自由講場

跳至

首頁

尾頁
   158


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


1#
發表於 20-4-7 12:50 |只看該作者
有無試過邊個食譜好食?
請提供,唔該嗮!


珍珠宮

積分: 38244

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


46#
發表於 20-4-12 22:19 |只看該作者
muimui2 發表於 20-4-12 10:42
係呀,明火。
我懷疑火力問題,因為我見好多demo都用電磁爐或gas 爐,但我用明火,就算較到最細,都好易面 ...

呢方面電磁爐火力平均好多,一定整得靚。
明火好難,個個爐火路唔同,要試。
明火爐較細左就集中一點火,要用大d 的pan, d 料放兩邊,千其唔好在火點上面或好近,要遠d,再在空位兩邊各加一小匙水,加蓋4 分鐘,開蓋睇吓係未熟熟地就可以反轉,再4分鐘。 試左一次,再自己睇火加減。


大宅

積分: 4580


45#
發表於 20-4-12 10:42 |只看該作者
peaceaa1122 發表於 20-4-10 21:25
本帖最後由 peaceaa1122 於 20-4-10 21:26 編輯

你係未明火?如果4分鐘都煨就已經係太大火, 要再細d. ...

係呀,明火。
我懷疑火力問題,因為我見好多demo都用電磁爐或gas 爐,但我用明火,就算較到最細,都好易面燶但內裏唔熟。其實係咪要加每格火嘅架喺中間?


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


44#
發表於 20-4-11 23:29 |只看該作者
bobomia 發表於 20-4-11 09:23
未試過呀,但我見youtube評論有人話ok,不過重點係香港搵到咁軟身嘅膠樽咩?
...

我都有睇,我諗香港買既要買Bonaqua果種樽,夠薄。


男爵府

積分: 6397

陪月勳章


43#
發表於 20-4-11 23:26 |只看該作者

回覆樓主:

我上星期都整左,打算明天再整
1586618757283.JPEG


伯爵府

積分: 15750


42#
發表於 20-4-11 23:11 |只看該作者
回覆 goo_littlebb 的帖子

我都係跟呢個,好易成功


子爵府

積分: 11367

15週年勳章 親子王國15週年勳章


41#
發表於 20-4-11 23:06 |只看該作者
原來真係好易整😋


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


40#
發表於 20-4-11 09:23 |只看該作者
MIYUKIFONG 發表於 20-4-10 22:31
你試過用膠樽?真係得架?我買唔到電動打蛋器

未試過呀,但我見youtube評論有人話ok,不過重點係香港搵到咁軟身嘅膠樽咩?


男爵府

積分: 8880


39#
發表於 20-4-10 23:51 |只看該作者
momonicnic1107 發表於 20-4-10 23:44
我用平日煮餸嘅粟米油

唔該晒


大宅

積分: 4254


38#
發表於 20-4-10 23:49 |只看該作者

回覆樓主:

我今日都整左
1586533759941.JPEG
1586533760187.JPEG


大宅

積分: 4254


37#
發表於 20-4-10 23:44 |只看該作者
babychocolate 發表於 20-4-10 23:38
咩係菜油?

我用平日煮餸嘅粟米油


男爵府

積分: 8880


36#
發表於 20-4-10 23:38 |只看該作者
咩係菜油?


子爵府

積分: 11095


35#
發表於 20-4-10 22:31 |只看該作者
bobomia 發表於 20-4-7 17:39
試用薄d嘅膠瓶。
淘寶都平,呢度dJM J介紹我買東菱打蛋器。
如果香港買可以tefal,好似450watt馬力大d,耐 ...

你試過用膠樽?真係得架?我買唔到電動打蛋器


珍珠宮

積分: 38244

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


34#
發表於 20-4-10 21:25 |只看該作者
muimui2 發表於 20-4-7 19:27
我覺得好難煎呀,次次都煎燶,已經用最細火都係咁,有冇人可以指教下

本帖最後由 peaceaa1122 於 20-4-10 21:26 編輯

你係未明火?如果4分鐘都煨就已經係太大火, 要再細d.
但轉細左,火力太集中中間,要移動個pan, 等d 火去每一個位。


珍珠宮

積分: 32519

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 20-4-10 21:14 |只看該作者
睇完好想食


子爵府

積分: 13645


32#
發表於 20-4-10 21:10 |只看該作者
goo_littlebb 發表於 20-4-7 14:19
跟呢個整幾次, 好易, U lifestyle 都係抄呢條片:



男爵府

積分: 8093


31#
發表於 20-4-10 20:55 |只看該作者
bobomia 發表於 20-4-7 19:49
朱sir
https://youtu.be/mYSXhtpANNI

可以唔用菜油嗎?花生油得唔得呢?


伯爵府

積分: 16826

HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 開心吸收勳章


30#
發表於 20-4-10 17:53 |只看該作者
我想試下整,但買唔到低筋麵粉!


公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


29#
發表於 20-4-10 17:42 |只看該作者
你地整完出來。個cake會唔會變矮偏左?
在鑊受熱時脹卜卜,出來變成偏左

myimage.jpg


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


28#
發表於 20-4-7 20:34 |只看該作者
muimui2 發表於 20-4-7 19:27
我覺得好難煎呀,次次都煎燶,已經用最細火都係咁,有冇人可以指教下

睇過另一啲片教,要最細火,然後要加少少水入去,加蓋焗。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo