立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21430
公爵府
積分: 27520
irisfyf 發表於 20-5-18 15:30 請問有冇link分享,收貨滿意嗎?
大宅
積分: 1060
baby_happy 發表於 20-4-30 12:11 我買咗鳳凰折疊20吋俾亞囡,等緊收貨
子爵府
積分: 11102
伯爵府
積分: 16263
smart_lam 發表於 20-4-30 21:51 嘩...幾舊水超抵喎,外觀都幾型 !
肥婆媽 發表於 20-5-6 19:56 請問大家用邊間集運落香港呀!買家覆我落運吾到香港
別墅
積分: 552
珍珠宮
積分: 46153
ckck53 發表於 20-4-30 21:29 回覆 babytt2 的帖子 請問可以分享在哪間店嗎? 我見有很多店聲稱賣鳳凰...........另外我見有有老品牌叫* ...
象牙宮
積分: 239754
restahaus 發表於 20-4-12 14:53 淘寶有很多國內生產的單車,不知道那牌子的單車,材料和手工比較好?
積分: 10158
kiuzoe 發表於 20-4-30 20:40 單車車身有少少刮花, 最搞笑係跟錯咗支鮮粉紅色嘅 補色筆 :sweat姚ing: 部單車都十幾kilo重, 安裝煞車 ...
水晶宮
積分: 71506
kiuzoe 發表於 20-4-25 11:00 我剛買左部十四吋可折,未運到,到時分享。
restahaus 發表於 20-4-30 13:51 買單車比長期租單車便宜很多.
restahaus 發表於 20-4-30 13:49 單車 輕不輕?
babytt2 發表於 20-4-30 10:07 我買咗,係抵用嘅
baby_happy 發表於 20-4-13 17:37 鳳凰好似係老牌子,好出名
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy