懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   2


複式洋房

積分: 472


1#
發表於 20-6-25 22:57 |只看該作者
請問各位有d乜嘢係孕婦唔可以食/盡量避免食㗎?


大宅

積分: 3617


29#
發表於 20-7-15 19:42 |只看該作者
Wong-mama 發表於 20-7-15 14:55
oh...炒菜落少少料酒都唔得?我都成日落酒

又唔係大量
唔怕的


複式洋房

積分: 449


28#
發表於 20-7-15 14:55 |只看該作者
scaar 發表於 20-7-8 12:14
其實理論上除咗煙酒、咩都食得, 食少少唔會有問題,係驚某啲食物容易有菌,例如貝殼類、軟雪糕就博唔過。太 ...

oh...炒菜落少少料酒都唔得?我都成日落酒


別墅

積分: 902


27#
發表於 20-7-9 13:02 |只看該作者
連續兩日飲左可樂 之後流啡 唔知關唔關事 而家唔敢飲


禁止訪問

積分: 3122


26#
發表於 20-7-8 17:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 810


25#
發表於 20-7-8 12:14 |只看該作者
本帖最後由 scaar 於 20-7-8 12:20 編輯

其實理論上除咗煙酒、咩都食得, 食少少唔會有問題,係驚某啲食物容易有菌,例如貝殼類、軟雪糕就博唔過。太涼太毒e.g. 蟹都盡避。甜野、味精少啲食基本野。。
酒我都係到成6個月先知煮野最好都唔好落,雖然會蒸發大部份但都會有少少殘留。。冇計,已經食咗,唯有之後唔食。。


利申: 我都有食過魚生,但只係食咗好少同埋喺高級餐廳食。。蟹我食過一舊。


別墅

積分: 532


24#
發表於 20-6-29 23:08 |只看該作者
pigpig_mama 發表於 20-6-25 22:57
請問各位有d乜嘢係孕婦唔可以食/盡量避免食㗎?

我自己就無點戒口,剩係唔食寒涼同生冷野(e.g雪糕),有好多媽媽都話陀住bb果陣唔好太過戒口,如果唔係bb出世之後好易食物敏感


大宅

積分: 1121


23#
發表於 20-6-27 16:06 |只看該作者
pigpig_mama 發表於 20-6-25 22:57
請問各位有d乜嘢係孕婦唔可以食/盡量避免食㗎?

我咩都食,可能係第二胎的關係,心情好放鬆,只係唔會係生野,同埋一啲預先拌好的涼菜,其他全部都食,海鮮,雪糕(淨係放心食包裝好的Haagen dazs)咖哩,有時口痕會食少少焗過的芝士蛋糕(不可多吃,驚有糖尿)


別墅

積分: 965


22#
發表於 20-6-27 01:30 |只看該作者
pigpig_mama 發表於 20-6-25 22:57
請問各位有d乜嘢係孕婦唔可以食/盡量避免食㗎?

涼既野 避免肚屙嘅嘢
我通常會打士多啤梨懷孕/榛子懷孕
查左先食


複式洋房

積分: 472


21#
發表於 20-6-26 23:09 |只看該作者
honeybid2 發表於 20-6-26 21:53
其實睇你信中醫派定西醫派。西醫淨係怕生食物有李斯特菌。中醫可以戒口戒到懷疑人生。
我覺得,有左唔係有 ...

好,如果見完醫生冇乜特別咁我都認同小心有菌~ 其他儘量均衡啦 happy mommy happy baby


複式洋房

積分: 472


20#
發表於 20-6-26 23:07 |只看該作者
melochi 發表於 20-6-26 20:54
木瓜唔好食呀,連西醫都話唔食得㗎

知道



男爵府

積分: 8127


19#
發表於 20-6-26 21:53 |只看該作者
pigpig_mama 發表於 20-6-26 00:14
我都係,上網睇好似好多嘢唔食得,但有d又話有d食物應該盡量多元化~ 所以問問大家
...

其實睇你信中醫派定西醫派。西醫淨係怕生食物有李斯特菌。中醫可以戒口戒到懷疑人生。
我覺得,有左唔係有病,點解要病人咁。所以我信西醫。


別墅

積分: 989


18#
發表於 20-6-26 20:54 |只看該作者
pigpig_mama 發表於 20-6-26 00:32
哦~~~ 咁西瓜木瓜係咪應該少食呢?

木瓜唔好食呀,連西醫都話唔食得㗎


別墅

積分: 527


17#
發表於 20-6-26 13:11 |只看該作者
其實好睇個人體質,我個中醫叫我絕對唔可以食紅棗,白菜仔。另外芥菜/西洋菜/菇菌類暫時唔食。雪糕凍野生冷野可以照食,但限下午5點前食。6點後盡量唔好食任何菜


男爵府

積分: 9071


16#
發表於 20-6-26 12:05 |只看該作者
我主要跟西醫,避開生嘢雪糕,盡量營養豐富

中醫角度就避開木耳、木瓜呢啲會令子宮收縮/活血化瘀嘅食物,有疑問就上網查下再決定食唔食
唔係一餐食四人份 / 餐餐食 就算寒涼/熱氣食兩啖都唔怕掛

飲凍嘢都話怕啲冰有菌,但天氣實在太熱了..... 戒唔到


大宅

積分: 3617


15#
發表於 20-6-26 11:33 |只看該作者
除咗涼茶,我都無特別戒,樣樣少少幾啖唔會好大影響。


複式洋房

積分: 335


14#
發表於 20-6-26 11:32 |只看該作者
2胎乜都有食, 只係戒生嘅食物 (魚生, 沙律菜, 軟雪糕等等)同只食熟蛋

另外海鮮都戒咗貝殼類, 淨係食少少蝦

凍檸茶, 譚仔, 麥記成日都有食

So far一對仔女皮膚都好好啊

個人覺得, 只要唔係有菌嘅, 想食就食, Happy Mom Happy Baby


水晶宮

積分: 55381


13#
發表於 20-6-26 11:31 |只看該作者
本帖最後由 EstrellaDamm 於 20-6-26 11:32 編輯
pigpig_mama 發表於 20-6-25 22:57
請問各位有d乜嘢係孕婦唔可以食/盡量避免食㗎?

我嗰時只跟西醫建議戒口。可參考以下衛生署資料:

https://www.fhs.gov.hk/tc_chi/health_info/woman/20036.html

有啲網上資料良莠不齊,未必可信,要小心選擇資訊。胡亂戒口並非好事。

其他一般食物適可而止並無問題,唔需要太緊張。


複式洋房

積分: 472


12#
發表於 20-6-26 10:41 |只看該作者
1201Lemon 發表於 20-6-26 10:12
每樣嘢唔係食太多嘅話應該都唔怕掛...不過頭三個月因為未陀穩所以都淨係夠膽食菜心、節瓜、脆肉瓜之類啲老 ...

咁我都覺得如果唔係過量地食,應該冇乜大問題啩~ 之前未知有咗蝦蟹海鮮榴連荔枝凍嘢乜都有食 而家知道有咗就覺得應該小心d


大宅

積分: 1442


11#
發表於 20-6-26 10:12 |只看該作者
pigpig_mama 發表於 20-6-26 00:14
我都係,上網睇好似好多嘢唔食得,但有d又話有d食物應該盡量多元化~ 所以問問大家
...

每樣嘢唔係食太多嘅話應該都唔怕掛...不過頭三個月因為未陀穩所以都淨係夠膽食菜心、節瓜、脆肉瓜之類啲老人家講嘅正氣食物,同埋果時有種媽媽嘅直覺,見到啲唔食得嘅嘢係會反胃,到而家步入左孕中期先夠膽食少少蝦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo