懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1654

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 09-5-29 15:35 |只看該作者
我而家懷孕30周,驗到T4有D低,要食一隻叫OROXINE(levotiroxina 0.1mg),醫生話吾會對BB有影響,但係都有D擔心,究竟有冇人識LE隻藥呢?又有冇人食過呢?


複式洋房

積分: 112


2#
發表於 09-5-30 17:32 |只看該作者
hi

我12週已驗到,食到生, bb已五個月, ok啦...
放鬆d...

原帖由 in923 於 09-5-29 15:35 發表
我而家懷孕30周,驗到T4有D低,要食一隻叫OROXINE(levotiroxina 0.1mg),醫生話吾會對BB有影響,但係都有D擔心,究竟有冇人識LE隻藥呢?又有冇人食過呢?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo