自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   5


子爵府

積分: 14172


1#
發表於 20-4-6 22:37 |只看該作者
https://youtu.be/RLt5UOWG5U0

下個月試下先~因為月咭數七千元~唔知用左去邊~佢教不用信用咭和支付寶~只用現金~


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 20-4-8 07:38 |只看該作者

回覆樓主:

而家好少用現金, 係去街市用得最多
舊年一萬蚊可以差唔多用成年, 其它就八達通, 支付寶,信用卡
今年就唔得啦, 個個星期六日街市買轉都唔平


伯爵府

積分: 17771


30#
發表於 20-4-8 06:54 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 小談心 於 20-4-8 06:55 編輯

我全部都信用卡消費,能信用卡的,我都信用卡比,一年夠換我1家4口嘅機票。
每月信用卡達2~30000
但我係真家庭消費,冇乜車始品
其實理財關個人控制事,多過現金定信用卡
會辭洗錢,現金也會
我長期得2~300係身,冇乜必要都唔用
長期用電子消費,洗錢得嚟,仲有月結鼉,唔洗自己抄抄抄


珍珠宮

積分: 40979

虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 睛靈勳章


29#
發表於 20-4-7 14:29 |只看該作者
學下記賬仲好啦


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 20-4-7 14:27 |只看該作者
用信用卡,電子付款...儲分,DISCOUNT,唔同PROMOTION...
抵過用現金好多...

反正都係要買野...
用信用卡比500蚊...有PROMOTION可能已平5%...再有回贈...又平2%
用現金...比左500就係500

自己有節制就用乜方法比錢都冇問題...
冇節制...現金洗多左...咪又可以再禁機


珍珠宮

積分: 42122


27#
發表於 20-4-7 14:16 |只看該作者
已習慣用信用卡,一來有~1%回贈優惠;二來月月清又唔駛俾利息得嚟仲可以賺一、兩個月息差,三來又快又乾淨,四來有電子月結單記錄開支。
相比現金,完全諗唔到信用咭有咩唔好處,怕洗大咗嘅人可以考慮降低信用額,用入賬方法去增加可用額,即係當debit card 咁用。


公爵府

積分: 29155

牛年勳章


26#
發表於 20-4-7 14:05 |只看該作者


珍珠宮

積分: 34116


25#
發表於 20-4-7 13:58 |只看該作者
ahpoo 發表於 20-4-7 13:47
我每月平均3至4萬咭數,如果現dou dou比應該會好肉赤!但電子支付又真係唔多覺!
...

我都差唔多..
不過我基本上所生活開支都係用卡比...
所以其實又唔算多...

點評

wcpcelia    發表於 20-4-8 17:54


珍珠宮

積分: 34116


24#
發表於 20-4-7 13:57 |只看該作者
我都曾經有用過記帳 apps..
但太懶.. 用用下就無再記...
其實諗返起.. 我好少亂買野..
要用既錢都係應該要用既..
所以記唔記都一樣..


翡翠宮

積分: 78601


23#
發表於 20-4-7 13:57 |只看該作者
回覆 Celine524 的帖子

自我節制能力從小培養


子爵府

積分: 10787


22#
發表於 20-4-7 13:53 |只看該作者
Celine524 發表於 20-4-6 23:42
我之前每月過萬咭數~
用支付寶和信用咭好似唔係錢~

一樣,我主要係用支付寶(信用卡)同埋八達通自動增值買嘢,成個月只係㩒過一次錢,但收到月結單成萬幾蚊要找,真係完全唔覺自己駛咗咁多


珍珠宮

積分: 44172


21#
發表於 20-4-7 13:47 |只看該作者
Celine524 發表於 20-4-6 23:42
我之前每月過萬咭數~
用支付寶和信用咭好似唔係錢~

我每月平均3至4萬咭數,如果現dou dou比應該會好肉赤!但電子支付又真係唔多覺!


男爵府

積分: 8185


20#
發表於 20-4-7 13:45 |只看該作者
bobomia 發表於 20-4-7 13:37
有無理財app 推介呀?有無dapp可以加圖架?例如買支洗頭水有圖有價錢咁,之後可以reference返咁
...

我之前用天天記賬,有呢個功能,而家懶得滯,冇用


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


19#
發表於 20-4-7 13:37 |只看該作者
miniyan 發表於 20-4-7 00:29
你唔知自己啲錢使咗去邊
裝返個理財apps
記錄每天用過咩錢

有無理財app 推介呀?有無dapp可以加圖架?例如買支洗頭水有圖有價錢咁,之後可以reference返咁


珍珠宮

積分: 42592


18#
發表於 20-4-7 13:26 |只看該作者
waiyumama 發表於 20-4-7 13:14
我會好想快啲打散佢

我都係


男爵府

積分: 9307


17#
發表於 20-4-7 13:14 |只看該作者
Celine524 發表於 20-4-7 12:10
美國有個方法係將大面值的銀子例如五百元放在銀包~因為心理上人類傾向用較細面值如一百元二十元~
...

我會好想快啲打散佢


伯爵府

積分: 18029

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


16#
發表於 20-4-7 13:04 |只看該作者
要試的話建議疫情完結後才開始, 現金傳染有危險.


子爵府

積分: 14172


15#
發表於 20-4-7 12:10 |只看該作者
籃籃的天 發表於 20-4-7 11:58
我都有用理財App,最大支出係食個方面,但都係係超市,街市

美國有個方法係將大面值的銀子例如五百元放在銀包~因為心理上人類傾向用較細面值如一百元二十元~


大宅

積分: 1370


14#
發表於 20-4-7 11:58 |只看該作者
miniyan 發表於 20-4-7 00:29
你唔知自己啲錢使咗去邊
裝返個理財apps
記錄每天用過咩錢

我都有用理財App,最大支出係食個方面,但都係係超市,街市


子爵府

積分: 11781

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 20-4-7 11:54 |只看該作者
日本人收納及歸納都係强項,咁係性格+後天培養,如果自己冇節制力,呢d方法都於事無補,不過呢類方法會提升本身有規劃能力嘅人做得更加細緻。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo