烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4454


1#
發表於 20-4-13 12:32 |只看該作者
想淘返部氣炸鍋,比依、科帥、山本邊隻好?

如果整雞翼,下下都要整最少20隻,5.5L夠唔夠?定比依6.4L?


禁止訪問

積分: 368


4#
發表於 20-4-13 17:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4454


3#
發表於 20-4-13 16:22 |只看該作者
stella^^ 發表於 20-4-13 16:10
我都好想買電視成日推介?但又要揾個位比佢,大仔話一定要買就買大要焗到隻雞!考慮中!
...

我都應該有大買大,可以烤雞、焗豬手


大宅

積分: 4848


2#
發表於 20-4-13 16:10 |只看該作者
比加超 發表於 20-4-13 12:32
想淘返部氣炸鍋,比依、科帥、山本邊隻好?

如果整雞翼,下下都要整最少20隻,5.5L夠唔夠?定比依6.4L?

我都好想買電視成日推介?但又要揾個位比佢,大仔話一定要買就買大要焗到隻雞!考慮中!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo