時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38373

馬年勳章 2024年龍年勳章


1#
發表於 20-6-5 18:45 |只看該作者
金管局又要入市了


珍珠宮

積分: 38373

馬年勳章 2024年龍年勳章


23#
發表於 20-6-7 10:14 |只看該作者
XX經濟研究中心主任關桌照喎


別墅

積分: 538


22#
發表於 20-6-7 02:03 |只看該作者
平平無奇2 發表於 20-6-6 21:22
班曱甴根本連外匯巿場運作模式同香港匯率制度係點樣安排都唔知,仲有個「學者專家」係無線新聞話下次努力啲 ...

邊個專家甘醒目?


珍珠宮

積分: 38373

馬年勳章 2024年龍年勳章


21#
發表於 20-6-6 21:22 |只看該作者
班曱甴根本連外匯巿場運作模式同香港匯率制度係點樣安排都唔知,仲有個「學者專家」係無線新聞話下次努力啲就可能推番個聯系匯率,真係懷疑佢連金管局點解要買賣港元都未知


大宅

積分: 4497


20#
發表於 20-6-6 21:11 |只看該作者
班垃圾話叫美國取消香港的聯繫匯率,正白痴!


珍珠宮

積分: 38373

馬年勳章 2024年龍年勳章


19#
發表於 20-6-6 21:07 |只看該作者
黃人特徵係唔會睇唔會聽相反意見,一唔啱就要滅人聲、私了,其實正正就係佢哋反對嘅獨裁嘅特徵一模一樣


侯爵府

積分: 24833


18#
發表於 20-6-6 18:57 |只看該作者
kamkong 發表於 20-6-5 22:16
又一次證明黃絲文宣大話連篇,仲令到撐佢哋嘅人蝕錢,總之黃絲啲錢好易呃

印證 左「人一黃、腦便殘」


珍珠宮

積分: 38373

馬年勳章 2024年龍年勳章


17#
發表於 20-6-6 09:27 |只看該作者
回覆 kamkong 的帖子

希望佢終於開始醒番


伯爵府

積分: 15127


16#
發表於 20-6-6 07:49 |只看該作者
TingTing 發表於 20-6-5 20:34
果班漢奸有無換先? 永遠推人出來,自己唔去換啦。。
你班死蠢。。

所以只有雙目失明先信班黃絲,今次連我那黃絲仔都冇去換錢


大宅

積分: 1245


15#
發表於 20-6-6 03:41 |只看該作者
真係有甘多人兌美金? 唔知要兌幾多先有用呢麻煩換曬成副身家啦索羅斯都要敗走,唔知佢哋嗰二百幻人有無甘既能力呢!


伯爵府

積分: 18671


14#
發表於 20-6-5 22:16 |只看該作者
平平無奇2 發表於 20-6-5 20:55
簡單一句,邊個係過去呢個禮拜話要將戶口啲錢轉晒做美金嘅就係奸嘅;如果真係轉左就係儍囉 ...



伯爵府

積分: 15127


13#
發表於 20-6-5 22:16 |只看該作者

回覆樓主:

又一次證明黃絲文宣大話連篇,仲令到撐佢哋嘅人蝕錢,總之黃絲啲錢好易呃


水晶宮

積分: 64724

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


12#
發表於 20-6-5 22:03 |只看該作者

回覆樓主:

蘋果汁股價夠話由仙股變$10啦 結果呢 今日升400點, 蘋果汁收報幾多先


伯爵府

積分: 18491


11#
發表於 20-6-5 21:49 |只看該作者
平平無奇2 發表於 20-6-5 21:00
班人想借啲意唱衰香港,以為可以唱淡港元,最好就唱散個聯繫匯率,點知大把人要買港紙,港元即升,搞到金管 ...



珍珠宮

積分: 38373

馬年勳章 2024年龍年勳章


10#
發表於 20-6-5 21:42 |只看該作者
絶對相信班垃圾連匯率制度點樣運作都未知,想推冧佢


珍珠宮

積分: 38373

馬年勳章 2024年龍年勳章


9#
發表於 20-6-5 21:38 |只看該作者
老實講,你班死曱甴有幾多錢呀,郁得到個peg?


侯爵府

積分: 24105

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 20-6-5 21:38 |只看該作者
平平無奇2 發表於 20-6-5 20:55
簡單一句,邊個係過去呢個禮拜話要將戶口啲錢轉晒做美金嘅就係奸嘅;如果真係轉左就係儍囉 ...

好多傻仔跟呢,沙田咪排長龍囉


珍珠宮

積分: 38373

馬年勳章 2024年龍年勳章


7#
發表於 20-6-5 21:00 |只看該作者
班人想借啲意唱衰香港,以為可以唱淡港元,最好就唱散個聯繫匯率,點知大把人要買港紙,港元即升,搞到金管局又要出嚟守住強方兌換保證。

真係人蠢冇藥醫


侯爵府

積分: 20418


6#
發表於 20-6-5 20:55 |只看該作者
TingTing 發表於 20-6-5 20:34
果班漢奸有無換先? 永遠推人出來,自己唔去換啦。。
你班死蠢。。

其實有腦都唔會換陰司紙無限印,遲早出事


珍珠宮

積分: 38373

馬年勳章 2024年龍年勳章


5#
發表於 20-6-5 20:55 |只看該作者
簡單一句,邊個係過去呢個禮拜話要將戶口啲錢轉晒做美金嘅就係奸嘅;如果真係轉左就係儍囉

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo