, 都唔話仲走出來暴動就一定要再加把勁去拉人:ahmeowsmart: 犯錯最緊要肯認!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo