懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2942


1#
發表於 09-5-30 09:31 |只看該作者
我想問吓各位準媽咪,己經是媽咪:
你哋有沒有便秘和痔瘡的煩惱,請解答????


侯爵府

積分: 24086


4#
發表於 09-5-30 15:04 |只看該作者
我平時都唔係日日有XXO既人 , 食左大補丸就便秘, 之後我每朝食牛奶燕麥粉做早餐就日日有得去, 仲好順暢添
如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


別墅

積分: 570


3#
發表於 09-5-30 11:56 |只看該作者
我試過食乳酪,似乎改善到便秘問題!不過唔知關唔關個人腸胃問題!不過我對奶及奶製品係冇敏感,不過次次夜晚食完,第二朝會易去D!可以試下!


大宅

積分: 1428


2#
發表於 09-5-30 11:14 |只看該作者
我都有這些問題,KEEP住食多D菜,豐富纖維的食物,水果,飲多點水,就隔日有得去,都改善o左少少.致於痔瘡就無法解決,醫生話生完就會自動退減.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo