烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8857


1#
發表於 20-4-11 09:52 |只看該作者
本帖最後由 CPY 於 20-4-11 09:53 編輯

睇左2隻牌子,Electxxx and Bosxx.
Electxxx 我見佢有熱解自潔功能,可以將D污漬化左灰,好易清潔,不過價錢貴,減價都要8千幾。如要touch screen就去到過萬。

佢另一隻平D,係用Aqua Clean清潔,減左價6千多,唔肯定呢隻清洗方法可否洗得乾淨。

Bosxx 好貴,同一有熱解自潔功能減左都要過2萬。

我係咪走錯方向,唔應該只睇清潔功能?雖然呢個都係重點。 其他基本要求,如要有最低 30度比我發包外,最高250度我都夠用。最好有touch screen, 感覺高級D 3-4層玻璃就一定要,上下火分開同有熱風咁。我見大部分焗爐都有齊呢D基本要求,所以我就集中睇清潔同外型。

JM有冇介紹?budget最好唔過1萬


男爵府

積分: 8857


3#
發表於 20-4-12 01:21 |只看該作者
timtamgal 發表於 20-4-11 22:26
我個人用緊Electxxx ,好用

邊隻model ?


男爵府

積分: 8484


2#
發表於 20-4-11 22:26 |只看該作者
CPY 發表於 20-4-11 09:52
睇左2隻牌子,Electxxx and Bosxx.
Electxxx 我見佢有熱解自潔功能,可以將D污漬化左灰,好易清潔,不過價 ...

我個人用緊Electxxx ,好用

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo