烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2389


1#
發表於 20-5-10 23:56 |只看該作者
想問大家可以點煮,急凍玉子燒,唔該


大宅

積分: 2288


6#
發表於 20-5-12 11:05 |只看該作者
我會解完凍之後, 成舊放落鑊(唔使落油)烘一烘兩面, 跟住先切片


大宅

積分: 2389


5#
發表於 20-5-12 09:30 |只看該作者
回覆 爸爸豬 的帖子

唔該


珍珠宮

積分: 42809


4#
發表於 20-5-11 20:33 |只看該作者
19770104 發表於 20-5-11 12:32
回覆 TMC3012 的帖子

我意思係,解凍完,係咪唔需要再整熱,直接整就得,唔該 ...

叮熱食同凍食都得,最緊要點wasabi同豉油就好好味


大宅

積分: 2389


3#
發表於 20-5-11 12:32 |只看該作者
回覆 TMC3012 的帖子

我意思係,解凍完,係咪唔需要再整熱,直接整就得,唔該


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 20-5-11 09:25 |只看該作者
切片整壽司

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo