自由講場

跳至

首頁

尾頁
   24


大宅

積分: 2310


1#
發表於 20-7-10 18:39 |只看該作者
開一陣又冇味,部野舊年先買,咁快發毛嗎??我怕影響bb, 有冇人知点攪?已洗隔塵網


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


46#
發表於 20-7-13 12:03 |只看該作者
polliebb 發表於 20-7-11 23:02
本帖最後由 polliebb 於 20-7-11 23:03 編輯

無聊啲咩呀 我只係講我試過無咩幫助咋喎
我講下都唔得


公爵府

積分: 26482

2024年龍年勳章 環保接龍勳章


45#
發表於 20-7-12 20:26 |只看該作者
manman333 發表於 20-7-10 18:45
樓主, 試下在關冷氣前轉30分鐘抽濕mode, 因為喉管倒汗水仍留在內, 做成up 味
...

長知識


公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


44#
發表於 20-7-12 20:15 |只看該作者

回覆樓主:

我果部新機都係咁 只係舊年買,過冬後就係咁,1開有味,GENERAL分體機。
反而啲舊機會呢啲問題

大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


男爵府

積分: 10000


43#
發表於 20-7-12 20:01 |只看該作者
chrisbayon08 發表於 20-7-10 18:39
開一陣又冇味,部野舊年先買,咁快發毛嗎??我怕影響bb, 有冇人知点攪?已洗隔塵網 ...

我廳部冷氣都有陣酸味,今日搵人大洗就無咪了,仲涼了好多


男爵府

積分: 8877


42#
發表於 20-7-12 19:59 |只看該作者
洗幾百蚊搵人洗下冷氣啦~乾淨好多架


象牙宮

積分: 200211

2021可愛聖誕B勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


41#
發表於 20-7-12 17:26 |只看該作者
manman333 發表於 20-7-10 18:45
樓主, 試下在關冷氣前轉30分鐘抽濕mode, 因為喉管倒汗水仍留在內, 做成up 味
...

謝謝告知


大宅

積分: 4203


40#
發表於 20-7-12 12:10 |只看該作者
太濕 我都有呢個問題


大宅

積分: 3536


39#
發表於 20-7-11 23:12 |只看該作者
試吓用這冷氣清潔劑,百住有得賣,見過買一送一,我用後覺得幾好.

myimage.jpg


水晶宮

積分: 55693

虎到金來勳章


38#
發表於 20-7-11 23:02 |只看該作者
20150618bb 發表於 20-7-11 13:36
無聊又點會呀

本帖最後由 polliebb 於 20-7-11 23:03 編輯

無聊啲咩呀 我只係講我試過無咩幫助咋喎


男爵府

積分: 9913


37#
發表於 20-7-11 22:17 |只看該作者
961123 發表於 20-7-10 19:08
每次關冷氣前轉做風!吹一陣先至關! 只要每次都係咁做就唔會有味

我果部大金,以前都有。而家洗完機,每次開機用大風mode先,關機前吹10分鐘風先關就無再有味啦


子爵府

積分: 12824

馬年勳章 2023年兔年勳章


36#
發表於 20-7-11 22:00 |只看該作者
我用過3M 嘅冷氣清潔劑, 好得!實惠有。

https://hongkong.pricerite.com.h ... E5%93%81213041.html


公爵府

積分: 27449

2023年兔年勳章


35#
發表於 20-7-11 21:37 |只看該作者
野原美冴 發表於 20-7-10 19:52
發霉唔係計買左幾耐,麵包擺3日都發霉啦

潮濕天,麵包擺放一日都會發霉。

擺三日都唔發霉嘅,應該係 加咗好多防腐劑嘅包。

日日都吸發霉空氣,對身體都唔多好。



男爵府

積分: 6112


34#
發表於 20-7-11 14:58 |只看該作者
回覆 super_bb88 的帖子

我部都有同一狀況


男爵府

積分: 5952

2023年兔年勳章


33#
發表於 20-7-11 14:37 |只看該作者
之前公司洗左冷氣都有味,後來搵到浸大之前有研究係因為皮屑會引致。
http://www.sci.hkbu.edu.hk/sch/news/press-releases/394n

宜家我屋企冷氣機都加晒3M 濾網,情況有改善。


珍珠宮

積分: 34157


32#
發表於 20-7-11 13:57 |只看該作者
洗冷氣機


水晶宮

積分: 54620


31#
發表於 20-7-11 13:55 |只看該作者
本帖最後由 loved 於 20-7-11 14:01 編輯
connietai 發表於 20-7-10 18:45
回覆 chrisbayon08 的帖子

你部咩牌子?我嗰部 Panasonic 都係咁,以前部東芝用咗十幾年都冇發霉,以後唔 ...

我有部窗口式panasonic用左吾夠一年出風口發曬霉,間房新裝都發曬霉,用左3年後連個接水底盆都發霉(第一次見),每年我都用火酒抹,又用3M洗機。反而另2部用左好多年豐澤機都無咁樣


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


30#
發表於 20-7-11 13:39 |只看該作者
HSSBB 發表於 20-7-10 20:30
我部係2年機,又係有呢個問題。之後我用牙刷好切底咁洗埋D葉,成功解決左個問題。可以上YouTube 睇教學呀! ...
在呢度好多人士係......[坦己]


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 20-7-11 13:36 |只看該作者
polliebb 發表於 20-7-10 19:01
唔洗咁激動嘛
無聊又點會呀


男爵府

積分: 7301


28#
發表於 20-7-10 22:41 |只看該作者
win520 發表於 20-7-10 22:38
我用p牌一年都係!

我部都有同一狀況

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo