自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


別墅

積分: 577


1#
發表於 20-5-5 09:12 |只看該作者
本身住西半山,年輕夫婦,有1個兩歲小朋友。


珍珠宮

積分: 37844

馬年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


63#
發表於 20-5-6 22:56 |只看該作者
逸逸不敗 發表於 20-5-5 20:13
寶馬山果頭好多都係居高臨下,但同雲景道一樣,朝早成日塞車,天後廟道都吾錯 ...

上塞,落完全暢順


大宅

積分: 4581

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


62#
發表於 20-5-6 21:46 |只看該作者
whatsuphk 發表於 20-5-6 08:42
雲景道個邊有冇咩屋苑好住?如果冇渣車,大坑道或渣甸山會5會麻煩d?

雲景道二邊有好多屋苑,加埋寶馬山道/天后廟道,可以搵agent就自己嘅budget去介紹。如果唔揸車,我覺得雲景道都可以,因為有小巴去天后/炮台山/銅鑼灣,又有巴士去炮台山/北角/小西灣/銅鑼灣/灣仔/中環/,甚至有一條過海隧道巴士過九龍。我們一家如果去銅鑼灣一定唔揸車,坐小巴/的士真係方便過搵停車場泊車。大坑道/渣甸山如果唔揸車就主要靠小巴,巴士應該得一條11號。


別墅

積分: 577


61#
發表於 20-5-6 12:13 |只看該作者
lalafalala 發表於 20-5-6 10:50
回覆 whatsuphk 的帖子

其實如果唔揸車,大坑道(光明台)嗰邊都有van仔由銅鑼灣去勵德邨

兩邊都5錯


男爵府

積分: 5246


60#
發表於 20-5-6 10:50 |只看該作者
回覆 whatsuphk 的帖子

其實如果唔揸車,大坑道(光明台)嗰邊都有van仔由銅鑼灣去勵德邨
自己由細係渣甸山住其實好方便 有11號bus來往中環 有van仔
其他唔清楚因為屋企有車 好少搭public transportation
有屋企人都係寶馬山住左好多年 都好好住 好多大屋苑都有shuttle


別墅

積分: 577


59#
發表於 20-5-6 10:33 |只看該作者
moonlight9198 發表於 20-5-6 10:11
本帖最後由 moonlight9198 於 20-5-6 10:12 編輯

比較寧靜,一落去就係銅鑼灣,

大坑道近銅鑼灣可以話靜中帶旺


瑪瑙宮

積分: 134334


58#
發表於 20-5-6 10:11 |只看該作者
whatsuphk 發表於 20-5-6 09:41
校網原因?

本帖最後由 moonlight9198 於 20-5-6 10:12 編輯

比較寧靜,一落去就係銅鑼灣,
又唔會話靜到冇鋪頭食下野,
大坑道我去過,寶馬山道,又去過,但都係好多年前,但我都比較喜歡大坑道。
校網對我黎講,唔係首選,因我家小朋友,已讀完書,工作了。


珊瑚宮

積分: 117709


57#
發表於 20-5-6 09:50 |只看該作者
whatsuphk 發表於 20-5-6 09:34
羅便臣道有間茶餐廳和西餐廳,行落少少摩囖廟街又有兩三間食肆.



大宅

積分: 3762


56#
發表於 20-5-6 09:45 |只看該作者
Mrs.Wong 發表於 20-5-6 10:10
唔揸車的話,我覺得賽西湖大廈同寶馬山花園比較方便

住嗰兩度真係無乜邊幾個家庭無車


別墅

積分: 577


55#
發表於 20-5-6 09:41 |只看該作者
moonlight9198 發表於 20-5-6 09:17
如果係我,我會選擇大坑道。

校網原因?


子爵府

積分: 14607


54#
發表於 20-5-6 09:38 |只看該作者
其實校網都要考慮,12 vs 14網。
Budget都係其中一個因素,都係親身睇樓感受下好。


別墅

積分: 577


53#
發表於 20-5-6 09:34 |只看該作者
chuiyeebird 發表於 20-5-6 09:07
幾間食肆咁多?

羅便臣道有間茶餐廳和西餐廳,行落少少摩囖廟街又有兩三間食肆.


瑪瑙宮

積分: 134334


52#
發表於 20-5-6 09:17 |只看該作者

回覆樓主:

如果係我,我會選擇大坑道。

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


伯爵府

積分: 17983

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


51#
發表於 20-5-6 09:10 |只看該作者
whatsuphk 發表於 20-5-6 08:42
雲景道個邊有冇咩屋苑好住?如果冇渣車,大坑道或渣甸山會5會麻煩d?

唔揸車的話,我覺得賽西湖大廈同寶馬山花園比較方便


珊瑚宮

積分: 117709


50#
發表於 20-5-6 09:07 |只看該作者
whatsuphk 發表於 20-5-5 09:44
我個條街純住宅,一條街到羅便臣道有超市7仔幾間食肆,靜中帶旺5錯。

幾間食肆咁多?


男爵府

積分: 8877


49#
發表於 20-5-6 09:05 |只看該作者
回覆 Activehealth 的帖子

正正就係寶馬山花園望海景果堆前面,即係柏蔚山後面果一大堆舊樓,相信好快開始動工啦~


別墅

積分: 577


48#
發表於 20-5-6 08:42 |只看該作者
chiumama 發表於 20-5-5 23:06
大坑近銅鑼灣嗰邊係幾方面,起碼行到去中央圖書館/維園,但住就渣甸山嗰邊好好多。但我自己鍾意寶馬山,尤 ...

雲景道個邊有冇咩屋苑好住?如果冇渣車,大坑道或渣甸山會5會麻煩d?


大宅

積分: 4581

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


47#
發表於 20-5-5 23:06 |只看該作者
大坑近銅鑼灣嗰邊係幾方面,起碼行到去中央圖書館/維園,但住就渣甸山嗰邊好好多。但我自己鍾意寶馬山,尤其雲景道,雖然返學/放學會塞,但朝早大概7:30-8:15前,放學就大概2:45-3:30前會塞。呢一/二年山上學校不斷改善,塞車時間真係越嚟越短,所以基本上如果唔係嗰個時候出門係無問題。而且有Marketplace, 萬寧,7-11,乾衣舖,日常生活可以講靜中帶旺。而天后廟道如果自己駕車就好住。另外雲景道有多個屋苑有自己嘅村巴,去炮台山/北角都好方便


子爵府

積分: 11581


46#
發表於 20-5-5 22:59 |只看該作者
逸逸不敗 發表於 20-5-5 22:37
但寶馬山又吾好揀寶馬山花園,因為佢前面剛收購左一堆舊樓,好快會有個大地盤,有排嘈 ...

請問邊堆?

在那位置?


男爵府

積分: 8877


45#
發表於 20-5-5 22:37 |只看該作者
但寶馬山又吾好揀寶馬山花園,因為佢前面剛收購左一堆舊樓,好快會有個大地盤,有排嘈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo