自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 648


1#
發表於 09-5-29 08:15 |只看該作者
各位媽媽有無經驗帶仔仔囡囡去見牙醫?
我個囡快3歲, 佢有蛀牙想帶佢去補牙, 又怕佢反應大, 各位知唔知甘細個補牙要唔要麻醉架?

請大家分享下或者邊個牙醫攪得掂細心對小朋友介紹比我同個女去睇。

感謝!!!


別墅

積分: 648


8#
發表於 09-6-11 16:26 |只看該作者
係喎!灌輸o的牙醫嘅野比佢知應該無o今驚!

Thank you!

原帖由 fungfungmami 於 09-6-5 09:20 發表
我早兩星期都帶左5歲仔仔去補大牙,比我想像中好好多,佢無郁無叫好合作,我之前仲book定專幫小朋友補牙劉惠心牙醫做後著,點和佢只係0係屋村牙醫$400搞掂........
但我之前會講多d關於牙醫既野,又叫學校借d關於牙醫圖書比佢 ...


男爵府

積分: 6636


7#
發表於 09-6-5 09:20 |只看該作者
我早兩星期都帶左5歲仔仔去補大牙,比我想像中好好多,佢無郁無叫好合作,我之前仲book定專幫小朋友補牙劉惠心牙醫做後著,點和佢只係0係屋村牙醫$400搞掂........
但我之前會講多d關於牙醫既野,又叫學校借d關於牙醫圖書比佢睇

你可以試下灌輸d關於牙醫既野比佢聽,之後先試下帶佢去啦!!唔得先搵好貴既牙醫


子爵府

積分: 13831

好媽媽勳章


6#
發表於 09-6-5 02:07 |只看該作者
我細仔四歲半已補了3隻牙. 佢比我想像中夠堅強, 訓起張橙到無move過無喊過, 好good boy, 還將2手放起頭后面, 好似好enjoy添 補牙唔駛麻醉喎.


子爵府

積分: 13341


5#
發表於 09-6-5 02:06 |只看該作者
原帖由 alljodesign 於 09-6-5 01:47 發表
阿女未夠2歲就去睇牙, 唔係因為佢有蛀牙, 係因為佢d牙有漬同埋生得有d問題, 牙醫見完佢話唔會同佢洗牙同埋2隻牙痴埋無得攪, 因為佢o地咁細, 反應太大, 好難控制, 所以牙醫話唔主張整牙或洗牙.

另外, 我細佬個仔又係 ...


如果乳齒門牙蛀左,牙醫唔會建議幫你補,
因為佢地6歲換門牙!
小朋友補牙會補好淺,所以有機會脫離!
我叫葉比比,英文名叫Tristin Ip!


珍珠宮

積分: 36239

畀面勳章


4#
發表於 09-6-5 01:47 |只看該作者
阿女未夠2歲就去睇牙, 唔係因為佢有蛀牙, 係因為佢d牙有漬同埋生得有d問題, 牙醫見完佢話唔會同佢洗牙同埋2隻牙痴埋無得攪, 因為佢o地咁細, 反應太大, 好難控制, 所以牙醫話唔主張整牙或洗牙.

另外, 我細佬個仔又係未夠3歲就有蛀牙, 仲係門牙, 佢同個仔去睇牙醫, 佢個牙醫都唔肯幫佢補牙...

原來 projectconcern.org.hk 肯幫小朋友補牙, 等我話比我細佬知. thx


別墅

積分: 648


3#
發表於 09-6-5 00:19 |只看該作者
多謝提供資料!


子爵府

積分: 13341


2#
發表於 09-5-29 12:20 |只看該作者
http://www.projectconcern.org.hk/program/index.php?lang=hk

早兩星期帶阿仔補左一隻牙!
只需$120!診金$40,小童補牙$80~
我叫葉比比,英文名叫Tristin Ip!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo