自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


子爵府

積分: 11973


1#
發表於 20-5-9 22:37 |只看該作者
會唔會照用
myimage.jpg


子爵府

積分: 11039

2025中秋節勳章


118#
發表於 20-5-11 12:14 |只看該作者

回覆樓主:

點解唔用,無就會用啦


象牙宮

積分: 235830


117#
發表於 20-5-11 12:07 |只看該作者

回覆樓主:

就算正規口罩都會移位,唔會一定fit架啦,多餘!雖然個款係唔掂,但我會keep起,可能會用個濾芯,我一直用布口罩


水晶宮

積分: 69078

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


116#
發表於 20-5-11 10:09 |只看該作者
其實有幾多布口罩會有鐵線?唔系所有口罩都岩每個人既臉型,相對布口罩會容易貼臉,亦比較環保。其實我唔中意有鐵線,整到個鼻樑有d痛。


侯爵府

積分: 22100

馬年勳章


115#
發表於 20-5-11 09:43 |只看該作者
重好講, 呢條友出既口罩鬼咁肉酸, 呃左我用2百幾蚊買, 收到都唔敢用
我從未見過有人係街戴佢隻口罩, 相信個個都係嫌佢核突


珍珠宮

積分: 38850


114#
發表於 20-5-11 09:37 |只看該作者
呢個阿伯為左自己的利益講呢D野真係好肉酸

覺得無用咪唔好攞囉,又要攞又要嘈


公爵府

積分: 27508

好媽媽勳章


113#
發表於 20-5-11 09:00 |只看該作者
回佢一句,我對香港政府有100%信心,我一定用,佢講乜都動搖唔到我
開心每一天


男爵府

積分: 5357

開心吸收勳章 15週年勳章


112#
發表於 20-5-11 08:55 |只看該作者


男爵府

積分: 9031


111#
發表於 20-5-11 08:37 |只看該作者
1314625 發表於 20-5-10 00:57
https://sme.hket.com/article/2610347/%E3%80%90%E6%8C%87%E5%AE%9A%E9%96%80%E5%B8%82%E8%A8%82%E8%B3%B ...

話時話,啲人話政府口罩似阿婆底褲,但我覺得, Dr Kwong 嘅口罩都勁似男士底褲 pattern


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


110#
發表於 20-5-11 08:28 |只看該作者
loveclementine 發表於 20-5-9 23:13
我見特首+官員記招講咗成個鐘都唔覺移位喎
自制布口罩都唔合標準一樣大把人用(我都有兩個)。
...



男爵府

積分: 9031


109#
發表於 20-5-11 08:27 |只看該作者
花生蘿蔔 發表於 20-5-9 23:19
有利益瓜葛嘅人講嘅嘢未必可信,我等呢度JM用後報告

X2


珍珠宮

積分: 38628


108#
發表於 20-5-10 22:34 |只看該作者
babynetnet 發表於 20-5-10 00:14
嗰日東張揾左 湯博士做測試講解
話口罩ok喎!

You’re right, 我對口罩質量有信心,只係考慮會吾會太大啫,如果size 啱一定帶

Love and Kindness are never wasted.


公爵府

積分: 28356

牛年勳章


107#
發表於 20-5-10 22:28 |只看該作者
kamkong 發表於 20-5-10 22:15
昨日,朋友send佢在fb講口罩嘅嘢畀我,我即鬧到朋友冇聲出,其實政府出口罩嘅目的,是希望一次性口罩價格下 ...

英雄所見略同!
我喺呢度都講咗唔止一次,政府出口罩,其實同明日大嶼一樣!
唔使一個禮拜,立竿見影!政府啲口罩其實都未推出,亦都唔知啲人會唔會真係攞嚟用!但係口罩嘅價格就已經跌咗落嚟
總括嚟講全民得益!除咗炒家


伯爵府

積分: 15127


106#
發表於 20-5-10 22:15 |只看該作者
PacoMum 發表於 20-5-10 09:16
呢條友超黃絲,想拖政府後腳,信佢都儍!政府整個團隊花左好耐時間研發,測試,佢哋都有專家啦,呢條友係政 ...

昨日,朋友send佢在fb講口罩嘅嘢畀我,我即鬧到朋友冇聲出,其實政府出口罩嘅目的,是希望一次性口罩價格下降


伯爵府

積分: 17562


105#
發表於 20-5-10 16:21 |只看該作者
維仔媽媽 發表於 20-5-9 23:50
攞到手再肉眼檢查下,ok會照用。
有利益衝突的人講野不可信。
反政府的人講野更不可信。


珍珠宮

積分: 36402


104#
發表於 20-5-10 15:30 |只看該作者

回覆樓主:

我唔登記了


大宅

積分: 1610


103#
發表於 20-5-10 15:24 |只看該作者
myshadow 發表於 20-5-9 23:30
派又嘈唔派又嘈,香港依家最多呢d妖獸



伯爵府

積分: 15556


102#
發表於 20-5-10 15:24 |只看該作者
cbeyond 發表於 20-5-9 23:23
根本就唔多信佢講, 佢自己都有賣口罩, 讚政府的好, 仲邊有人會買佢出的可重用口罩。
佢出的口罩都幾渣, ...
佢出咩口罩?


珍珠宮

積分: 45081


101#
發表於 20-5-10 15:20 |只看該作者
stepstepp118 發表於 20-5-9 22:37
會唔會照用

妖言惑眾,唔用就唔好攞,好簡單的事,也要教嗎?


男爵府

積分: 8875


100#
發表於 20-5-10 14:56 |只看該作者
之前話加入納米銅,

但係我知道納米既野係好細, 可以入到細胞膜,
身體可能代謝唔到.

做口罩, 吸入肺, 有冇害架?

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo