時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 982


1#
發表於 20-6-3 22:42 |只看該作者
香港邁向重光


別墅

積分: 982


34#
發表於 20-6-7 13:48 |只看該作者
cycycy2016 發表於 20-6-7 13:42
他朝君體也相同,輪都輪到美國。

人在做,天在看,這就是報應


複式洋房

積分: 498


33#
發表於 20-6-7 13:42 |只看該作者

回覆樓主:

他朝君體也相同,輪都輪到美國。


別墅

積分: 982


32#
發表於 20-6-7 13:17 |只看該作者
反對派成日在議會內玩屎玩尿渲染香港政府執法是白色恐怖,卻仍然日日鬧政府,從來都不怕。現在談到美式執法,對美國打壓人權示若無睹,人人自動收聲,奴性盡現。成日把公義掛在嘴邊,其實都是假仁假義。


別墅

積分: 982


31#
發表於 20-6-7 13:16 |只看該作者
反對派成日在議會內玩屎玩尿渲染香港政府執法是白色恐怖,卻仍然日日鬧政府,從來都不怕。現在談到美式執法,對美國打壓人權示若無睹,人人自動收聲,奴性盡現。成日把公義掛在嘴邊,其實都是假仁假義。


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


30#
發表於 20-6-6 22:50 |只看該作者
cassie0025 發表於 20-6-3 22:57
所以要世界和平,老尾就一定要亡

x 2

美國根本就是搞屎棍、 掠奪世界~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


伯爵府

積分: 15121


29#
發表於 20-6-6 22:46 |只看該作者

回覆樓主:

支持美國示威者繼續爭取平權,只要美國有示威,香港才會平靜


公爵府

積分: 29663


28#
發表於 20-6-6 20:56 |只看該作者
回覆 cvy 的帖子

如果香港亂, 尾角會更加亂.

呢個世界有樣嘢叫有樣學樣,好嘅嘢又唔見佢哋學得咁快,COVID 我地一早人人戴口罩佢哋死都唔肯戴,要過咗兩三個月終於肯承認戴口罩有用。


壞嘅嘢, 即暴徒行為丶搶嘢丶放火,就馬上學識.


翡翠宮

積分: 86106


27#
發表於 20-6-4 21:02 |只看該作者
cassie0025 發表於 20-6-3 22:57
所以要世界和平,老尾就一定要亡



男爵府

積分: 7728


26#
發表於 20-6-4 20:16 |只看該作者
明日晨曦 發表於 20-6-4 02:29
中國十幾億人都想佢連任

我真心想佢連任,得佢可以搞到美國「立立」亂


珍珠宮

積分: 37236


25#
發表於 20-6-4 11:43 |只看該作者
seiko123 發表於 20-6-3 23:38
咁,黑心啲希望美國繼續吧!我們可以安寧多一點。

同意


大宅

積分: 3105


24#
發表於 20-6-4 09:47 |只看該作者
龍貓DINGDING 發表於 20-6-4 01:01
所以特朗普一定要連任, 尾國先有機會亡國!

x2,好支持連任


水晶宮

積分: 74409


23#
發表於 20-6-4 09:39 |只看該作者
cassie0025 發表於 20-6-3 22:57
所以要世界和平,老尾就一定要亡



珍珠宮

積分: 49814

熱血勳章 畀面勳章 陪月勳章


22#
發表於 20-6-4 09:22 |只看該作者
kamkong 發表於 20-6-4 06:40
仲有四個死蠢,收左錢日日起商場扮嘢

呢d 單純搵食, 明求財我覺得醒過嗰d 得條毛出嚟送頭嗰 d 好多喎, 仲要而家連違反限聚告票都唔使收


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 20-6-4 09:17 |只看該作者
cassie0025 發表於 20-6-3 22:57
所以要世界和平,老尾就一定要亡

絕對係!
若要人不知 唔好咁低B !  : P


琥珀宮

積分: 191263

馬年勳章


20#
發表於 20-6-4 09:11 |只看該作者
cvy 發表於 20-6-3 22:42
香港邁向重光



珍珠宮

積分: 38444


19#
發表於 20-6-4 09:05 |只看該作者
今晚唔知會唔會大鍋呢,話區區開花,個個拎支爉燭,好擔心有火警發生
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


子爵府

積分: 13629


18#
發表於 20-6-4 08:29 |只看該作者
美國冇錢派咪冇人出來


別墅

積分: 938


17#
發表於 20-6-4 08:14 |只看該作者
為了香港長治久安,必須天滅美國!美國肺炎,白警殺人動亂加油!這兩個只是庚子年內美國要承擔的10樣事件中的兩件!

點評

mochaandmui  :donutgood:  發表於 20-6-7 05:45


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


16#
發表於 20-6-4 07:18 |只看該作者
kamkong 發表於 20-6-4 06:40
仲有四個死蠢,收左錢日日起商場扮嘢

幾隻曱甴、可能簽咗約 一定要開工~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo