自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 32683


1#
發表於 20-5-5 16:03 |只看該作者
咁啲老師係咪照收人工又唔使做?


複式洋房

積分: 213


70#
發表於 20-5-6 11:15 |只看該作者
luckyQ 發表於 20-5-5 16:04
同埋有冇講返半日返到幾時,咁啲雙非頻頻撲撲返一陣不如唔好返啦

跨境學童本身就要花幾個鐘交通來回,與返半日同返全日無關!

點評

wcpcelia    發表於 20-5-7 11:00


大宅

積分: 3225


69#
發表於 20-5-6 10:09 |只看該作者
回覆 藍尾巴 的帖子

停課依單野 , 覺得間學校高下立見, 連帶清楚哂教學課程


珍珠宮

積分: 38647


68#
發表於 20-5-5 23:15 |只看該作者
老師唔會唔使做喎,我識嘅老師仲忙過之前要教學,佢地而家仍然要返校工作,主要拍片放上網比學生睇,但比之前課室教仲花時間,又要拍片,拍完又要剪片,又要預備下新學年嘅課程野,寫教案,寫學生進度,反思,整下新壁佈,比校長捉住開會,其實唔係你想像中唔使返工唔使做咁得閒


男爵府

積分: 7847


67#
發表於 20-5-5 22:52 |只看該作者
luckyQ 發表於 20-5-5 16:26
因為我識幼稚園老師成日喺屋企

你有冇問佢係咪收足人工?我識人放NPL


大宅

積分: 3290


66#
發表於 20-5-5 22:29 |只看該作者
luckyQ 發表於 20-5-5 16:26
都話好奇,睇唔到咩

嘩!點解話老師吾使做?老師要拍片,聯絡家長,同小朋友zoom,唸活動,全部都係要老師做,老師吾係白逗人工,有付出㗎!希望你地吾好咁講老師得吾得!


珍珠宮

積分: 37867

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 畀面勳章


65#
發表於 20-5-5 21:07 |只看該作者

回覆樓主:

就算唔洗返學,我小朋友讀嗰間幼稚園d老師都要返工,佢哋有拍片安排功課改薄,家長間中要返學校交功課攞勞工返屋企做喎!

有d全日幼稚園有學生返學tim,我估係因為冇人湊,老師一d都唔得閒喎!


大宅

積分: 1359


64#
發表於 20-5-5 20:59 |只看該作者
bbpompom 發表於 20-5-5 17:29
我見老師每天也有當值

係嫁


大宅

積分: 1359


63#
發表於 20-5-5 20:58 |只看該作者
都應該繼續停


男爵府

積分: 6640

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章


62#
發表於 20-5-5 20:43 |只看該作者
luckyQ 發表於 20-5-5 16:27
咁好!但係我識一個幼稚園老師成日喺屋企㗎喎

喺屋企都唔代表唔駛做。有啲老師喺屋企拍片


男爵府

積分: 5560


61#
發表於 20-5-5 20:40 |只看該作者
又唔抵得人!唉!各有前因莫羡人


複式洋房

積分: 105


60#
發表於 20-5-5 20:34 |只看該作者
luckyQ 發表於 20-5-5 16:03
咁啲老師係咪照收人工又唔使做?

本帖最後由 zoehosum 於 20-5-5 20:40 編輯


點評

hyto    發表於 20-5-5 20:39


大宅

積分: 3864


59#
發表於 20-5-5 19:50 |只看該作者

回覆樓主:

你識果個咁啱好彩可以成日係屋企啫,我識好多私校老師被no pay leave


禁止訪問

積分: 29958


58#
發表於 20-5-5 19:45 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 29958


57#
發表於 20-5-5 19:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22177

畀面勳章


56#
發表於 20-5-5 19:35 |只看該作者
ken6555 發表於 20-5-5 17:52
幼稚園做Zoom其實無乜用,幼童好難係屋企坐定定學習。
Zoom只係滿足家長要求。
...
真係做俾家長同校長睇
因為太多人覺得依家停學
老師白做都有人工
校長為佐挽留家長唔好退學
所以逼老師整哩D野俾家長睇 其實學校係哩段時期係有做緊野
咁細個其實唔好俾細路對mon太耐
無奈係有班家長的確覺得老師咁做先值回票價


已刪除用户

積分: 43102


55#
發表於 20-5-5 19:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48082

2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


54#
發表於 20-5-5 19:17 |只看該作者
luckyQ 發表於 20-5-5 16:03
咁啲老師係咪照收人工又唔使做?

點解成日要咁諗人地?!
我反而會諗,咁樣會唔會再小班D呢~~~
幾原本一班20+人嘅K3,分幾班,用K1、K2、N班嘅課室,老師們喺哩個幾月幫手一齊陪班K3小朋,渡過埋僅餘嘅開心幼稚園生活!


珍珠宮

積分: 38779

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


53#
發表於 20-5-5 19:09 |只看該作者
luckyQ 發表於 20-5-5 16:27
咁好!但係我識一個幼稚園老師成日喺屋企㗎喎

喺屋企即係唔駛做?
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


伯爵府

積分: 18569


52#
發表於 20-5-5 19:07 |只看該作者
luckyQ 發表於 20-5-5 16:03
咁啲老師係咪照收人工又唔使做?

其實老師都有俾紙張功課的

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo