自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


瑪瑙宮

積分: 143989

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 20-5-8 12:54 |只看該作者

希望本港入境處安排坐包機離開。





http://cablenews.i-cable.com/ci/videopage/news/24797


【有線新聞】一個在馬爾代夫工作的香港女子因疫情滯留,她說當地食糧、醫療物資短缺,要捉魚充飢,希望本港入境處安排坐包機離開。


「我這裡沒有香港人,只有我一個,酒店範圍全部都是沙地,其實每天都要掃樹葉的。」31歲的Summer上年12月到馬爾代夫一個島上渡假村做潛水教練。年初疫情開始,簽約一年的她,因為渡假村還有客人,公司不讓她離開。到其他島都有疫情,客人接近全部離開,公司讓她離開,她也走不到了。


Summer續指:「馬爾代夫正式封關,飛機不能進出,開始越來越差,因為沒貨船入來,所以我們有的物資很少,每天也要開船出外捉魚,其實捉到的魚越來越少,因為旁邊的島的人也在捉魚,其實基本上天天都是吃咖喱汁拌飯,因為真的沒東西可以吃。有種菜的,不過種到收割也等很久,連一些很普通物資,例如衞生巾,或者隱形眼鏡藥水已經沒有了。」


她與在另一個島上工作的港人,一同向本港入境處求助。即使香港不派包機,都想登上本月中馬來西亞包機離開。「他們說之前有私人飛機離開,你會否嘗試乘私人飛機?如果我有錢乘私人飛機,我不用找入境處。擔心是會擔心的,這裡的醫療實在太落後,我們沒有任何口罩、保護衣,或者隔離設施也沒有,當我們知道有客人發燒,島上員工很大機會會確診。」


入境處說,已經即時透過駐港特派員工署及中國大使館了解,會積極跟進事件。




珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


108#
發表於 20-5-11 12:23 |只看該作者
9157 發表於 20-5-8 13:02
玩夠就想政府包機返,人無恥便無敵

等同落紅雨行山
八號風球時睇浪嗰堆自私精


侯爵府

積分: 22184


107#
發表於 20-5-11 10:06 |只看該作者
如果真係做野,值得同情,或者接濟下佢。。。


水晶宮

積分: 70028


106#
發表於 20-5-11 07:38 |只看該作者
ic34 發表於 20-5-8 14:06
包你條命

咪係


男爵府

積分: 6400


105#
發表於 20-5-11 03:46 |只看該作者
karenina_na 發表於 20-5-8 18:22
冇隱形眼鏡藥水唔可以戴眼鏡?

肯定喇,長戴嘅隱形眼鏡要日日浸㗎,其實都慘。
不過包機就好唔實際,得一、二個人條數點計,分分鍾機長、機組人員仲多過乘客

點評

hksarhksar    發表於 20-5-11 08:10


子爵府

積分: 12869


104#
發表於 20-5-10 23:56 |只看該作者
回覆 kikiboy 的帖子

我都想緊呢個問題


子爵府

積分: 13149


103#
發表於 20-5-10 23:48 |只看該作者
酒店喎,點會斷糧

乜都要政府


子爵府

積分: 13411


102#
發表於 20-5-10 22:57 |只看該作者
小ice 發表於 20-5-8 14:08
呢d就是黃絲嘅雙重標準啦!又要威又要戴頭盔

你又知道人地係黃?唔好下下又講黃或藍


如果E位小姐在當地工作,佢應該搵自己公司救佢,而唔係香港政府


伯爵府

積分: 15127


101#
發表於 20-5-10 22:49 |只看該作者

回覆樓主:

作得好大,駁同情,唔可信


男爵府

積分: 9031


100#
發表於 20-5-10 00:24 |只看該作者
蘋果姐姐^_^ 發表於 20-5-8 13:22
政府包機都係自費喔
咁架機得一個人 都係包機 唔會平得去邊
點解當初客人走得7788果陣 自己唔走?何解走唔 ...

冇錯,所以覺得佢有啲自己攞嚟


瑪瑙宮

積分: 134334


99#
發表於 20-5-9 23:48 |只看該作者

回覆樓主:

如果冇食物,當地人會唔會全部餓死晒?
馬爾代夫變左 城?

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


98#
發表於 20-5-9 23:43 |只看該作者

回覆樓主:

仲有合約在身,公司應該要安排,包機番香港,咪叫佢公司出錢負責,或轉去其他國家再轉番香港,個個都叫香港包機番香港,錢邊個出? 而家世界各地仲應該唔少香港人,咁條數點計?

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


伯爵府

積分: 18109


97#
發表於 20-5-9 22:48 |只看該作者
seaheart88 發表於 20-5-9 08:11
好難相信冇眼鏡喎

返到屋企除咗Con。。。點都要帶番副眼鏡啦

可能我唔睇電視啦 正常電腦範圍我睇到
我都有275度
屋企係熟路唔可能撞到
我又一定唔可能帶眼鏡出街,我就唔會花幾千配一副回家返去用唔知有冇2個鐘既野

我成日撘長途機都係咁 轉機咪開副新con睇路
我帶左15年con 頭2年有副但因為一年帶唔夠20小時,好浪費
度數升左就冇再買la



大宅

積分: 1142


96#
發表於 20-5-9 16:04 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 圓圈加一點 於 20-5-9 16:04 編輯

馬爾代夫任你捉都捉唔到魚食
食樹皮啦


珊瑚宮

積分: 113092

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章


95#
發表於 20-5-9 15:57 |只看該作者
iki 發表於 20-5-9 07:56
冇得食都重要戴隱形眼鏡

笑咗


珊瑚宮

積分: 113092

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章


94#
發表於 20-5-9 15:55 |只看該作者
蘋果姐姐^_^ 發表於 20-5-8 13:22
政府包機都係自費喔
咁架機得一個人 都係包機 唔會平得去邊
點解當初客人走得7788果陣 自己唔走?何解走唔 ...

係咯


侯爵府

積分: 22184


93#
發表於 20-5-9 15:09 |只看該作者
如果系真,幾可憐,盡幫啦


子爵府

積分: 11284


92#
發表於 20-5-9 08:49 |只看該作者
唔信佢個故仔


侯爵府

積分: 22479


91#
發表於 20-5-9 08:48 |只看該作者
佢公司唔接佢?叫香港政府接?咁佢一個包機如果收佢一百萬佢o 唔ok先?


珍珠宮

積分: 30983


90#
發表於 20-5-9 08:43 |只看該作者

回覆樓主:

鬧爆呢D人

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo