網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21430


1#
發表於 20-4-12 14:53 |只看該作者
淘寶有很多國內生產的單車,不知道那牌子的單車,材料和手工比較好?


公爵府

積分: 27520

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 20-5-20 15:51 |只看該作者
irisfyf 發表於 20-5-18 15:30
請問有冇link分享,收貨滿意嗎?

fu至这行话¢Kpqe1qXS61J¢打開(emoji)淘宝(emoji)或掂击鏈→接https://m.tb.cn/h.VkV8jOa?sm=b530cf 至瀏..覽..噐【凤凰儿童小学生自行车6-10-12-15岁小学生中大童男孩女孩脚踏单车】
¥37X嚟講已經好唔錯


大宅

積分: 1060


26#
發表於 20-5-18 15:30 |只看該作者
baby_happy 發表於 20-4-30 12:11
我買咗鳳凰折疊20吋俾亞囡,等緊收貨

請問有冇link分享,收貨滿意嗎?


子爵府

積分: 11102


25#
發表於 20-5-10 12:57 |只看該作者
臨落單前問吓店主打包後幾錢
我前前後後淘過3部
(14寸童車、14寸電動摺車、16寸摺車)
基本都係計體積重

運落嚟一係搵pXp、一係搵官集
myimage.jpg


伯爵府

積分: 16263


24#
發表於 20-5-10 09:26 |只看該作者
smart_lam 發表於 20-4-30 21:51
嘩...幾舊水超抵喎,外觀都幾型 !

300多啲,運費大約100左右,都真係好抵玩,小朋友大得快,又成日撞花,唔捨得買太貴。

如果大人用,就要睇性能啦,買好啲。


侯爵府

積分: 21430


23#
發表於 20-5-6 20:07 |只看該作者
肥婆媽 發表於 20-5-6 19:56
請問大家用邊間集運落香港呀!買家覆我落運吾到香港
點X點


別墅

積分: 552


22#
發表於 20-5-6 19:56 |只看該作者

回覆樓主:

請問大家用邊間集運落香港呀!買家覆我落運吾到香港


珍珠宮

積分: 46153


21#
發表於 20-5-1 15:12 |只看該作者
ckck53 發表於 20-4-30 21:29
回覆 babytt2 的帖子

請問可以分享在哪間店嗎? 我見有很多店聲稱賣鳳凰...........另外我見有有老品牌叫* ...

我都係揀呢兩隻,店我就揀評價好的ok 嘅

不過淘單車,自己都要識整,睇 youtube,有d 細節位要自己 tune 下


象牙宮

積分: 239754


20#
發表於 20-5-1 13:05 |只看該作者
restahaus 發表於 20-4-12 14:53
淘寶有很多國內生產的單車,不知道那牌子的單車,材料和手工比較好?


折曡单车。

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


子爵府

積分: 10158


19#
發表於 20-4-30 21:53 |只看該作者
我兩個月前杭州淘咗部 20 寸摺車,連埋運費差不多近三仟,好在冇任何花損 !


子爵府

積分: 10158


18#
發表於 20-4-30 21:51 |只看該作者
kiuzoe 發表於 20-4-30 20:40
單車車身有少少刮花, 最搞笑係跟錯咗支鮮粉紅色嘅 補色筆 :sweat姚ing:
部單車都十幾kilo重, 安裝煞車 ...

嘩...幾舊水超抵喎,外觀都幾型 !



水晶宮

積分: 71506

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 20-4-30 21:29 |只看該作者
回覆 babytt2 的帖子

請問可以分享在哪間店嗎? 我見有很多店聲稱賣鳳凰...........另外我見有有老品牌叫*永久*


伯爵府

積分: 16263


16#
發表於 20-4-30 20:46 |只看該作者
kiuzoe 發表於 20-4-30 20:40
單車車身有少少刮花, 最搞笑係跟錯咗支鮮粉紅色嘅 補色筆 :sweat姚ing:
部單車都十幾kilo重, 安裝煞車 ...

補相
1588250760385.JPEG
1588250760656.JPEG
1588250760919.JPEG
1588250760998.JPEG


伯爵府

積分: 16263


15#
發表於 20-4-30 20:40 |只看該作者
kiuzoe 發表於 20-4-25 11:00
我剛買左部十四吋可折,未運到,到時分享。

單車車身有少少刮花, 最搞笑係跟錯咗支鮮粉紅色嘅 補色筆 :sweat姚ing:
部單車都十幾kilo重, 安裝煞車嗰度花咗唔少時間去調教。 不過不失,性價比算高, 始終點都平過香港買好多。

fu致这行话₴dMpl1NsEU6C₴打开(emoji)(emoji)宝(emoji)或點击鏈→接https://m.tb.cn/h.V86Itai?sm=39daf6 至瀏lan嘂..【14寸可折叠迷你超轻便携成人儿童学生男女款小轮变速双碟刹自行车】
1588250432217.JPEG


珍珠宮

積分: 46153


14#
發表於 20-4-30 20:23 |只看該作者
restahaus 發表於 20-4-30 13:51
買單車比長期租單車便宜很多.

對呀,又方便


珍珠宮

積分: 46153


13#
發表於 20-4-30 20:22 |只看該作者
restahaus 發表於 20-4-30 13:49
單車 輕不輕?

幾百蚊,唔會輕,正常重,不過踏落唔會覺有乜問題


侯爵府

積分: 21430


12#
發表於 20-4-30 13:51 |只看該作者
本帖最後由 restahaus 於 20-4-30 13:52 編輯

買單車比長期租單車便宜很多.


侯爵府

積分: 21430


11#
發表於 20-4-30 13:49 |只看該作者
babytt2 發表於 20-4-30 10:07
我買咗,係抵用嘅
單車 輕不輕?


公爵府

積分: 27520

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 20-4-30 12:11 |只看該作者
babytt2 發表於 20-4-30 10:07
我買咗,係抵用嘅

我買咗鳳凰折疊20吋俾亞囡,等緊收貨


珍珠宮

積分: 46153


9#
發表於 20-4-30 10:07 |只看該作者
baby_happy 發表於 20-4-13 17:37
鳳凰好似係老牌子,好出名

我買咗,係抵用嘅

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo