家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   9


民房

積分: 11


1#
發表於 20-6-21 15:35 |只看該作者
請問各位,我手上有層樓租出左比人收緊租,同時又係第二度租樓住緊,請問該如何報稅?請問有冇人有同樣經驗分享吓?


大宅

積分: 1009


15#
發表於 20-7-6 17:41 |只看該作者
回覆 princessgw 的帖子

出租:
報物業稅, 以個人入息課稅, 可扣供樓利息支出, 同差餉

租屋, 同公司講, 將你現有部分人工轉成公司幫你租樓的津貼,甘就有稅務減啦.對公司來講系無損失,但你的租金的就變成免稅額啦.完全合法操作..


大宅

積分: 1630


14#
發表於 20-7-4 23:17 |只看該作者
請教如出租樓係借多過70%,係咪唔好申請扣利息?(emoji)(emoji)


水晶宮

積分: 63470

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


13#
發表於 20-6-26 03:59 |只看該作者
TinyTomato 發表於 20-6-21 17:28
兩樣野來,睇個別人士報稅表指南 8.2

咁樓花期嘅按揭利息可以扣稅嗎?


複式洋房

積分: 442


12#
發表於 20-6-23 17:07 |只看該作者
本帖最後由 afrokendog 於 20-6-23 17:08 編輯

回覆 fl2018 的帖子

打去呢度問啦

我尋晚打左去問野~ 免費~


ACCA 免費稅務諮詢熱線
2321 3311


622-30
晚上7-9
星期六、日及公眾假期除外


或者WhatsApp 52459744



大宅

積分: 1558


11#
發表於 20-6-22 10:18 |只看該作者
出租樓,揀個人入息交物業稅,按揭利息可無限年扣。租樓自住,睇公司有無安排,可用rental value慳稅,否則無特別野要填。


子爵府

積分: 10932


10#
發表於 20-6-22 07:24 |只看該作者
syyysc 發表於 20-6-21 15:57
按揭利息扣稅不是只適用於自住樓嗎?

按揭利息作出租用途係無限年期扣稅
利申:支持祖國 反對移民


侯爵府

積分: 20134

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


9#
發表於 20-6-21 17:57 |只看該作者
TinyTomato 發表於 20-6-21 17:28
兩樣野來,睇個別人士報稅表指南 8.2

出租物業按揭利息也可扣稅。實施了多久,也不太留意。


伯爵府

積分: 15035

虎到金來勳章


8#
發表於 20-6-21 17:51 |只看該作者
fl2018 發表於 20-6-21 15:35
請問各位,我手上有層樓租出左比人收緊租,同時又係第二度租樓住緊,請問該如何報稅?請問有冇人有同樣經驗 ...

出租:
報物業稅, 以個人入息課稅, 可扣供樓利息支出, 同差餉/地租(唔記得可扣邊樣)

租屋, 睇番無公司有冇housing policy可有稅務減。但你甘問既, 應該無


侯爵府

積分: 22194


7#
發表於 20-6-21 17:28 |只看該作者
本帖最後由 TinyTomato 於 20-6-21 17:28 編輯

兩樣野來,睇個別人士報稅表指南 8.2



8.2申請扣除為獲取物業出租收入而支付的利息


如果你在香港購置物業作出租用途,無論你是全權、聯權或分權擁有該物業,


並為此辦理貸款,而你亦已選擇個人入息課稅(文本報稅表第7部),你就可



申請扣除你在本年度內支付的貸款利息。


填寫你所佔的已繳付利息。所佔利息應按照聯權共有人的人數 / 擁有的業權比


例計算。可扣除的利息款額不可超過按比例扣減後的每一出租物業的應評稅


淨值。

在非出租期間(例如供你與家人居住或空置)的利息支出,不會獲得扣除。

syyysc 發表於 20-6-21 17:14
根據税局網站所說: 你的居所,應該指自住樓。
該住宅在有關課稅年度內是全部或部分用作你的居住地方(如住宅只是部份用作你的居住地方,所獲扣除的居所貸款利息須作適當的扣減);


侯爵府

積分: 20134

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


6#
發表於 20-6-21 17:14 |只看該作者
TinyTomato 發表於 20-6-21 16:55
兩種都可以扣。

根據税局網站所說: 你的居所,應該指自住樓。

該住宅在有關課稅年度內是全部或部分用作你的居住地方(如住宅只是部份用作你的居住地方,所獲扣除的居所貸款利息須作適當的扣減);


侯爵府

積分: 22194


5#
發表於 20-6-21 16:55 |只看該作者
兩種都可以扣。

syyysc 發表於 20-6-21 15:57
按揭利息扣稅不是只適用於自住樓嗎?


伯爵府

積分: 15565


4#
發表於 20-6-21 16:42 |只看該作者
放租嘅樓要交稅,租住嘅樓冇得扣稅。


侯爵府

積分: 20134

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


3#
發表於 20-6-21 15:57 |只看該作者
TinyTomato 發表於 20-6-21 15:42
收租個間的租金如實照報,可以扣按揭利息。

可以考慮選用個人入息貨稅。

按揭利息扣稅不是只適用於自住樓嗎?


侯爵府

積分: 22194


2#
發表於 20-6-21 15:42 |只看該作者
收租個間的租金如實照報,可以扣按揭利息。

可以考慮選用個人入息貨稅。


稅局不理會閣下是否另外租樓住,因為租樓支出並無任何寛免。

fl2018 發表於 20-6-21 15:35
請問各位,我手上有層樓租出左比人收緊租,同時又係第二度租樓住緊,請問該如何報稅?請問有冇人有同樣經驗 ...


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo